heel goede ervaringen mee. ik gebruik dat spul tegenwoordig bijna overal voor. tegenwoordig aangevuld met dream wash.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn potje Lemony Flutter is verdwenenbaal echt want mijn nagelriemen liggen alweer helemaal open.
Mijn vriend heeft weleens last van geultjes op zijn benen waar zijn broek zit. Zou Dream Cream daar voor kunnen helpen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb al wat kerst-dingetjes gezien...
Op het Lush forum hebben ze het over Twilight SG
Een lavendel-bruisbalquote:
Het zou hier om een limited edition shower-gel gaan in de geur van de bruisbalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb geen bad. Dus bruisballen etc vallen af.
Hou het maar bij glogg. Daar is je verslaving ooit mee begonnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Partingglass het volgende:
Ach zo. Lavendel is niet mijn favo geur dus ben ik weer een beetje save. hahaha
Ja, die is / was er al wel dacht ik. Maar hij staat nog niet op de (engelse) site ofzo. Ik weet het ook niet precies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:50 schreef Pindasoepje het volgende:
Komt er nou een conditioner van Big? Kan er nog niks over vinden?
Dit vind ik echt te furr gaan. Wie de f gaat er 35 euro (77 gulden) betalen voor een pot shampoo (pot, dus onzuinig) of 17 voor een conditionerblock met een groot deel zeezout (= geen goed conditioneringredient).quote:
Amper meer normaal eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef Partingglass het volgende:
Reken jij nog om in guldens? Dat heb ik al een eeuwigheid niemand meer zien doen. Tof!
Als het nog goed ruikt is het geen enkel probleemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoe erg is het eigenlijk als je bijvoorbeeld je Lemony Flutter na 3 jaar nog steeds gebruikt? Er staat wel een datum op natuurlijk, maar gebruik hem nog steedsOverigens heb ik deze wel een nieuwe gekregen, maar wil de oude in m'n tas stoppen of zo.
* agenda zet het op het verlanglijstjequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:35 schreef automatic_ het volgende:
Twilight SG komt terug met kerst!
Ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef agenda het volgende:
[..]
* agenda zet het op het verlanglijstje
Wat zijn die andere 2 dan Glogg en Snowfairy?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:28 schreef automatic_ het volgende:
Buche Noel ook en nog een soort. Verder komen er drie SG's inclusief Twilight
Jaquote:
Dat weet ik niet.. Wilde hij niet zeggen. Hij wilde soweiso niet zeggen en toen zei ik; Ik heb gehoord dat Twilight komt... dus moest hij lachen en bevestigde hij het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef agenda het volgende:
[..]
Wat zijn die andere 2 dan Glogg en Snowfairy?![]()
Snowfairy weet ik nou wel, ben benieuwd naar Taai taai.
Ik ook. En ik gebruik geen zeepjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeps, nu heb ik toch weer een zeepje gekocht
Paw, tijdelijk vanwege actie en ruikt naar grass.
quote:discontinue list =( =(
Postby CandyCaneGirl on Wed Sep 12, 2012 5:56 pm
To be discontinued: available while stock lasts-
Hello all (again),
You have all been waiting very patiently, and we are now able to reveal the latest discontinuations list.
It’s the time of the year again where our shelves are bursting with lovely new stuff
DISCONS
- Happy Blooming bath melt
- A token to the forest god sauna tab
- Sun and Moon steamer tab
- Snake Oil
- Lust soap
- 13 soaps unlucky for dirt
- Rocketeer ballistic
- Vanilla Fountain ballistic
- Geo Phyzz ballistic
- Friends with benefits massage bar
- Silk Stocking body tint
- A million kisses lip tint
- Double Choc lip tint
- Sweet Lips lip scrub
- Glorious Mud
- Coco lotion
- Crčme Anglaise
- Dirty Perfume all sizes (excluding the body spray)
- Smell of Freedom all sizes
- Tuca Tuca all sizes all sizes
- 1000 Kisses all sizes
- Ginger all sizes
- Love all sizes
- Orange Blossom all sizes
- 25:43 all sizes
- All perfume oils (inhale, exhale, 3 parts of smell of freedom)
- All 2g samples + samples gift boxes
Discontinued perfumes go on-line ONLY as "exclusives"
SUSPENDED FOR CHRISTMAS: (which means they will have a come back in the new year!)
- Dorothy bubble bar
- Green Bubbleroon
Waarom zou dit niet mogen?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef sararaats het volgende:
Mijn slechte voet (ligamenten gescheurd) is zo droog. Ik heb er Dream Cream opgesmeerd maar mag dit wel?
Anders haal ik wel een voetproduct
Ik had gehoopt op een mooie tin, net als vorig jaar (2)quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Kerstcollectie is bekend!
http://www.beautyblogt.nl/
Ga je bestellen?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:40 schreef Eef999 het volgende:
Halloween-spul verkrijgbaar op de UK site![]()
Dat zit toch altijd in Snowfairy?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:26 schreef kahlie het volgende:
Oh doh.. Snowfairy. Nu wil die vent van mij vast weer een nieuwe fles![]()
Alleen zit er nu glitter in, dus misschien is hem dat teveel
Oh, weet ik het.. ik gebruik het niet en heb nog geen glitters gezien op zijn lijfquote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zit toch altijd in Snowfairy?Netjes op de bodem, dat wel
Ik vind er 2 wel mooi, maar ben allang blij dat het er geen vijf zijn dit jaarquote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een mooie tin, net als vorig jaar (2), maar dit jaar zijn ze niet zo mooi
![]()
Dus Twilight, een paar Golden Wonders, Melting Snowman en een paar bbs'en![]()
![]()
Even afwachten of er ook nog wat met Halloween komt, hopelijk Magic Ballistic
Ooo oke! Wat wil je hebben?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]![]()
Ik had alleen gehoopt dat Twilight er ook zou zijn, dan kan ik alles in 1 keer bestellen
Een stuk of 4 Magic, SWTWC, The Witches' ball, Golden Wonder, Bathos, Buche de noel, Northern Lights.... ik gooi van alles in het mandje en ff later er weer uit, haha, ik wil weer te veelquote:
Ik wil eigenlijk alleen (nu) de Buche de Noel, maar daarvoor ga ik geen bestelling plaatsenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Een stuk of 4 Magic, SWTWC, The Witches' ball, Golden Wonder, Bathos, Buche de noel, Northern Lights.... ik gooi van alles in het mandje en ff later er weer uit, haha, ik wil weer te veel![]()
Het kerstspul is er toch nog een aantal maanden, maar ik weet niet hoe lang het Halloween spul er nog is. Ik ken alleen Magic, die andere 2 op de gok![]()
Ga jij nog bestellen???
Als ze er nog t/m oktober zijn, wacht ik nog, dan kan ik meteen wat kerstinkopen doenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen (nu) de Buche de Noel, maar daarvoor ga ik geen bestelling plaatsenMaar wil hem wel
Al zal een half potje ook wel even genoeg zijn haha. Dilemma, Dilemma...
Op het Lush forum zijn sommige helemaal lyrisch over Witches, maar het geeft blijkbaar wel een rommel in bad
Ik ga bijna niet meer in bad... En heb nog best veel liggenIk vond pas mijn "geheime" voorraad met Abombinabath, Cinders en So White
Die Halloween dingen zijn overigens aangekondigd als Retro voor de maanden september / oktober, dus dan moeten ze er wel tot eind oktober zijn, denk ik..
Witches isquote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Een stuk of 4 Magic, SWTWC, The Witches' ball, Golden Wonder, Bathos, Buche de noel, Northern Lights.... ik gooi van alles in het mandje en ff later er weer uit, haha, ik wil weer te veel![]()
Het kerstspul is er toch nog een aantal maanden, maar ik weet niet hoe lang het Halloween spul er nog is. Ik ken alleen Magic, die andere 2 op de gok![]()
Ga jij nog bestellen???
Kan die dat niet zelf regelen? Een beetje man legt zijn eigen lush voorraadje aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oh, weet ik het.. ik gebruik het niet en heb nog geen glitters gezien op zijn lijf![]()
Misschien sneaky ff die fles schudden![]()
Ben ik gelijk van het gemiep om een nieuwe fles af.
Jawel, kan hij wel. Maar hij wilde weten of het dit jaar met Kerst ook weer uitkwam en zo ja, wanneer. en ik krijg de nieuwsbrief en hij nietquote:Op donderdag 20 september 2012 10:18 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Kan die dat niet zelf regelen? Een beetje man legt zijn eigen lush voorraadje aan.
Nee, ik wacht nog tot eind oktober, dan bestel ik Kerst en Retro samen (UK)quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Iemand al een Kerst-bestelling eruit gegooid in Nederland?
Waarom eind oktober?quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog tot eind oktober, dan bestel ik Kerst en Retro samen (UK)![]()
Ik heb me wel in moeten houden, en heb als troost herfst-waxmelts besteld bij CHS![]()
Dan kan ik nu nog wat voorraad opmakenquote:
Ja, dat alles in 1x bestellen snap ik. Ik verwacht eigenlijk geen Halloween spullen meer...quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:00 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dan kan ik nu nog wat voorraad opmaken, en de Retro-spullen zijn er toch tot eind oktober?
Ik heb geen haast met de kerstspullen, en er komt misschien nog wel wat bij voor Halloween.
En ik bestel het liefst alles in 1x
quote:
Ja, aan het blok ja. Zodra het gaat schuimen blijft er strontgeur overquote:Op woensdag 26 september 2012 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]mijn favoriete Lush product
jasmijn
9 to 5 is wat minder vet en werkt ook goedquote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef morgane het volgende:
Edit: verkeerde topic, sorry :p
Maar ik heb alsnog een vraagje: wie van jullie gebruikt een Lush-product om (waterproof) oogmake-up te verwijderen? Ik heb Ultrabland gehad en die was heel fijn, maar ik vroeg me af of er nog andere opties zijn.
Dat vind jij jaquote:Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, aan het blok ja. Zodra het gaat schuimen blijft er strontgeur over
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:10 schreef Partingglass het volgende:
Glögg in de retro, whoopwhoop woei
Baby face met een beetje scrub toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef automatic_ het volgende:
Wat is dat voor een cleanser? Die japanse?
Ik gebruik ook ultra bland, die vind ik het beste!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef morgane het volgende:
Edit: verkeerde topic, sorry :p
Maar ik heb alsnog een vraagje: wie van jullie gebruikt een Lush-product om (waterproof) oogmake-up te verwijderen? Ik heb Ultrabland gehad en die was heel fijn, maar ik vroeg me af of er nog andere opties zijn.
ik vind 9 to 5 echtquote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
9 to 5 is wat minder vet en werkt ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |