quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
Niet weten dat Gulmez de kloon van Amenth is
Hallo Fatih
op beide accounts zeg je dat je Fatih heetquote:
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
op beide accounts zeg je dat je Fatih heet
Hij heeft een audi a4 en jij een bmw.
Jullie zijn duidelijk de grootste trollen van FOK!
Zat jij trouwens zaterdag om half 12 in de r&b-zaal te feunen?
Interpunctie, gebruik hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zien
Als het nou alleen interpunctie het probleem was geweest.quote:
Kijk uit mensen, we hebben hier met een internetkrijger te maken. Pas maar op, hij gebruikt een Steelseries muis als wapen en een Logitech toetsenbord als schild!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zien
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, we hebben hier met een internetkrijger te maken. Pas maar op, hij gebruikt een Steelseries muis als wapen en een Logitech toetsenbord als schild!
misschien is fatih wel z'n bb kwijt ofsoquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef amenth het volgende:
Ey hallo gulmez is vermist en jullie gaan fa2 maken faka dan
Alsof mij het ook maar kan vertiefen dat zo'n pauper van de aardbodem is verdwenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef amenth het volgende:
Ey hallo gulmez is vermist en jullie gaan fa2 maken faka dan
gulmez is best okéquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar kan vertiefen dat zo'n pauper van de aardbodem is verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |