abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:20:33 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113480976
Wat is mijn boekje ontzettend leuk geworden! Even een korte reactie:

Simmu, wat mooi! En leuk dat ik Cody McFadyen tegen kom. Die heb ik ook als tip in jouw boekje gezet geloof ik :D

Poppejans, de Midas' facts O+ En Ouwehands vind ik ook erg leuk dus moeten we zeker doen!

BE, het rupsje is echt geweldig O+

Mrien, mooie spreuken O+

Droomvrouwtje, nou wil ik ook naar Cuba! :D

Ophelia _O_ wow. Ik wil nu naar de winkel rennen voor een haaknaald en wol. O+

Buuf, het gedichtje voor Midas heeft me erg geraakt. Ik kende het nog niet. :'( O+

Lief groepje, ontzettend bedankt voor de mooie, lieve en leuke dingen die jullie in mijn boekje hebben gemaakt. Ik vond het leuk om jullie op deze manier beter te leren kennen.
pi_113500871
poppejans
een stukje boek om te lezen met een kokosmakroon in een tuin vol bloemen O+

brighteyes
die kaart is idd prachtig! en zaterdag maak ik eerst die chocolami :Y) en meer zaadjes en een cd *O*

mrien
yes i'm a hippie :D de geitenkaassalade staat er voor zondag en ravi is helemaal wous van het broccoliboomhuis :P

droomvrouwtje
cake! selene wil kleuren :7 en ook al zo'n leuke muzieksmaak en pompoenzaadjes *O*

ophelia
paars = ^O^ en een papieren bloem en een toetjesrecept wat ik pas in augustus/september ga maken maar dan met onze eigen japansewijnbesjes *)

buuf
bram vermeulen heb ik net zitten luisteren en ik kende het al :o alleen niet de naam. idd gewoon om stil van te worden :Y de broodjes ga ik proberen zodra ik een hele zaterdag de tijd heb, want ik heb nog nooit echt zelf broodjes gebakken :+ wellicht met een boek van de schrijfster die je noemt erbij voor tijdens het wachten *) de uitjestips gaan gebruikt worden :Y japansewijnbesstekje ruilen voor een aardbeistekje?

kyara
we hebben inderdaad zowat dezelfde thrillersmaak :D en nog meer lekkers om te maken :Y) gewoon mooi O+

dank jullie wel, ik vind het allemaal geweldig! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:45:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113501047
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
pi_113501565
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
:) Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert. -O-
ik ga strakkies testen, geef me 10 minuutjes :P
ravi moest eerst ff afkicken van zn sister act :@
pi_113501830
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
pi_113501892
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:46:24 #32
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113503228
ja, ik wel geloof ik hoor. leuk dat je het leuk vind! En Kyara ook! O+ t was nogal een bloed-zweet-en-nog-net-geen-tranen op t end.

Mooi hè, dat gedicht. Annie MG. :Y love her.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:18:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113507651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef simmu het volgende:

[..]

de stereo hier beneden pakt hem prima hoor :*
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!

mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen :P

edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter :o :D :P
ravi kan het waarderen O+
Go ravi! *O*

En dat van mij mag online hoor. :Y
pi_113507885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
weggegumd op de foto bedoel ik he :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:28:50 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_113508098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef simmu het volgende:

japansewijnbesstekje
Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_113508446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moest drie keer lezen. :') Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn? :@
:P
het ding neemt hier inmiddels zo'n 2 bij 6 meter tuin in beslag :s)
pi_113517928
BE, jouw boekje is vandaag om 14.30 op de bus gegaan! (pakketpost :o dus lekker dik)

Vanavond mn eigen boekje op mn gemak lezen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:24:18 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_113518877
*O* Ik ben zo benieuwd! O+
pi_113519108
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben heel erg, schiet me ineens te binnen dat het boekje nog af moet.. Het scheelt dat dit de laatste keer is, dus ophelia het boekje laat nog ff op zich wachten maar komt deze week nog jou kant op
Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
pi_113525435
Ik vind het ook prima als er pagina's online gezet worden. Liefst inderdaad wel wat persoonlijke dingen weggummen.

Ik zal morgen ook wat foto's maken van mijn boekje O+
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:08:34 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113525645
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_113525709
volgens mij wel buuf. En met die verzenddrama's viel het uiteindelijk ook wel mee. En we zijn gewoon een zeer gedisciplineerd groepje ;)
pi_113525876
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?! :o Dat had ik nou nooit gedacht :D met al die verzenddrama's enzo.

Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
nou idd, ons groepje ging zo lekker.. :o
tot sorbo ! :(
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:51:05 #44
30252 Soempie
Procreating
pi_113527893
Als de post meewerkt krijg ik morgen m'n eigen boekje. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_113528152
oooooooooooooooh leuk Soemp!

Lekker bladeren en lezen O+

Wij gaan volgend jaar met de tuin aan de gang en heb nu al het nodige om te planten *O*
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:15:41 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_113529572
Volgens mij is groep 4 ook rond :Y Alleen omdat Yppy later is bijgeschoven, gaat haar boekje nog wat ontbrekende mensen langs.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_113531344
quote:

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:49:34 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_113532254
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee :@ Ik heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan :X :@
ja maar ja maar... ik zit toch niet in jullie groepje? toch?
pi_113537955
quote:

Alleen ik en jij nog geloof ik, de jouwe komt er in ieder geval dit weekend aan :Y
  vrijdag 29 juni 2012 @ 00:54:17 #50
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_113541826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Neem je tijd ;) Ik was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
Gelukkig.. Idd het echte leven komt idd soms voorbij vliegen en ik merk dat werken onder tijdsdruk ook niet echt helpt
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')