Je zou het zelfs kunnen melden aan een admin. In de voorwaarden staat namelijk dat je profiel in het Engels moet zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Bweh. Profiel uit Taiwan met alleen chinese tekens.... Heb 'm wel door de google translate gehaald hoor, maar toch, wel jammer! Heb er iets van gezegd op het kaartje
Had ik laatst ook met een pools meisje, en in de hurray kreeg ik alleen een paar leestekens...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Bweh. Profiel uit Taiwan met alleen chinese tekens.... Heb 'm wel door de google translate gehaald hoor, maar toch, wel jammer! Heb er iets van gezegd op het kaartje
Ik had ook een keer een hurray in het Cyryllisch, wat er in het profiel stond weet ik eigenlijk niet meer. Dacht dat het helemaal leeg was..quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met een pools meisje, en in de hurray kreeg ik alleen een paar leestekens...
Ja beetje jammer, had nog geadviseerd om haar profiel in het engels te doen maar wie weet kan ze geen engels ik weet nietquote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een hurray in het Cyryllisch, wat er in het profiel stond weet ik eigenlijk niet meer. Dacht dat het helemaal leeg was..
Ben daar idd ook een beetje flauw van. Soms heb ik het idee dat het helpt als je even wacht (dus niet gelijk na de hurray een nieuwe aanvragen), ik krijg dan wel eens een ander land, om vervolgens bij het volgende kaartje alsnog het land van de eerste te krijgen ....quote:Op maandag 9 juli 2012 10:08 schreef lunapuella het volgende:
Bij mij zijn ook de meeste naar de VS gegaan, gevolgd door Finland. Heb net een nieuw adres aangevraagd nadat een kaartje naar de VS was aangekomen, mag deze ook weer naar de VS... Beetje saai zo.
Nou zeg dat wel, hier ook een heel pakket ontvangen, en van goede kwaliteit ook nog.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Mijn postzegels zijn er ook. En idrukker ook. Jemie... Wist niet dat je zoveel kreeg!
ja ik heb nu een stuk of 3 van dat soort kaartjes via PC en dan een private swap.quote:@Janeway. Heb je die zelf ontvangen? Erg mooi hoor.
Mevrouw heeft eigen regelsquote:"Thank you for your postcard. As a rule I prefer to receive a posctard from the country of the sender. But I have so many cards from the Netherlands that I really enjoyed your card from Izmir
Ania"
Komt op mij toch arrogant overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mevrouw heeft eigen regelsIk snap het ergens wel hoor, maar ze wilde graag toeristische gebouwen hebben en die had ik niet (meer) van NL.
Waarschijnlijk bedoelt ze "normaliter heb ik liever kaartjes uit het land van herkomst, maar omdat ik er al zoveel uit NL. heb vind ik deze ook heel mooi". Ongelukkig engelsquote:
Waarom schrijf je ze niet meteen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, 3 kaartjes geschreven. Mocht wel weer tijd worden. De adressen had ik al een tijdje geleden aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |