abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:41:53 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113472160
Als je geen mens bent hoef je nergens bang voor te zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113472226
Godverdomme dan zien ze mijn piemel.

Nee, achterlijk dit. En we blijven het ook met z'n allen pikken he. Want zo dom zijn we.
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:06:36 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113473378
quote:
4s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:18 schreef gogosweden het volgende:
trollburgemeester
pi_113473522
Wat belachelijk, echt onzinnig.
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:18:41 #55
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_113474033
Echte perverselingen gaan tegenwoordig gewoon lekker fappen op naakte kinderen bij de politie. Helemaal legaal. Heb je geen vereniging Martijn meer voor nodig. 't Is dat ik niet corrupt en pervers genoeg ben, anders had ik ook bij de politie gesolliciteerd. Lekker beetje onschuldige burgers sarren, bonnen uitschrijven voor fietsers zonder licht, mensen bekeuren voor het lopen zonder Ausweis. Het goede leven dus! :')

En Nederland pikt het allemaal wel toch. Er is vanavond Geer en Goor op televisie, want we zijn zo'n tolerant land, dat we twee pisnichten op televisie laten verschijnen, elke avond weer. Wat een geweldig land is dit toch. Hoera. *O*

Ach dat je bloot gesteld aan schadelijke röntgenstraling en je kinderen ook en oom agent op jou en je kinderen zit te fappen achter het schermpje, who cares.

Nog wat leuks vanavond op SBS-6?

Biertje erbij, ja toch.

O+
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:21:07 #56
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_113474186
Dan word ik constant aangehouden, omdat men mijn lid wel een als een bazooka aan zou kunnen zien.
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2012 @ 19:23:24 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113474313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:50 schreef Hephaistos. het volgende:
En voor de beeldvorming, zo ziet de buurtagent je straks dus:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het beeld van de body scan, blijkbaar nog altijd verward met de security scan die op Schiphol wordt gebruikt.

Je ziet een universeel poppetje wat ze dus voor mannen en vrouwen gebruiken. De passagier kan zelfs meekijken naar het resultaat, vinden ze vaak prettiger dan wanneer ze met het idee leven dat er 'iemand' naar hun naakte lichaam kijkt.

Dit zie je tegenwoordig op zo'n Security Scan:

Als er een voorwerp of iets dergelijks door de machine is opgepakt, zal er een geel blokje verschijnen en dat deel moet worden gecontroleerd.

Deze machine werkt niet met röntgenstraling, dat is bij de Body Scan wel zo. De Security Scan werkt met radiogolven, welke het lichaam NIET penetreren maar welke dus terugkaatsen op het lichaam. Het zal dus geen voorwerpen in het lichaam ontdekken, wel op het lichaam.

Ik mag hopen dat ze het in Nederland bij de Security Scan houden, vele malen veiliger dan zo'n Body Scan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113474897
De overheid moet alles van ons weten zonder duidelijke reden maar owee als een krant de computer en de telefoon hacked van meneer de burgemeester op zoek naar pikante pica's en andere dingen die ze niet naar buiten willen brengen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:41:12 #59
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113475251
quote:
18s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dat is het beeld van de body scan, blijkbaar nog altijd verward met de security scan die op Schiphol wordt gebruikt.

Je ziet een universeel poppetje wat ze dus voor mannen en vrouwen gebruiken. De passagier kan zelfs meekijken naar het resultaat, vinden ze vaak prettiger dan wanneer ze met het idee leven dat er 'iemand' naar hun naakte lichaam kijkt.

Dit zie je tegenwoordig op zo'n Security Scan:

[ afbeelding ]

Als er een voorwerp of iets dergelijks door de machine is opgepakt, zal er een geel blokje verschijnen en dat deel moet worden gecontroleerd.

Deze machine werkt niet met röntgenstraling, dat is bij de Body Scan wel zo. De Security Scan werkt met radiogolven, welke het lichaam NIET penetreren maar welke dus terugkaatsen op het lichaam. Het zal dus geen voorwerpen in het lichaam ontdekken, wel op het lichaam.

Ik mag hopen dat ze het in Nederland bij de Security Scan houden, vele malen veiliger dan zo'n Body Scan.
Praat niets goed. Onschuldige burgers onderwerpen aan maatregelen waar criminelen niet bang voor hoeven te zijn.. Makkelijk scoren :r
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:57:18 #60
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113476152
quote:
18s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

quote:
Een derde systeem maakt gebruik van röntgenstraling. In tegenstelling tot een conventionele röntgenscanner wordt niet de straling die door het doel heen gaat gedetecteerd, maar juist het gedeelte van de straling dat wordt teruggekaatst. Deze systemen worden daarom ook wel "backscatter x-ray" systemen genoemd, om ze te onderscheiden van "transmission x-ray" systemen, waarbij de röntgenstraling dwars door het lichaam gaat. Hoewel deze systemen met een relatief lage dosis röntgenstraling werken, ongeveer de dosis die normaal gedurende een halve dag door de reguliere achtergrondstraling wordt opgelopen, geldt dat dit additionele straling is. Dit systeem zou daardoor cumulatief wel schade aan het menselijk lichaam kunnen aanbrengen. Vooral voor mensen die frequent gescand moeten worden zoals piloten en zakenmensen kan deze methode dus extra bezwaarlijk zijn. Een 8 uur durende intercontinentale vlucht levert overigens een additionele stralingsbelasting op die ongeveer 4 keer zo groot is als die van de röntgenscanner.

[...]

Na jaren van discussie stemde het Europees Parlement op 24 mei 2011 in met de plaatsing van bodyscanners op Europese luchthavens. Aan deze beslissing werden wel eisen verbonden voor wat betreft de gezondheid en privacy van passagiers. Zo wordt röntgenapparatuur verboden en zullen geen lichaamsbeelden maar alleen standaardfiguren worden afgebeeld en opgeslagen. Ook hebben reizigers het recht een scan te weigeren en in plaats daarvan gefouilleerd te worden. De Europese Commissie kondigde een eigen voorstel voor invoering van de bodyscanner aan.[10]

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Securityscan
Op deze pagina worden de termen bodyscan en securityscan als synoniemen gebruikt.

Maar ik vraag me af of er ook landen zijn waar men röntgenapparatuur gebruikt. Totaal belachelijk namelijk dat men iets zou gebruiken dat eigenlijk overbodig is (aangezien er alternatieven zijn) en daarnaast schadelijk voor de gezondheid. (En ja tijdens het vliegen worden we ook blootgesteld aan dit iets verhoogde straling dan de dagelijkse portie, maar echte goede alternatieven daarvoor zijn er nog niet).

Los daarvan staat het gezondheidsrisico voor mij los van het feit dat dit soort dingen een zware inbreuk op de privacy zijn. Zelfs zonder gezondheidsrisico's vind ik het, zeker wanneer men het ook nog eens op straat gaat gebruiken, te belachelijk voor woorden.
Krekker is de bom!
pi_113477307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Op deze pagina worden de termen bodyscan en securityscan als synoniemen gebruikt.

Maar ik vraag me af of er ook landen zijn waar men röntgenapparatuur gebruikt. Totaal belachelijk namelijk dat men iets zou gebruiken dat eigenlijk overbodig is (aangezien er alternatieven zijn) en daarnaast schadelijk voor de gezondheid. (En ja tijdens het vliegen worden we ook blootgesteld aan dit iets verhoogde straling dan de dagelijkse portie, maar echte goede alternatieven daarvoor zijn er nog niet).

Los daarvan staat het gezondheidsrisico voor mij los van het feit dat dit soort dingen een zware inbreuk op de privacy zijn. Zelfs zonder gezondheidsrisico's vind ik het, zeker wanneer men het ook nog eens op straat gaat gebruiken, te belachelijk voor woorden.
Wat ik zo bijzonder vind is dat mensen die oorlogen starten en complete legers met bijbehorende nucleaire arsenalen tot hun beschikking hebben niet gecontroleerd mogen worden want privé, maar veredelde buspassagiers als gevangenen worden behandeld die allemaal van plan zijn een nieuwe 9/11 willen beginnen.

In de VS zijn ze al zo ver backscatter x-ray busjes die eerst in Irak werden gebruikt door woonwijken te laten rijden. http://www.forbes.com/for(...)ive-by-snooping.html
Je hebt tenslotte toch niks te verbergen of niet soms!?
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:33:30 #62
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_113481869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef SuperPanda het volgende:

[..]

Nou dat wordt nog wat :')
maar als je niks duivels te verbergen hebt hoef je je toch ook geen zorgen te maken vind ik.

EDIT: bron vergeten http://www.telegraaf.nl/b(...)straat_A_dam___.html
Telegraaf serieus nemen _O- _O- :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:34:51 #63
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113481971
Pfff... Dan zeggen alle idioten dat de PvdA geen misdaad bestrijdt of veel te soft is. Als ze dan zoiets inzetten dan is het opeens overdreven.

WAT WILLEN JULLIE NOU RAMDEBIELEN??
  woensdag 27 juni 2012 @ 23:05:49 #64
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_113488937
we willen een fatsoenlijke overheid.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  woensdag 27 juni 2012 @ 23:13:59 #65
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_113489626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef SuperPanda het volgende:

De scnas
Ben ik nou de enige die deze spelfout bij de Telegraaf is gaan checken? :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_113491313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef MrBaas het volgende:
Pfff... Dan zeggen alle idioten dat de PvdA geen misdaad bestrijdt of veel te soft is. Als ze dan zoiets inzetten dan is het opeens overdreven.

WAT WILLEN JULLIE NOU RAMDEBIELEN??
DAT ZE MISDADIGERS OPPAKKEN EN NIET DE PRIVACY VAN ONSCHULDIGE BURGERS SCHENDEN EN LASTIG VALLEN MET WOUTEN DIE NIKS BETERS TE DOEN HEBBEN DAN HEKJES DIE 2CM TE HOOG ZIJN AF TE BREKEN IN WIJKEN WAAR WOONWAGENKAMPBEWONERS DE BOEL TERRORISEREN. Simpel toch?
pi_113491428
Bovendien is het dragen van een mes of pistool een slachtofferloze misdaad waar ik helemaal geen last van heb.
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:18:35 #68
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_113494344
Die van der Laan is ook echt een burgemeester van lik me vestje. Amsterdam onwaardig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:31:16 #69
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_113500650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:18 schreef VeX- het volgende:
Die van der Laan is ook echt een burgemeester van lik me vestje. Amsterdam onwaardig.
Op basis waarvan kom je hier nu ineens mee aanzetten? Alleen op dit tendentieuze artikel van de telegraaf?
pi_113511855
wtf is dit man. Waar gaan we heen met ons prachtig landje. Stem Piratenpartij.
pi_113512913
Amsterdam. :').
pi_113512937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
wtf is dit man. Waar gaan we heen met ons prachtig landje. Stem Piratenpartij.
Open je anus mensen!
pi_113512994
Eberhard :')___!!!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:28:02 #74
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113513704
Ik sta nergens meer van op te kijken. Bodyscans, youtube, mobiele gadgets, cams door de gehele stad, medische dossiers, roken , niet te vet eten etc etc, . Allemaal ter bescherming van het individu.
Je hebt toch niets te verbergen? Totdat? De gegevens op straat liggen en voor het grijpen zijn. Oh eens kijken hoe lang we nog het bankgeheim in stand houden. Je hebt immers niets te verbergen toch?
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_113513781
Heb jij iets te verbergen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')