http://www.imdb.com/title/tt0113247/quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet gezien. Plug die handel eens.
Nee ik speel Derekquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tandjes op de stoeprand dan maar
ohquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In me vriendenkring verkopen geen coke. Alleen Speed, Wiet, Hasj en pillen. Omdat coke je niet makkelijk verkoopt in deze omgeving.
Miss is dat iets omdat je in een dorp woontquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vraagt waarom ik een dealer nodig heb.
Maak van Steven je vriend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In me vriendenkring verkopen geen coke. Alleen Speed, Wiet, Hasj en pillen. Omdat coke je niet makkelijk verkoopt in deze omgeving.
Ik pas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik speel Derek
Al mag jij mij stunt dubbel zijn voor die scene in de gevangenis.
We hebben 1 shop in de stad. Maar alles gaat via Zwolle bij ons.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is dat iets omdat je in een dorp woont
Representquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben 1 shop in de stad. Maar alles gaat via Zwolle bij ons.
irreversible zeker ook al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0113247/
Gewoon kijken. Period.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Maar sowieso waarom heb je drugs nodig om los te gaan op een Hardstyle event?
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vind ik nog beter dan La Haine.
hele avond aan spa blauw, niks mis meequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom niet. Sowieso heb je drugs niet 'nodig'quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
hele avond aan spa blauw, niks mis mee
O, maar mijn moeder kent origami en jenga, bovendien zit ze al twee weken in de hyperbolic chamber om op te laden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas maar op man. Mijn moeder heeft Turkse trekjes. Komt je achterna met slipper alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus mensen, drugs moet je nooit aan beginnen
Ga dan naar een goed hardcore feest. Veel dopere mensen, geen gezeik, geen mooiboys van 17 die stoer doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
ja, tyfus muziekquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben zelf 16 jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga dan naar een goed hardcore feest. Veel dopere mensen, geen gezeik, geen mooiboys van 17 die stoer doen
Naja, het hoeft niet, maar als je van 11-23 los wilt gaan, welquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja serieus, alsof bij Qlimax al die 30.000 mensen gebruiken
dan direct nog seul contre tous meenemen, al is die wel het minste van de 3 (irreversible/la haine). maar liever die dan voor de zoveelste keer la hainequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga dan naar een goed rock-concert. Veel dopere mensen, geen gezeik, geen mooiboys van 17 die stoer doen
Toy Story 26 (2069)?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Elke film waarin ik een stomende sexscene heb met Eva Mendes.
Nee .quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon naar hardcore feesten gaan. Gabbers zijn mooi man
Dominator.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga dan naar een goed hardcore feest. Veel dopere mensen, geen gezeik, geen mooiboys van 17 die stoer doen
Op festivals is er minder gezeik dan uitgaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
Er is sowieso altijd meer gezeik bij de Dance feesten dan bij Hardcore/Hardstyle.
Nooit naartoe geweest. Ik hou het bij electro feesten. Iemand uit Eindhoven nog naar STRP dit jaar? Echt een aanrader.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon naar hardcore feesten gaan. Gabbers zijn mooi man
Hardstyle kom ik sinds 2 jaar niet meer. Zoveel opgefokte mooiboy gastjes die gezeik zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
Er is sowieso altijd meer gezeik bij de Dance feesten dan bij Hardcore/Hardstyle.
Maar 3/4 zijn hier van die stuiteraapjes. Ook leuk hoor, maar geen echte muziek natuurlijk. Kun je niet vergelijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |