Welke pick hebben Hornets nog meer dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef joeftw het volgende:
Austin Rivers en Anthony Davis naar de Hornets - denk ik
Davisquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef joeftw het volgende:
Austin Rivers en Anthony Davis naar de Hornets - denk ik
Interessant. In de NHL hebben de #1 picks van de afgelopen 10 jaar allen "naar behoren" gepresteerd en het zijn (op de recente picks na) allemaal all-stars geworden. Heeft niets met de NBA te maken natuurlijk, maar geeft wel de sterkte (of zwakte) van de Draft aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:09 schreef TheGOAT het volgende:
Ik zet altijd mijn vraagtekens bij gehypte spelers. Natuurlijk is het bij een LeBron James al in z'n 1e wedstrijden duidelijk geworden (in 2003) dat hij superster wordt, maar kijk eens naar de lijst van de afgelopen jaren; Greg Oden. Michael Beasly, OJ Mayo, Andrea Bargnani, Hasheem Thabeet, John Wall, Evan Turner, Wesley Johnson, en van afgelopen jaar is eigenlijk alleen Irving constant goed geweest. Dit zijn van de afgelopen 4, 5 jaar no.1-no. 4's picks, uit m'n hoofd. Anthony Davis was erg goed in college, maar bij een speler als hem is dat de vraag of dat overkomt naar de NBA.
Pick 7, waar hoop je op?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:20 schreef Reanimation het volgende:
Nee ik ook
Het moment waar elke Warriors fan elk jaar weer naar uit kijkt
MKG, maar dat zal lastig zijn..quote:
Misschien valt MKG nog wel naar 7, zou op zich nog wel kunnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
MKG, maar dat zal lastig zijn..
Damian Lillard zou ook prima zijn, wat insurance voor Steph Curry's enkels
Zolang ze maar niet Zeller draften, zo'n speler moet ook later in de draft te vinden zijn (gezien Bogut toch echt te starting center zal zijn volgend jaar en er dus niet heel veel minuten overblijven.. beetje zonde om dan de 7th pick te gebruiken op een backup C zonder up-side)
Welk team volg jij / waar hoop je op?
Haha inderdaad, maar toch kijk jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Misschien valt MKG nog wel naar 7, zou op zich nog wel kunnen
Ben niet per se jarenlang een grote fan van een bepaald team, maar was tijdens vorig seizoen een beetje voor LAC en OKC... Dat is wat draft betreft dus echt totaal niet interessant
Interesseert hem geen fuck volgens mijquote:
Beal inderdaad en MKG kreeg inderdaad echt niks uit z'n mondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:46 schreef Reanimation het volgende:
Bradley Beal naar de Wizards waarschijnlijk
MKG niet echt een spreker nog
Cousins + Robinson kan over een paar jaar wel tamelijk interessant wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:59 schreef Reanimation het volgende:
Nu Robinson naar de Kings is een no-brainer.. die hebben een PF nodig, en dat is de best one available.
Dat voorspellen gaat je aardig afquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:59 schreef Reanimation het volgende:
Nu Robinson naar de Kings is een no-brainer.. die hebben een PF nodig, en dat is de best one available.
En daarna Lillard naar Portland.
Warriors zullen dan waarschijnlijk Barnes kiezen..
Lijkt me wel ja..quote:
Dat zeker, kan Monroe lekker PF spelen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:27 schreef popolon het volgende:
Drummond naar de Motor City.![]()
Ik hou wel van dat soort gokken, als dit goed uitpakt wordt het heel leuk. et
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:28 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat zeker, kan Monroe lekker PF spelen!
Na de top 4 wel ja.. Dat is vooral naar team needs kijken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:29 schreef Neroje het volgende:
De voorspelbaarheid is vrij hoog trouwens... Rivers naar NO inderdaad...
Ja, die ging vrij hoog inderdaad. Maar dat zijn dan ook de Raptorsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:30 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Na de top 4 wel ja.. Dat is vooral naar team needs kijken..
Ross is wel een surprise voor de Raptors.
Je zal maar de vervanger van Nash zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Denk Kendall Marshall, PG gaat een vrij grote need worden!
Is niet makkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je zal maar de vervanger van Nash zijnDan maakt het niet eens uit hoe goed je het doet...
Haha, ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:54 schreef Neroje het volgende:
Tyler is blij dat hij niet naar Milwaukee hoeft te verhuizen
Zou goed kunnen ja, Stream loopt iets achter namelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:57 schreef Neroje het volgende:
NBAdraft.net heeft Moe Harkless er al op staan als gedraft
Gek dat Zeller zo ver zakt, zeker als ik alle media hoor over "13 jaar in de NBA als hij gezond blijft" en dat soort uitsprakenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:03 schreef Reanimation het volgende:
Zeller naar de Rockets lijkt een no-brainer.. maar hij zak wel behoorlijk in de draft!
Royce White volgens een bron op twitter.. Zeller zal dan dus nog verder zakken.
Huh?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef joeftw het volgende:
Wel lef heeft die Davis om meteen Kobe uit te dagen. Krijg je meteen hoge verwachtingen. Kobe raped (hihi) z'n ass.
Is ook niet gek met tig jaren meer ervaring.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef joeftw het volgende:
Wel lef heeft die Davis om meteen Kobe uit te dagen. Krijg je meteen hoge verwachtingen. Kobe raped (hihi) z'n ass.
Thnx.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:33 schreef joeftw het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/sp(...)0531,0,2302169.story
Plezier gemaakt vannacht?quote:
Never gonna happen. Die gast heeft in ieder geval zelfrespect. Unlike..quote:
Want het is een schande om naar Miami te gaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 02:15 schreef joeftw het volgende:
[..]
Never gonna happen. Die gast heeft in ieder geval zelfrespect. Unlike..En een ring heeft ie toch al. Allen signed gewoon weer met BOS. Waar hij hoort te zijn en weer hij moet pensioneren.
Eerlijk? Ja, ik vind het een schande.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want het is een schande om naar Miami te gaan?
quote:
Kans is er groot dat je er een ring wint. Na een succesvolle carriere zoals Allen heb je dat niet meer nodig en al helemaal niet op zo'n manier. Beter blijf je dan trouw aan je team, al helemaal als je zeer binnenkort gaat pensioneren. Verder zijn het een stelletje arrogante zakken bij elkaar.quote:
Als hij nog 1x een ring wil winnen dan is dat toch niet erg? Volgensmij is dat de doel van BB. Tuurlijk is hij al heel oud en heeft alles al gewonnen maar stoppen op een hoogtepunt is alleen maar beter. Als dat bij de Heat is die dan waarschijnlijk wint. Dan mag hij dat toch zelf weten? Dat van arrogante zakken snap ik niet? Dat jij de Heat niet mag zeker?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:32 schreef joeftw het volgende:
[..]
Kans is er groot dat je er een ring wint. Na een succesvolle carriere zoals Allen heb je dat niet meer nodig en al helemaal niet op zo'n manier. Beter blijf je dan trouw aan je team, al helemaal als je zeer binnenkort gaat pensioneren. Verder zijn het een stelletje arrogante zakken bij elkaar.
Hij kan toch veel beter z'n carriere eindigen als een C? Daar doelt het vooral op. M'n haat naar Heat.. tja.. da's persoonlijk en niet te verklarenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nog 1x een ring wil winnen dan is dat toch niet erg? Volgensmij is dat de doel van BB. Tuurlijk is hij al heel oud en heeft alles al gewonnen maar stoppen op een hoogtepunt is alleen maar beter. Als dat bij de Heat is die dan waarschijnlijk wint. Dan mag hij dat toch zelf weten? Dat van arrogante zakken snap ik niet? Dat jij de Heat niet mag zeker?
Wow, da's wel erg veel. Goede speler en zal 't naast Aldridge goed doen maar een max contract? Dan zit je al snel op zo'n 15 miljoen per jaar.quote:Roy Hibbert has been offered a max contract from the Blazers following a meeting with Neil Olshey and Larry Miller in Washington, D.C.
The Pacers did not offer a max contract and Hibbert is leaning toward signing the offer sheet with the Blazers.
ik wilde het net posten, Wallace 4/40quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef Reanimation het volgende:
Worden tot nu toe vrij belachelijke contracten aangeboden.. lock-out heeft wat dat betreft niets veranderd
Wallace gaat trouwens een 4 jarig $40 million contract tekenen bij de Nets.
Carriere van 3 ppg en 4 rpg.quote:Omer Asik has reached a three-year, $25.1 million agreement with the Rockets, according to a source.
Asik is a restricted free agent, which will allow the Bulls to match.
Year 3 of Asik's deal with Houston is reportedly worth $15 million.
Die twee willen ook geld zien ... dus Howard zal ws niet komen.quote:Johnson, who is still owed $89.3 million over the next three years
quote:David Aldridge of TNT says the Nets would agree to the deal regardless of Williams' status (Twitter link). Broussard adds that the deal would put the Nets out of the running of Dwight Howard, as it wouldn't leave enough cap room.
Goeie sign van de Celticsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef lordteddybeer het volgende:
Zou dom van magic zijn als ze Turkoglu niet met howard mee traden. Maar volgens mij kunnen nets dat niet betalen als ze dwill, johnson ook hebben.
Zie trouwens j terry naar Celtics voor 3 jaar 15 mil
Loool hoe danquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Reanimation het volgende:
3 jaar $30 million voor Landry F*ing Fields? Zeer interessante free agency tot nu toe..
Hoe niet?quote:
Dat klinkt een stuk beterquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Hoe niet?
Ow wacht, ik heb 30 getyped, terwijl het 20 is![]()
http://www.hoopsworld.com/sources-raptors-fields-come-to-terms
Link???????quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:35 schreef popolon het volgende:
En toen was het zo goed als rond, Nash naar de Lakers.
quote:
twitter:WojYahooNBA twitterde op donderdag 05-07-2012 om 02:31:52Source confirms: The Suns are sending Steve Nash to the Lakers for draft picks. reageer retweet
Ik vind de LAkers ineens een stuk leuker, da's lang geleden. (sinds Magic)quote:For the last 8 seasons I've been blessed to play for a team and a city that has embraced me and that I have come to call home. This is a tough business and the only thing constant in life is change.
After talking with (owner) Robert (Sarver) and (president of basketball operations) Lon (Babby) we've agreed that it's time for both of us to move in new directions. I approached them and asked if they would be willing to do a sign and trade deal with L.A. because it is very important to me to stay near my children and family.
They were very apprehensive and didn't want to do it. Fortunately for me, they reconsidered. They saw that they were able to get assets for their team that will make them better, assets they would not have otherwise had and it made sense for them to do a deal that helps their team get better.
I couldn't be more grateful to the organization and Robert in particular. I know how hard this was for him and that fact that he was able to help me and my family in this way ... it means a lot and says a lot about his character. I will never forget this gesture. Above and beyond.
The Phoenix Suns are an amazing organization and fans should be excited about their future. I hope the Suns win a championship some day soon for all the amazing fans and wonderful people in the organization.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:35 schreef popolon het volgende:
En toen was het zo goed als rond, Nash naar de Lakers.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef Multiply het volgende:
YEAHHHHHHHHHHH NASH BABYYYYYYYYYYY!!!!
Contenders all over again.
Camby? Allen?twitter:DwyaneWade twitterde op donderdag 05-07-2012 om 02:10:282morrow is a big day for #HeatNation.. reageer retweet
Hopelijk Allenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef popolon het volgende:
Camby? Allen?twitter:DwyaneWade twitterde op donderdag 05-07-2012 om 02:10:282morrow is a big day for #HeatNation.. reageer retweet
Droom maar, die moeten nog een jaartje wennen net als de Heatquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Sasman het volgende:
[..]
Uhu...Nash & Koby & MWP & Gasol & Bynum...
Wade ook alquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef ShaoliN het volgende:
Lebron zijn facebook suggereerde Allen ook al.
Ray wil prijzen winnen en kan dat blijkbaar niet bij de Celtics.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef TheGOAT het volgende:
Kuuuuuuut man, had ik niet van Ray verwachtAls er iemand class heeft heeft hij het, had gedacht dat hij zeker in Boston z'n carierre wilde beindigen, de big 3 was zo perfect
Nu is er natuurlijk nog steeds een big 3 met rondo haha, maar de original big 3
Niet verwacht van hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef popolon het volgende:
Er blijft weinig vd Mavs over, Kidd naar NYC.
Mooi, maar die muziek bij de laatste twee minuten, seriously?quote:
Zou ik niet al te zeker van zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:32 schreef popolon het volgende:
Edit. Niet waar dus
Maar Howard gaat naarLAvroeg of laat![]()
sow, dat is in mijn ogen wel een heel goeie deal voor Orlando. Drama kwijt en 4 goeie spelers erbij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:56 schreef TheGOAT het volgende:
NJ offered nu Humpris, Lopez, die pick én Marshon Brooks. Meer zal Orlando echt niet voor Howard krijgen. Ik zou de deal gewoon maken, tenzij je Bynum/Gasol kan krijgen. Maar die deal ligt er ook al maanden. Als Orlando zijnde zou ik gewoon een deal maken voor het seizoen. Ben je al van het drama en kan je eindelijk verder bouwen aan de toekomst, want zo kom je ook echt niet verder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Doublepain het volgende:
Allen has spent the last five seasons with the Boston Celtics, who have offered the NBA's 3-point field goal leader a $12 million, two-year deal. The Heat - who have ousted Boston from the past two NBA postseasons - can only offer Allen the mini mid-level exception, which would pay about $3 million this coming year.
Hahah lol @ Bynum EN Gasol, not gonna happen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:56 schreef TheGOAT het volgende:
NJ offered nu Humpris, Lopez, die pick én Marshon Brooks. Meer zal Orlando echt niet voor Howard krijgen. Ik zou de deal gewoon maken, tenzij je Bynum/Gasol kan krijgen. Maar die deal ligt er ook al maanden. Als Orlando zijnde zou ik gewoon een deal maken voor het seizoen. Ben je al van het drama en kan je eindelijk verder bouwen aan de toekomst, want zo kom je ook echt niet verder.
Bynum OF Gasol, wat denk je nou zelf man, zo dom ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hahah lol @ Bynum EN Gasol, not gonna happen..
We zullen wel zien daar Howard terecht komt.. Zou m graag bij de Lakers zien maar als ie niet wil kan ie lekker wegblijven...
Nee oke k dacht al... Orlando kan Bynum gewoon krijgen die deal ligt idd al maanden klaar, alleen zolang zowel Bynum als Howard niet aangeven hun contract te willen verlengen kan het wel ff duren voordat de deal rond isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:59 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Bynum OF Gasol, wat denk je nou zelf man, zo dom ben ik niet hoor
En Howard heeft al een keer gezegd niet naar LA te willen komen als Kobe er is, omdat hij no. 1 option wil zijn
Ik kijk deze altijd als ik 2k weer opstartquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef popolon het volgende:
Mooi gedaan zeg.Chamberlain blokt Howard. Barkley behind the back naar Griffin, Magic met een no-look naar Kobe etc.
Zijn er nog tickets te koop? En waar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef TheGOAT het volgende:
Ik heb officieel tickets voor 19 july, oefenwedstrijd USA vs. GB in Manchester, zit 2 rijen achter courtside seats, gonna be awesome! Zal foto's voor jullie maken hoor
Is trouwens niet van nba2k13. Is een reclame van TNTquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef popolon het volgende:
Mooi gedaan zeg.Chamberlain blokt Howard. Barkley behind the back naar Griffin, Magic met een no-look naar Kobe etc.
Laettner 2. Alleen dan iets beter denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die unibrow is meteen al geselecteerd voor Team USA?
Want? Boston heeft hem meerdere malen geprobeerd te traden en hij schijnt problemen te hebben met Rondo dus waarom zou ie moeten blijven?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in Allen, had ik niet verwacht
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die unibrow is meteen al geselecteerd voor Team USA?
Davis zit in de voorselectie, maar wel licht geblesseerd geraakt afgelopen week. Vanavond wordt de definitieve selectie bekend gemaakt met:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Laettner 2. Alleen dan iets beter denk ik.
Ik vraag me af of Westbrook zeker is. Met Paul en D-Will heb je al 2 goede PG's, die ook beiden over een goed schot van veraf beschikken, iets wat Westbrook niet heeft. Ik vraag me ook af of Griffin meegaat, al hoop ik van wel vanwege highlights. Maar in FIBA ball kan hij niets volgens mij. Geen goede rebounder, geen outside shot, en de paint is toch dichter in internationaal basketball dan in de NBA, waar het veld ook nog groter en breder is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
[..]
Davis zit in de voorselectie, maar wel licht geblesseerd geraakt afgelopen week. Vanavond wordt de definitieve selectie bekend gemaakt met:
Zeker
Carmelo Anthony
Kobe Bryant
Tyson Chandler
Kevin Durant
LeBron James
Kevin Love
Chris Paul
Russell Westbrook
Deron Williams
Zeer waarschijnlijk
Blake Griffin
Resterend:
Anthony Davis
Rudy Gay
Eric Gordon
James Harden
Andre Iguodala
Waarschijnlijk worden het Harden (outside, OKC) en Iguodala (defense)
http://espn.go.com/olympi(...)ics-team-sources-sayquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Westbrook zeker is. Met Paul en D-Will heb je al 2 goede PG's, die ook beiden over een goed schot van veraf beschikken, iets wat Westbrook niet heeft. Ik vraag me ook af of Griffin meegaat, al hoop ik van wel vanwege highlights. Maar in FIBA ball kan hij niets volgens mij. Geen goede rebounder, geen outside shot, en de paint is toch dichter in internationaal basketball dan in de NBA, waar het veld ook nog groter en breder is.
Ik gok op
Carmelo Anthony
Kobe Bryant
Tyson Chandler
Kevin Durant
LeBron James
Kevin Love
Chris Paul
Deron Williams
Andre Iguodala, James Harden, Eric Gordon, en dan Griffin/Davis.
Gordon is een goede outside shooter en scorer, net als Harden. Je hebt in dit team zoveel play-makers dat 3 PG's echt teveel is denk ik.
Kiest een mooiere prijzenkast boven geld en clubliefde. Ik heb er juist wel respect voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:57 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in Allen, had ik niet verwacht
Lol, ben je serieus? Hij heeft meer dan 175 miljoen verdiend in z'n carriere, die 6 miljoen die hij de komende 2 jaar misloopt zal hem niet deren. Een prijzenkast kiezen boven clubliefde, heb je daar respect voor? Hij gaat naar de verdedigend kampioen, om een 'makkelijke' ring op te halen. Zoals Gary Payton en Karl Malone dat bij LA probeerden. Ik vind het juist een punt van uitermate zwakte..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kiest een mooiere prijzenkast boven geld en clubliefde. Ik heb er juist wel respect voor.
Op NBA.com staat ook gewoon dat hij naar Miami Heat is ... Heat heeft nu wel een 3 point shooter die constant is in tegenstelling tot Miller en Battier. Ze hebben het gedaan in de finals toen het echt nodig was maar als ze wat beter door de playoffs hadden geschoten was er zeker minder drama bij de Heatquote:
Je stelt je gewoon aan, hij weet dat hij bij de Celtics niks kan winnen en wil het ergens anders proberen. Volgensmij mag hij dat zelf bepalen, ik vind het wel goed van hem dat hij niet voor het geld kiest. Respect voor hem en ook voor alle andere speler van Heat die veel geld inleveren voor het team. Dat zie je veel spelers niet doen. Maar als hij naar de Knicks of naar Dallas ging dan was het anders geweest ofniet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol, ben je serieus? Hij heeft meer dan 175 miljoen verdiend in z'n carriere, die 6 miljoen die hij de komende 2 jaar misloopt zal hem niet deren. Een prijzenkast kiezen boven clubliefde, heb je daar respect voor? Hij gaat naar de verdedigend kampioen, om een 'makkelijke' ring op te halen. Zoals Gary Payton en Karl Malone dat bij LA probeerden. Ik vind het juist een punt van uitermate zwakte..
Hoeveel veteranen gaan naar een kampioenskandidaat om die ring op te halen? Maar maakt dat uit voor je legacy?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je stelt je gewoon aan, hij weet dat hij bij de Celtics niks kan winnen en wil het ergens anders proberen. Volgensmij mag hij dat zelf bepalen, ik vind het wel goed van hem dat hij niet voor het geld kiest. Respect voor hem en ook voor alle andere speler van Heat die veel geld inleveren voor het team. Dat zie je veel spelers niet doen. Maar als hij naar de Knicks of naar Dallas ging dan was het anders geweest ofniet?
Klopt wat je zegt, maar ik denk het niet dat we eens kunnen worden. Ik denk er iig anders over. Ieder zijn eigen mening.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hoeveel veteranen gaan naar een kampioenskandidaat om die ring op te halen? Maar maakt dat uit voor je legacy?
Clyde Drexler, hoeveel mensen weten hij dat kampioe is geworden in 95 met Houston? Als je aan Drexler denkt, denk je toch gelijk aan 1992, waarin hij bij vlagen werd vernederd door Jordan? Of aan 1990, waar hij de Finals verloor? Dat hij met goede statistieken alsnog in 95 won, was dat aan hem te danken? Halverwege het jaar je laten trade naar de verdedigend kampioen, met oa. Hakeem Olajuwon? En op zijn rug springen om dan een titel winnen?
Hoeveel oude spelers die geen ring hebbe doen dit? Dat kan ik nog begrijpen, maar als je al een keer gewonnen hebt? Ik denk dat Allen's relatie met Rondo en Ainge de belangrijkste reden zijn, en dat geld er heeeeelemaal niets mee te maken heeft, of 'clubliefde'.
En spelers die minder geld nemen hoort helemaal niet zo, dan kun je net zo goed de salary cap weer afschaffen. Dat heet competitie-vervalsing, maar nu zal je vanwege dit wel over me heen vallenPut is, je superster verdient 20 milj, maar als hij opeens maar 13 of 14 gaat verdienen kun je er 3 hebben ipv. 2 en sta je voor op 95% van de andere teams. Wat voor nut heeft die cap dan nog?
Drummond wordt echt alles of niets. Ik hoop zelf voor de Pistons dat ie alles wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef popolon het volgende:
Ben Wallace plakt er nog een jaar bij aan.Geweldig nieuws, zeker voor Monroe, Drummond en Kravtsov.
De rookies speelden gisteren erg goed tegen Utah, zeker na zo'n slechte start. Drummond had Kanter in z'n broekzak. Maar goed, Kanter is ook niet veel bijzonders.
Zoo lekker hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:11 schreef lordteddybeer het volgende:
Lewis naar heat: https://twitter.com/kingjames/status/222835142555729920
Je moet ook korte termijn denken met deze groep of compleet rebuilden en dus Kobe traden etc..quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:38 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Het is weer korte termijn denken van de Lakers.
En wanneer is de laatste keer geweest dat Nash sterk stond te verdedigen?
Kobe is een prima " mentor" geweest voor Travor Ariza bv die bij de Lakers kwam als iemand met alleen veel atletisch vermogen en wegggaan is als een veel completere speler aanvallendquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef popolon het volgende:
De Lakers is 'win now'. Je kunt niet echt rebuilden om Kobe, daar is 'ie te oud voor. Hij zou later een goede mentor kunnen zijn bij een eventuele nieuwe start al zie ik hem daar niet echt de persoon voor.
Howard niet naar nets want López tekent Max.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees weer over een Lakers, Houston en Magic trade.![]()
Elke dag komt er weer een team bij
Van mij mag Bynum naar de Rockets gaan als de Lakers daar Howard voor terug krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Howard niet naar nets want López tekent Max.
Dus howard toch naar LA?
Gisteren tegen Dominicaanse Republiek als ik me niet vergis. NBA.com heeft een samenvatting.quote:
Assist van Lebronquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef Sasman het volgende:
[..]
Gisteren tegen Dominicaanse Republiek als ik me niet vergis. NBA.com heeft een samenvatting.
Thnx ga deze zeker kijken!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:22 schreef danusz1986 het volgende:
http://play.kendincos.com(...)eam-full-movie-.html
Ik weet niet of mensen hier op zitten te wachten, maar ik wil jullie het toch niet onthouden. Maybe hebben jullie de documentaire al een keer gezien. De mensen die fan waren van de Seatlle Supersonics en fan zijn van de Oklahoma City die zich afvragen hoe het nu allemaal gelopen is en hoe ze zijn verhuist naar Oklahoma City kunnen deze boeiende documentaire bekijken. Ik ben jarenlang fan geweest van de Sonics en ik wist nooit hoe het heeft kunnen gebeuren dat de club zomaar opeens weg was. Clay Bennett en Howard Schultz zijn de grootste schuldigen in deze zaak. Ook voor mensen die niet voor een van deze ploegen zijn raad ik deze documentaire aan!
Heb helemaal afgekeken. Harde wereld als je het zo bekent (understatement).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:22 schreef danusz1986 het volgende:
http://play.kendincos.com(...)eam-full-movie-.html
Ik weet niet of mensen hier op zitten te wachten, maar ik wil jullie het toch niet onthouden. Maybe hebben jullie de documentaire al een keer gezien. De mensen die fan waren van de Seatlle Supersonics en fan zijn van de Oklahoma City die zich afvragen hoe het nu allemaal gelopen is en hoe ze zijn verhuist naar Oklahoma City kunnen deze boeiende documentaire bekijken. Ik ben jarenlang fan geweest van de Sonics en ik wist nooit hoe het heeft kunnen gebeuren dat de club zomaar opeens weg was. Clay Bennett en Howard Schultz zijn de grootste schuldigen in deze zaak. Ook voor mensen die niet voor een van deze ploegen zijn raad ik deze documentaire aan!
Worst waiver ever.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:43 schreef TheGOAT het volgem ja? nde:
Luis Scola gewaived door Houston, wtf?
Haha CONGOquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:19 schreef Sasman het volgende:
Dj Mbenga die weer een kans krijgt bij de Bucks.
Ik hoop tquote:Op zondag 15 juli 2012 01:46 schreef popolon het volgende:
Zie Dwight nog steeds naar LAL gaan. Al een jaar lang.
Doe maar rustig aan, het liefst 1 jaartje ofzoquote:
Orlando moet gewoon wat doen anders staan ze straks met lege handen. Nets worden 't niet na die te grote extension voor Lopez en zie hem nooit bijtekenen in Houston. 't Wordt wel een behoorlijk vervelend zeikverhaal nu:quote:
In z'n periode bij NYquote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef Sasman het volgende:
Felton. Over een FLOP gesproken. Wanneer heeft die man nog eens 5 deftige matchen na elkaar gespeeld?
Ik neem aan dat hij net als Brand via de amnesty waiver geclaimed kan worden, dus dat hij voor 2-3 miljoen door een ander team wordt ingelijfd (die hij vervolgens wel bovenop die 20 miljoen krijgt)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Scola is nu dus FA + 20 miljoen rijker??![]()
quote:New York Knicks point guard Jason Kidd was arrested early Sunday and charged with a misdemeanor of driving while intoxicated, according to Southampton Town police.
A police spokesman said Kidd was involved in a single-car accident in which his 2010 Cadillac Escalade struck a telephone pole and went into the woods in hamlet of Watermill.
Kidd suffered minor injuries, according to the spokesman, and was treated at Southampton Hospital.
He was then transferred to police headquarters to be processed. He was held for arraignment Sunday morning and was released on his own recognizance.
Police did not say whether Kidd had taken a breathalyzer test.
The 39-year-old point guard was signed by the Knicks earlier this month for three years and $9 million.
Check hier maarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef zeebeschuit het volgende:
"In March 2012 Smith was fined $25,000 by the NBA for posting a picture of model Tahiry Jose on his Twitter account.[28]"Hoe dat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
Vooral als de Kisscam op mensen komt die geen koppeltje zijn. Gebeurd niet zo vaak maar als het gebeurdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:02 schreef zeebeschuit het volgende:
Obama op de kisscam
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)elle-te-zoenen.dhtml
Vind de kiss & dancecam altijd een hoogtepunt bij nba-wedstrijden. De gekste dingen zie je langskomen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:01 schreef Reanimation het volgende:
Jamison waarschijnlijk naar de Lakers.. Damn die worden nu echt goed..
Beetje late reactie, maar de huidige situatie van Jamison en Hill deed me aan deze post denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hoeveel veteranen gaan naar een kampioenskandidaat om die ring op te halen? Maar maakt dat uit voor je legacy?
Clyde Drexler, hoeveel mensen weten hij dat kampioe is geworden in 95 met Houston? Als je aan Drexler denkt, denk je toch gelijk aan 1992, waarin hij bij vlagen werd vernederd door Jordan? Of aan 1990, waar hij de Finals verloor? Dat hij met goede statistieken alsnog in 95 won, was dat aan hem te danken? Halverwege het jaar je laten trade naar de verdedigend kampioen, met oa. Hakeem Olajuwon? En op zijn rug springen om dan een titel winnen?
Hoeveel oude spelers die geen ring hebbe doen dit? Dat kan ik nog begrijpen, maar als je al een keer gewonnen hebt? Ik denk dat Allen's relatie met Rondo en Ainge de belangrijkste reden zijn, en dat geld er heeeeelemaal niets mee te maken heeft, of 'clubliefde'.
En spelers die minder geld nemen hoort helemaal niet zo, dan kun je net zo goed de salary cap weer afschaffen. Dat heet competitie-vervalsing, maar nu zal je vanwege dit wel over me heen vallenPut is, je superster verdient 20 milj, maar als hij opeens maar 13 of 14 gaat verdienen kun je er 3 hebben ipv. 2 en sta je voor op 95% van de andere teams. Wat voor nut heeft die cap dan nog?
Speelde ook jaartje in Nijmegen dacht ik..quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef Sasman het volgende:
Lin naar Houston.
Chris Copeland naar NY.
Chris Copeland is MVP van vorig jaar in belgische competitie gaat naar NY Knicks.
Amuseert u.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef TheGOAT het volgende:
Over 26,5 uur begint GB - USA en ik ben er bijzoveel zin in!
Leuk! Veel plezier!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef TheGOAT het volgende:
Over 26,5 uur begint GB - USA en ik ben er bijzoveel zin in!
Of van die honkbal-wk's waar ook alleen maar de c-garnituur aan bod komt. Nederland is toch wereldkampioen daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef lordteddybeer het volgende:
Stern met zijn onder 23 idee voor de olympics![]()
Dat maakt voetbal juist de meest oninteressante sport van de OS. Ik vind dat bij de OS de beste spelers ter wereld moeten meedoen. Anders mag je het van mij gewoon afschaffen.
quote:Dwight Howard has long coveted the Brooklyn Nets as his next landing spot, but after a summer filled with daily rumors of four-team trade proposals, the six-time All-Star has moved on from his Big Apple infatuation and is locked in on joining the Los Angeles Lakers, sources tell RealGM. RealGM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |