Het erge is dat het altijd dezelfden zijn die die troep posten..quote:Vooral deze vind ik wel heel erg.
Ligt denk ik meer aan het intelligentieniveau van jouw contacten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef luckass het volgende:
Waarom gebruikt IEDEREEN "me" als bezittelijk voornaamwoord op Facebook.
Ik zie het gewoon niemand, maar dan ook niemand meer goed doen.
Geniaal toch! Eerst dit posten en dan iedereen verrot gaan scheldenquote:
Instagram is gewoon hendigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik begin dat hele instagram zat te worden. Iedere gek gooit tegenwoordig zo'n instagram look over zijn foto's. God wat zijn we toch hip met zijn allen!
jup idd fint ik oookquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:24 schreef 2cv het volgende:
Waar ik me het meest aan erger zijn die mensen die te lui zijn om enigzins fatsoenlijk Nederlands te typen. Ik heb het dus niet over dyslexie of een typfout, maar echt compleet verneukt taalgebruik.
Kruip niet achter een computer als je te lui bent om fatsoenlijk te typen !
Ook echt eerst vertellen dat je niet kunt lezen en tellen, slecht kunt plannen, vergeetachtig bent, etc. etc. en dan er nog trots op zijn ook!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef padlarf het volgende:
wel leuk dat ze in de laatste zin om bukakke vraagt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef padlarf het volgende:
wel leuk dat ze in de laatste zin om bukakke vraagt
Ik plaats elke dag zo'n 4 9gag foto's en mensen vinden dat leukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:45 schreef luckass het volgende:
[..]
9gag rommel. Ook een terechte Facebook klacht.
Daar zitten wel een stel mooie tussen, niet zozeer ergernissen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:51 schreef Opoefiets het volgende:
Mensen die niet weten wat op FB kan. Zo had een oom van mij op z'n FB gezet dat z'n schoonmoeder op sterven lag, en iedereen kon het lezen
Zoiets zeg je toch niet op FB?![]()
Nog een paar idioten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |