ik ga strakkies testen, geef me 10 minuutjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert.
de stereo hier beneden pakt hem prima hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop dat de CD goed is. Ik heb voor mezelf een kopie gebrand, maar die hapert.
Go ravi!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef simmu het volgende:
[..]
de stereo hier beneden pakt hem prima hoor![]()
nog niet alles kunnen luisteren, maar so far so good!
mijn draagbare boven gaat ik vanaaf testen
edit: en komend weekend een fimpje van de stuiterende peuter![]()
![]()
![]()
ravi kan het waarderen![]()
weggegumd op de foto bedoel ik hequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet dames: kunnen jullie er mee leven als ik alles online zet met echte real life namen weggegumd?
Ik moest drie keer lezen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen.Dacht even: wat moet je nou met bestek voor japanse wijn?
Neem je tijdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben heel erg, schiet me ineens te binnen dat het boekje nog af moet.. Het scheelt dat dit de laatste keer is, dus ophelia het boekje laat nog ff op zich wachten maar komt deze week nog jou kant op
nou idd, ons groepje ging zo lekker..quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn wij nou als eerste groepje rond ofzo?!Dat had ik nou nooit gedacht
met al die verzenddrama's enzo.
Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk! zoooooo benieuwd! En dit werkt ook wel inspirerend weer, voor een eventueel volgend boekje.
ja maar ja maar... ik zit toch niet in jullie groepje? toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:38 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeIk heb Moussy's boekje vandaag pas op de bus gedaan
![]()
Alleen ik en jij nog geloof ik, de jouwe komt er in ieder geval dit weekend aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig.. Idd het echte leven komt idd soms voorbij vliegen en ik merk dat werken onder tijdsdruk ook niet echt helptquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Neem je tijdIk was de afgelopen dagen toch met heel andere dingen bezig. (wat overigens niet wil zeggen dat ik niet razend benieuwd ben, maar soms komt het echte leven er even tussendoor fietsen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |