ik stond gisteren tussen 3 Tsjechen en een Slowaak die die hier vanaf Duitsland al liftend naar toe zijn gekomen (de motor van hun bus was vastgelopen)quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Dinsdag ook veel buitenlanders, zag meerdere portugeze, canadese, poolse, italiaanse, spaanse en franse vlaggen en vast nog wel meer.
dafuq wat een toewijding, lijkt wel bijna religieusquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik stond gisteren tussen 3 Tsjechen en een Slowaak die die hier vanaf Duitsland al liftend naar toe zijn gekomen (de motor van hun bus was vastgelopen)![]()
Dit dus. Vind het juist super dat ze altijd een compleet andere set list spelen. Ja, dan wordt je soms "teleurgesteld" als je bepaalde nummers niet hoort (zoals ik dat was bij Rockin` Park: "spelen ze Alive niet? damn...") die je graag erbij had gehad maar daardoor blijft het altijd een verrassing wat je nu weer te horen krijgt. zo hoop ik dat ze vrijdag weer een hoop nummers spelen die ze de afgelopen 2 avonden niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed. Mij maakt het echt geen fluit uit wát ze spelen en hoe de setlist is. Ik hoop vaak wel op bepaalde nummers en het is een cadeautje als ze die dan ook spelen (zoals Black en Indifference dinsdag). Maar zo niet: alle andere nummers zijn gewoon ook zó te gek en ze spelen zó veel dat er altijd wel iets bijzonders langs komt. Dan wordt ik zomaar verrast door weer iets heel anders. Ik vind dat juist de charme van de PJ-aanpakEn de ervaring leert dat ik altijd meer dan tevreden naar huis ga.
![]()
Al had ik het uiteraard helemaal niet erg gevonden als ik er gister ook bij was geweest zodat ik meer dan 40 nummers live had kunnen horen in 2 avonden
als je dit schrijft weet je IMHO al niet waar je t over hebt wanneer je een PJ concert recenseert...quote:In het de afsluiting werd voorbij gegaan aan Alive ...
Waarom O Waarom altijd refereren aan t Pinkpop optreden? ja dat was een legendarisch optreden. 1 dat nooit meer zal voor komen (daarvoor is t legendarisch) dus waarom altijd daar op terug grijpen?quote:Het was het eindsalvo van een onderhoudend avondje Pearl Jam dat natuurlijk geen moment kon tippen aan het legendarische concert dat de band in 1992 op Pinkpop gaf.
omdat dat het enige is wat die recensent waarschijnlijk echt kent, en dat is dan hun zogenaamde muziekkennerquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Timo20 het volgende:
Ben nu de recensies van dinsdag aan t lezen die op de vorige pagina geplaatst werden. Die van muziek.nl:
[..]
als je dit schrijft weet je IMHO al niet waar je t over hebt wanneer je een PJ concert recenseert...
[..]
Waarom O Waarom altijd refereren aan t Pinkpop optreden? ja dat was een legendarisch optreden. 1 dat nooit meer zal voor komen (daarvoor is t legendarisch) dus waarom altijd daar op terug grijpen?![]()
Er werd letterlijk voorbij gegaan aan Alive want die stond voor avond 1 in eerste instantie gewoon op de setlist.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Timo20 het volgende:
Ben nu de recensies van dinsdag aan t lezen die op de vorige pagina geplaatst werden. Die van muziek.nl:
[..]
als je dit schrijft weet je IMHO al niet waar je t over hebt wanneer je een PJ concert recenseert...
haha ja waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat dat het enige is wat die recensent waarschijnlijk echt kent, en dat is dan hun zogenaamde muziekkenner_!
haha ja da`s waar maar gegarandeerd dat ie dat niet weet en zeker dat ie dat ook niet bedoeldquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er werd letterlijk voorbij gegaan aan Alive want die stond voor avond 1 in eerste instantie gewoon op de setlist.
Iets dat, buiten dat t onzin is (onvermijdelijke Black?serieus?quote:Een fraai drieluik, dat wegens de uitloop moest worden gespeeld in het volle zaallicht: het onvermijdelijke Black
bronquote:Eddie heeft zijn papieren erbij gepakt en spreekt ons in charmant half-Hollands toe: ‘Laten we vanavond geschiedenis schrijven.’ En: ‘Mijn Nederlands is klote!’ Geeft niet Ed, dat valt in Amsterdam Zuidoost niet zo op.
haha, dat vind ik dan wel weer een goedequote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Daar lijkt me weinig aan gelogen.
Het is maar goed dat je daar weer snel wegkan, want buiten de concertzalen en de ArenA wil je daar niet dood gevonden worden.
hahaha ja idd. Stone Gossard ook op dit filmpjequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat was wel stoer toen hij dat deed hoorBandleden lagen ook in een deuk om zijn Nederlands.
zo moet ik ook weer steeds lachen om zijn stukje nederlands op rockin park 2010quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dat was wel stoer toen hij dat deed hoorBandleden lagen ook in een deuk om zijn Nederlands.
Niet helemaal wat ik als geboren en getogen Amsterdammer bedoeldequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]! My thoughts exactly. Om met Theo Maassen vrij te quoten: "het beste van Amsterdam is de autoweg naar Eindhoven." Of in mijn geval, Heerlen
die weg is wel het beste want dan kunnen die kut toeristen steeds weer gauw oprottenquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik als geboren en getogen Amsterdammer bedoelde.
Ik hou van toeristesquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
die weg is wel het beste want dan kunnen die kut toeristen steeds weer gauw oprotten
1992 Pinkpop aanhalen is zo waanzinnig slecht als je jezelf serieus wilt nemen als journalist. Dat was een band in een totaal andere fase van haar bestaan. Het is juist zo ongelofelijk hoe PJ volwassen geworden is en hoe ze nu live echt bij de absolute top horen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Waarom O Waarom altijd refereren aan t Pinkpop optreden? ja dat was een legendarisch optreden. 1 dat nooit meer zal voor komen (daarvoor is t legendarisch) dus waarom altijd daar op terug grijpen?![]()
haha okquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik als geboren en getogen Amsterdammer bedoelde.
en toch leren 9 van de 10 t niet....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
1992 Pinkpop aanhalen is zo waanzinnig slecht als je jezelf serieus wilt nemen als journalist.
Dat huppeltje van Edquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahaha ja idd. Stone Gossard ook op dit filmpje![]()
Gisteren stonden er op de 1e ring, vlak bij het podium, ook al 7 of 8 mensen naast elkaar die steeds met bordjes de tekst "REMEMBER 1992 PINKPOP" toonden. Kennelijk leeft dit optreden bij sommige fans ook nog steeds...quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |