Welk dll bestand eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik had het allebei gedaan. Zowel die bestanden veranderd als dat .dll bestand gedownload. Toen werkte alles wel soepel.
Ok jammer toch bedankt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
xlive.dll dacht ik, zo lang geleden, heb het zelf ook inmiddels weer verwijderd dus kan niet terugkijken
Hmm heb ze allebei even gedownload en volgens mij werkt het nu ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Meld het even of het heeft gewerkt of niet.
Mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Hmm heb ze allebei even gedownload en volgens mij werkt het nu ja.
Wat ik wel meteen mis is dat je geen sprintknop heb zoals Skyrim. Maar ja nu even kijken hoelang die het gaat volhouden zonder te crashen. En ik moet even kijken hoe ik die radio goed kan krijgen, want die stottert steeds.![]()
Wil natuurlijk wel genieten van Three Dog
Edit: Alleen kan ik nu niet terug naar het scherm. Hij blijft bij het bureaublad hangen grrrrrrr.
Thanx voor de pauze tip. Nu doet ie het wel gewoon normaal als ik even wil alt-tabben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi![]()
En volgens mij had ik dat probleem niet, zorgde er wel voor dat ik op pauze /escape drukte voordat ik ging alt-tabben.
Helpdesk at your service.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Thanx voor de pauze tip. Nu doet ie het wel gewoon normaal als ik even wil alt-tabben.
Wanneer ik geld heb.quote:
Hou jezelf in bedwangquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ik heb meer dan genoeg en ik heb ook mijn rekeningen van deze maand al betaald![]()
Tijd om te shoppen
Maar maarquote:
Gift mij ff wat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh ik heb meer dan genoeg en ik heb ook mijn rekeningen van deze maand al betaald![]()
Tijd om te shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Gift mij ff wat.
Als de sale er is misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ben te aardigquote:
En ditquote:
welke beat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Who's rapping?
Dovahkiin
Dragons?
I'm not over keen
I'll dice them like a knife
Slicing right through
An Aubergine
My dragon shout flow
Is sweeter than a soda stream
You won't believe your eyes
I'm like an overload
Of Dopamine
A broadsword in one hand
And a magic spell in the other
I'm the last of the Dragonborn
There's no other, my brother
So run for cover
If you've got scales
Then I'm on your tail
And I will not fail
Like a free-roaming
Sandbox game
I'm off the rails
I'll walk the trail
Through awful gales
And storms of hail
'Til all the nails
Are knocked into your coffin
I'm not stopping
'Til you're impaled
And I've prevailed
In the name of the Nords
I pray to the Lords
You all get a taste
Of the blade of my sword
I'm taking on hordes of enemies
I face them with hoards of weaponry
They're draining my force
So chemistry comes into play
With retorts and recipes
Alchemixing like a DJ
Restoration, restore my energy
My Legacy
Odyssey
Elegy
Prophecy's
Written in heavenly bodies
And buried
With every body
That ever did bother
To mess with me
Deading them
Terribly
Horribly
I'm a celebrity
Honestly
You're a wannabe
I'm a prodigy
The suggestion you're better
Than me at being a warrior?
Ha!
Comedy
It's a gift to me
I don't just spit flames lyrically
But literally
And the Elder Scrolls are scripts
In which I've written
Your obituary
I am the Dragonborn
Wearing a hat
With badass horns
I'm Dovahkiin
Known globally
You're nobody
At all.
Check de edit, ding kwam echt enorm kut terechtquote:
gehelpert soort vanquote:
ik hossel nietsquote:
Ach laat die jongen zich maar uitsloven. Doet 'ie ook nog eens wat zinnigs.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach laat die jongen zich maar uitsloven. Doet 'ie ook nog eens wat zinnigs.
quote:
Homie luv van de hood wttog *boks*quote:
Met de DLC krijg je gewoon een paar kastelen etc erbij, wat andere dingen en een questline, die je net zo goed kan negerenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke, ik heb tot nu alleen DLC's van Fallout's ooit gedaan en daar het ging dus wat anders.
Nah ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga 'm niet kopen(500e keer dat ik het zeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |