abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113453050
Ik heb last van woedeaanvallen, Tijdens zo''n aanval trek ik aan mijn haren. Ik trek niet dwangmatig een voor een mijn haar uit, maar echt in een opwelling een hele bos :( Nu is mijn vraag groeit het weer terug? Ik heb echt dunner haar dan voorheen en dit vind ik doodzonde!
pi_113453142
Nee, want haarzakjes
pi_113453145
Zoek je al hulp voor die woedeaanvallen want je eigen haar uittrekken als je kwaad wordt is niet helemaal standaard hoor. :P Haar kan terugggroeien maar haar wat constant met kracht wordt uitgetrokken kan er wel voor zorgen dat de haarzakjes beschadigen en dan groeit er geen haar meer uit. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113453311
Ik heb hulp, gebruik ook medicatie. Jammer genoeg heb ik soms nog steeds uitbarstingen. Wel gaat het beter. Ik ben erg gesteld op mijn haar, maar op zo'n moment wordt het zwart voor mijn ogen :( Betekent het nu dat ik geen dikke volle bos meer kan krijgen..
pi_113453406
Kan best...ik weet niet hoelang je al bezig bent en hoeveel schade je al hebt aangericht. :{ Bij de volgende woede-aanval wellicht in je achterhoofd houden dat je haardos er aangaat, wie weet helpt het om het niet te doen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113453454
quote:
9s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef Sandy80 het volgende:
Ik heb hulp, gebruik ook medicatie. Jammer genoeg heb ik soms nog steeds uitbarstingen. Wel gaat het beter. Ik ben erg gesteld op mijn haar, maar op zo'n moment wordt het zwart voor mijn ogen :( Betekent het nu dat ik geen dikke volle bos meer kan krijgen..
Als je ze met haarzakjes en al eruit hebt getrokken waarschijnlijk niet (schopje LIF?). Maar daar kom je alleen achter als je het een tijd lang de kans geeft om te groeien en je woede op een andere manier leert uiten.

Heb je lang haar trouwens? Misschien is het een idee om het tijdelijk te millimeteren zodat je het er niet gemakkelijk uit kunt trekken. Als je je haar wilt redden, is dat een manier om het te doen.
pi_113453514
Ik had het een tijdje erger. Mijn haar is dunner geworden, maar het valt niemand op, tenminste nog niet. Ik dacht dat het gewoon teruggroeide, maar nu ik dit lees maak ik me echt zorgen. Hoop dat het niet meer gebeurd..
pi_113453637
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het met haarzakje en al eruit heb getrokken. Dat maakt dus wel verschil? Milimeteren is geen optie! Ik heb best lang haar, wel boven mijn kont zegmaar. Vind uiterlijk en haar erg belangrijk, maar zelfs dat helpt soms niet om te stoppen. Maar nu ik dit hoor, schrik ik me rot!
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:05:26 #9
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_113453660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef Sandy80 het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het met haarzakje en al eruit heb getrokken. Dat maakt dus wel verschil? Milimeteren is geen optie! Ik heb best lang haar, wel boven mijn kont zegmaar. Vind uiterlijk en haar erg belangrijk, maar zelfs dat helpt soms niet om te stoppen. Maar nu ik dit hoor, schrik ik me rot!
Ben je nou een man of een vrouw?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_113453688
Ik ben een vrouw..
pi_113453732
Meeste mannen hebben geen lang haar en mijn naam is ook vrouwelijk :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:09:04 #12
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_113453805
Klopt maar je profiel zegt wat anders.
Maar zonde om je haren eruit te trekken. Lange haren zijn ^O^
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_113453865
Haha, heb ik totaal niet naar gekeken! Ben hier voor het eerst. Probeer het aan te passen.
pi_113454379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Sandy80 het volgende:
Er zijn ook mannen die Sandy heten ( Friends :') :D), en woedeaanvallen komen ook vaker voor bij mannen. Maar als je een vrouw bent is millimeteren niet echt een optie nee.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:33:32 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113454622
In deze aflevering van je zal het maar hebben zat een meisje met hetzelfde probleem. Misschein heb je er iets aan.
http://jezalhetmaar.bnn.n(...)90dbaaab7c9061c33326
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113454948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Sandy80 het volgende:
Op je icoon na is het tegenwoordig geen garantie meer, zowel voor het lange haar, als de naam
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:43:20 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113454970
Probeer aan iets anders te trekken als je boos bent? Je vingers ofzo, weet ik veel.

Anders krijg je later spijt als haren op je...jaja. Zou zonde zijn, zit je met je handen in het....ohjee..
Gourmetten of steengrillen?
pi_113455081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:43 schreef Silenus het volgende:
Probeer aan iets anders te trekken als je boos bent? Je vingers ofzo, weet ik veel.
Daar moet je ook nog de rest van je leven mee door.

Misschien een (niet-menselijke) boksbal aanschaffen.
pi_113455093
Heb de aflevering gezien net. Zij trekt een voor een dwangmatig haar haar uit voor zover ik begrijp. Het filmpje loopt steeds vast! Ik heb het alleen tijdens woedeaanvallen. En ik ben niet kaal. Heb nog best veel haar. Wel dunner helaas.
pi_113455151
O ja, Sandy van Friends off course! Nee, ik ben op en top vrouw gelukkig.

Ik moet mijn woede anders uiten, wellicht een boksbal idd helpt. Bedankt voor de tip :)
pi_113455160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:47 schreef Sandy80 het volgende:
Heb de aflevering gezien net. Zij trekt een voor een dwangmatig haar haar uit voor zover ik begrijp. Het filmpje loopt steeds vast! Ik heb het alleen tijdens woedeaanvallen. En ik ben niet kaal. Heb nog best veel haar. Wel dunner helaas.
Trichotillomanie. :Y Maar dat heb jij dus niet.
pi_113455190
Denk het niet nee, ik herken me er totaal niet in. Wat zij heeft lijkt me trouwens nog erger!
pi_113455437
Het maakt niets uit of je het haarzakje mee eruit trekt. Het duurt dan alleen langer voor de haar weer terug is, omdat je eerst een nieuwe haarzakje moet produceren. Ook krijg je na verloop van tijd dunnere en lichtere haren ervoor terug. Als ontharen zo simpel was als het haarzakje eruit trekken, dan was de hele Epilady business van Braun ook wel opgedoekt ondertussen. :P
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')