Ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ron Betonmeest overschatte speler van de eredivisie.
Kan niet. Dat is Leroy Fer Eriksen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ron Betonmeest overschatte speler van de eredivisie.
Fixedquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan niet. Dat is Leroy Fer Wijnaldum.
Inmiddels weet iedereen wel dat Wijnaldum geen goeie voetballer is.quote:
Zeker, maar ik heb me vermaakt hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Jawel, maar bij het trainingsveld was toch altijd stukken toffer!
Koeman dus ook nog lang niet tevreden met de huidige selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:17 schreef portie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/2845892/koeman-sluit-bondscoachschap.html
Als we ons direct plaatsen voor Europa League ben ik tevreden. Of het moet echt geweldig gaan vanaf dag 1 natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
“Vorig seizoen is in ieder geval wel een reden om de doelstelling wat bij te stellen. Eerst sprak iedereen over het linkerrijtje. Nu moet het toch gaan over de eerste vijf, al willen we dat nu nog niet hardop uitspreken.”
Heel goed pik.
vCL 3 doorkomen is gewoon ERG belangrijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we ons direct plaatsen voor Europa League ben ik tevreden. Of het moet echt geweldig gaan vanaf dag 1 natuurlijk
Maar dat is eigenlijk nog helemaal niet het niveau waar we horen te zitten met deze middelen + spelers. Zou wel fucking geweldig en goed zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vCL 3 doorkomen is gewoon ERG belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |