Ik heb er wel één maar dit is wel prima zo hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Je bent zelf een mooie titel of moest ik nog wat nieuws bedenken ook
7800quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
MEMBERSHIP BENEFITS
Per lidmaatschap heeft u onder andere de volgende voordelen:
• Gegarandeerde toegang tot alle evenementen in Ziggo Dome
• Altijd de beste stoelen
• Inclusief 12 toegangsrechten per jaar
• Altijd een gereserveerde parkeerplaats
• Entree via de speciale Member’s ingang
• Toegang tot de Member Lounge
• Exclusieve toegang tot de Live Avenue
Een lidmaatschap van de Ziggo Dome Member Club kost ¤ 3.900,- per jaar
(excl.btw, minimale afname 2 lidmaatschappen).
Slechts 3900 euro.
* HeatWave trekt CC.
Ja okquote:
madonna altijd leuk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok.
Nou ja, geen geld natuurlijk om overal altijd bij te kunnen zijn.
Moet ff leren voor een toelatingstoets voor mijn nieuwe opleiding. Toets is morgen. Stelt niet veel voor, maar moet wel even gebeuren. Man wat heb ik op het gymnasium het verkeerde profielquote:
12 stuks toch maar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok.
Nou ja, geen geld natuurlijk om overal altijd bij te kunnen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja. Nou jij bent Mod, dus leef je uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb er wel één maar dit is wel prima zo hooralleen dan zit je weer een jaar ofzo vast aan deze titel
En je mag aan mijn bar staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
MEMBERSHIP BENEFITS
Per lidmaatschap heeft u onder andere de volgende voordelen:
• Gegarandeerde toegang tot alle evenementen in Ziggo Dome
• Altijd de beste stoelen
• Inclusief 12 toegangsrechten per jaar
• Altijd een gereserveerde parkeerplaats
• Entree via de speciale Member’s ingang
• Toegang tot de Member Lounge
• Exclusieve toegang tot de Live Avenue
Een lidmaatschap van de Ziggo Dome Member Club kost ¤ 3.900,- per jaar
(excl.btw, minimale afname 2 lidmaatschappen).
Slechts 3900 euro.
* HeatWave trekt CC.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]Daar kan ook onder vallen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan buiten die 12 toegangsbewijzen altijd kaartjes kopen omdat je zo'n hippe kaart hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Dat is het ook en dus kan je altijd overal bij zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar kan ook onder vallen:
Je kan buiten die 12 toegangsbewijzen altijd kaartjes kopen omdat je zo'n hippe kaart hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Grunsfan het volgende:
Oooh wat was het weer cool gister! Heb nog een zere keel en zere voeten van het meezingen en dansen! Vond de setlist geweldig, Last Kiss wilde ik zooo graag een keer horen! En vanavond mogen we weer, moet nog even opladen want ben bekaf van gister.
Vond de Ziggodome erg ok! Vriendelijke mensen, logistiek alles goed geregeld, lekker die catering van La Place en het geluid vond ik in het begin wat minder maar bij het 2e PJ nummer hadden ze dat gefixt volgens mij. Het enige kleine minpuntje vond ik de toegang tot het voorste vak, daar stonden wij maar er was op een gegeven moment geen doorkomen meer aan als je drank wilde halen of naar de wc wilden, vond het bijna eng hoe opgepropt iedereen daar stond. En als enige wenspuntje zou ik een open air rookruimte willen indienen. Ook zijn de wasbakken bij de wc's niet echt handig, zo ondiep dat ze onwijs spetteren en het dus een natte bende wordt...Voor de rest prima zaal!
Wat mij wel opviel: ik heb zeker 3 stelletjes gezien die volgens mij Just Breathe als hun liedje hebben ofzo, en verder nog nooit van PJ gehoord hebben. Voor mij stond een typisch geval makelaar (strak in het pak) met zijn liefje. Hebben het hele concert geen woord meegezongen, niet geklapt of wat dan ook, keken elkaar steeds aan van "waar zijn we nu weer terechtgekomen??", alleen bij Just Breathe lieten ze iets van enthousiasme zien. Maar toch zijn ze het hele concert gebleven, wie weet zijn ze toch aangestoken met het virus.
}:I Indeed }:Iquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
zeg dat nou niet.. gaat ons niet lukken maar oh wat zou ik ze graag van je over willen nemen
Moest al bij het eerste nummer naar de wc, toch maar wat minder drinken voor een concert.quote:Het enige kleine minpuntje vond ik de toegang tot het voorste vak, daar stonden wij maar er was op een gegeven moment geen doorkomen meer aan als je drank wilde halen of naar de wc wilden,
Wat zitten hier een paar ontzettend slecht geschreven recensies bij zeg!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Felixa het volgende:
Een aantal recensies van het concert van gisteren:
http://www.muziek.nl/conc(...)ertverslag-pearl-jam
http://oor.nl/#reviews/co(...)go_dome_hart_en_ziel
http://www.nu.nl/muziek/2(...)k-in-ziggo-dome.html
http://www.volkskrant.nl/(...)kend-van-geluk.dhtml
Fotoserie van het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)-in-Ziggo-Dome.dhtml
Helemaal mee eens en als klap op de vuurpijl : Een fotoserie in het AD met alleen Eddie Vedder ??? Met als titel "Pearl Jam in Ziggo Dome" ??? Dat is is toch echt meer dan alleen Vedder, maar niks van te zien ... terwijl de hele band toch wel de pluim verdient lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef WesCAddle het volgende:
Wat zitten hier een paar ontzettend slecht geschreven recensies bij zeg!
Ik bedoel: je hoeft het niet met de schrijver eens te zijn, maar de Volkskrant maakt het toch wel érg bont:
Het concert van Pearl Jam had twee gezichten. Enigszins vermoeid, soms, bij liedjes als World Wide Suicide en Not For You. Het heilige vuur ontbrak daar, zowel bij zanger Eddie Vedder als zijn gitaarvrienden: er stak geen venijn achter de toch ook vrij eenvormige rock, al was het zaalgeluid aangenaam hard en redelijk galmvrij.
Behalve dat er weer een aantal standaard cliché's uit de kast komen (Het heilige vuur...) klopt het gewoon niet. Wat was er nou zo sinister aan deze uitvoering van Why Go?
Verder: Oor, als muziekblad, schrijft een 'recensie' waarbij het hoofdonderwerp (PJ) een bijrol heeft en 't enkel gaat over de Ziggodome. Schrijf dan een recensie puur en alleen over de ZD.
Daarnaast vind ik 't ook van inspiratieloos schrijfwerk getuigen als je, net als bij alle andere optredens van Pearl Jam na '92, het constant maar weer vergelijkt met het optreden op Pinkpop. Het is nu 20 jaar later, waarom moet er telkens een referentiekader komen?
Tijd voor een passende baan dan.quote:
Wordt dan geen recensentquote:
Die parkeerplaats? tis dat ik `t eergisteren op de site van 3voor12 had gelezen anders had ik ook niet geweten. Nu maar een rondje gereden bij de Villa Woonmall (of hoe t daar ook heetquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Was die er dan? Dat wist ik niet eens
Daar stond ik ook, P4/P5. Is ook heel dichtbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die parkeerplaats? tis dat ik `t eergisteren op de site van 3voor12 had gelezen anders had ik ook niet geweten. Nu maar een rondje gereden bij de Villa Woonmall (of hoe t daar ook heet) geparkeerd...
Zeker dicht blij, lekker makkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Daar stond ik ook, P4/P5. Is ook heel dichtbij
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest wel lachen om de VK recensie. Schrijven "Maar de overtuiging leek langzaam weg te vloeien, al hield het publiek er tot bovenin de tribunes de moed in." en dan niet kunnen bedenken dat je het misschien zelf wel als enige zo ervaart en het misschien erg subjectief is![]()
Was echt super! Wat een performance en wat een setlist; veel nummers echt niet verwacht!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef WesCAddle het volgende:
Holy Shit... enkel Corduroy en The Fixer in de herhaling
<knip>
Crown of Thorns... Sonic Reducer... Bugs... Footsteps... En dan baal je dat je enkel voor dag 1 kaarten kon krijgen...
Welkom als PJ fan!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:55 schreef Elusive het volgende:
godsklere wat waren ze weer goed zeg, maar de helft van de nummers kende ik heul niet joh, voelde alsof ik de enige was die ze niet mee kon zingengelukkig kon ik nog helemaal los op teeeeeeeenaaage wasteland
![]()
![]()
ze hebben met mij iig een die hard fan erbij![]()
oh... en half volle heineken bekers komen best hard aan als ze van de 2de ring worden gegooit![]()
gelukkig zat er telkens bier in...(ik ben Oasis gigs gewend en meestal zitten die bekers dan vol met pis)
maar moet dat nou...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef WesCAddle het volgende:
Holy Shit... enkel Corduroy en The Fixer in de herhaling
Wash
Last Exit
Animal
State Of Love And Trust
Severed Hand
Corduroy
I Got Id
Daughter (w/ W.M.A. snippet)
Nothing As It Seems
Got Some
Dissident
Once
Glorified G
Deep
The Fixer
Bugs
Better Man
Encore:
Release
Hail Hail
Alone
Footsteps
Rearviewmirror
Encore 2:
Crown Of Thorns (Mother Love Bone cover)
Sonic Reducer (Dead Boys cover)
Alive
Baba O' Riley
(The Who cover)
Yellow Ledbetter
Crown of Thorns... Sonic Reducer... Bugs... Footsteps... En dan baal je dat je enkel voor dag 1 kaarten kon krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |