Smooth.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef SaxoPower het volgende:
kijk eens bij een expo daar zijn altijd leuke dingen.
(Koop bijvoordeeld een foto lijst voor medere foto's en stel voor die samen te vullen met leuke fotos van jullie samen
Geen gek idee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef SaxoPower het volgende:
(Koop bijvoordeeld een foto lijst voor medere foto's en stel voor die samen te vullen met leuke fotos van jullie samen
haha klinkt wel leuk dit opzich.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef SaxoPower het volgende:
Laat de Expo nou gister failliet zijn gegaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef SaxoPower het volgende:
ik zou een goedkoop sieraad (armbandje of kettinkje) voor haar kopen. Gewoon iets decoratiefs in de kleur die ze leuk vindt. Dus niet gelijk hartjes enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:29 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
haha klinkt wel leuk dit opzich.
trouwens ik ben 17, zij is 16.
doen bloemen erbij het goed denken jullie
AHGOESSIE was schattigquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:29 schreef ToffeVogel het volgende:
[..]
haha klinkt wel leuk dit opzich.
trouwens ik ben 17, zij is 16.
doen bloemen erbij het goed denken jullie
Serieus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef meestervisser het volgende:
[..]
Laat de Expo nou gister failliet zijn gegaan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef PixieDot het volgende:
Kan hier geen centraal topic voor komen ?Cadeautips?
Bos bloemen, een kussen met een foto van jullie er op, fotolijstjes, kleding, lingerie, cadeaubon voor 1 of andere winkel, geurtjes, make up, uiteten, bioscoop, dagje weg, weekendje weg, lekker koken voor haar, massage(set), saunabonnen, cadeaubon voor naar de kapper, fashioncheck, leuk kaartje, cdtje met muziek die ze leuk vind samenstellen. hotelovernachting
Hij gaf mij een verlovingsring. Bios kan ook leuk zijn en een lingeri setje ofzo of horloge.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef ToffeVogel het volgende:
wat is nou echt een leuk cadeau voor een meisje? ik heb pas kort iets met haar en zou dr graag iets leuks geven.
ik ben alleen erg slecht in het bedenken van dit soort dingen.
ik zou rozen kunnen kopen en naar de bios gaan maar dat klinkt zo afgezaagd als je het mij vraagt haha.
of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |