Eenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef Comandante het volgende:
[..]
De vereniging misbruikt geen kinderen hoor, dat een enkel lid dat nou doet betekent niet dat de vereniging het doet. Of wil je een voetbalclub gaan verbieden als blijkt dat een lid kinderen heeft misbruikt?
Niet eens krakers? Valt me nog mee van jequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef DS4 het volgende:
LJN BW9477, r.o 2.14:
2.14. De rechtbank oordeelt dat de werkzaamheid van de Vereniging Martijn, bezien vanuit de onderlinge samenhang en het onderlinge verband van het op de webpagina’s van haar website aangeboden materiaal en haar opvattingen zoals haar bestuursleden die openbaar maken, er blijk van geeft dat de Vereniging Martijn voor haar leden nastreeft om seksueel contact te kunnen hebben met kinderen en de Vereniging Martijn daartoe dat seksuele contact verheerlijkt en voorstelt als iets wat normaal en acceptabel is of zou moeten zijn. Het is dat streven dat een ernstige inbreuk vormt op de geldende fundamentele waarden binnen onze samenleving en daarom indruist tegen onze rechtsorde. De Vereniging Martijn creëert of draagt daarmee bij aan het bestaan van een subcultuur waarbinnen seksuele handelingen tussen volwassenen en kinderen als normaal en acceptabel gelden. Daarmee tast de Vereniging Martijn de rechten van kinderen aan. De bescherming van de seksuele integriteit van kinderen vormt onmiskenbaar één van de meest wezenlijke beginselen van onze rechtsorde. De Nederlandse rechtsstaat behoort bovendien vanuit internationaal rechtelijk perspectief voor die inbreuk geen ruimte te bieden.
Werkelijk bizar deze uitspraak...
En het zet de deur wagenwijd open om iedere groepering te verbieden die iets wil wat niet past binnen onze samenleving.
Wie gaat proberen om de SGP te verbieden?
Hebben die een vereniging dan? Ook verbieden!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
Niet eens krakers? Valt me nog mee van je
Maakt dat nog uit? Gewoon roepen dat de rechtsorde diep geschokt is en ze slikken alles als zoete koekquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hebben die een vereniging dan? Ook verbieden!
Die zijn in dit geval dan ook betrokken.quote:
Er zitten kinderen in de vereniging?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zijn in dit geval dan ook betrokken.
Dat is wel heel erg naief gedacht. Het verbaast me wel dat de rechter niet met een beter argument kan komen om zo'n organisatie te verbieden. De huidige redenering lijkt me wel een beetje te algemeen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef klipper het volgende:
Ik weet effe niet wat ik enger moet vinden.......
Een pedoclub, of mensen die het voor hun opnemen, beiden zijn![]()
Dan gaan ze maar ondergronds, hoe dieper hoe beter, een meter of 10 moet wel genoeg zijn.
Als ze mekaar openlijk niet kunnen ontmoeten, is de kans op uitbreiding van het gore netwerk ook veel kleiner.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef klipper het volgende:
Dan gaan ze maar ondergronds, hoe dieper hoe beter, een meter of 10 moet wel genoeg zijn.
Als ze mekaar openlijk niet kunnen ontmoeten, is de kans op uitbreiding van het gore netwerk ook veel kleiner.
Bingo. Wat iedereen hier TEGEN een verboden pedoclub heeft, is me dan ook een raadsel. Heimelijke Martijnleden hier?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:30 schreef klipper het volgende:
Maar goed, gelukkig is er in Colombia geen pedofilie en geen kinderseks toch. Het is immers verboten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie het al voor me; ik moest in het buitenland uitleggen dat we een Vereniging voor Pedofilie hebben in Nederland, die nu eindelijk verboden werd. Als ik dat toejuich, wordt ineens half internettend Nederland gek: "Hoe kan je dat nou zeggen?!" Die 'mensen' hebben toch ook rechten op circlejerks boven Katja van 6?![]()
![]()
Gast, wat lul je over Colombia?quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar goed, gelukkig is er in Colombia geen pedofilie en geen kinderseks toch. Het is immers verboten.![]()
In Colombia heb je kinderprostitutie, kijk dat is pas echt ziek. Dat is gedwongen seks. Maar goed, ze hebben er inderdaad geen vereniging Martijn, nee dat dan weer niet.![]()
En je snapt de precendent-werking niet.
fok verbiedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 02:24 schreef Hathor het volgende:
Een pedoclub heeft geen bestaansrecht, period. Bovendien zijn veel leden van die viespeukenclub in het verleden veroordeeld, des te meer reden om daar een stokje voor te steken.
Doodsverwensingen zijn verboden op FOK!, oproepen tot kindermisbruik in vereniging blijkbaar in Nederland.quote:
Nou El_Martijn, hij heeft natuurlijk wel een punt, blijkbaar zitten veel van hun leden hier "nu" ook, waarschijnlijk voor het grootste deel in pub......quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn verboden op FOK!, oproepen tot kindermisbruik in vereniging blijkbaar in Nederland.
Top.
Volgens mij heeft Fok een andere doelstelling als kindermisbruik salonfähig maken.quote:
Denk je echt dat pedofielen van het domste soort zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey peeps!
Eindelijk iets wat onze staat beschermt, eindelijk een rechtvaardige oordeel.
Bless.
Daar gaat het niet om, het is moeilijker om lotgenoten te vinden als iets verboden is dan toegestaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je echt dat pedofielen van het domste soort zijn?
Velen van hen weten hun PC perfect af te grendelen voor wildvreemden of huren kennissen in om dat te doen.
De kans is groter dat je van een rechter of een politicus een laptop openkrijgt dan van een kinderlokker.
Wel bij een pedo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |