Welkequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan trouwens naar dat Festival wat jij had aangeraden
Wat is volgens jou schokkend genoeg om een film over te maken? Waar zou je graag een film over zien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
'Een verhaal zó gruwelijk dat hollywood er een film van maakt' hoor ik in een reclame van een film![]()
Nou dan moet er wel héél wat gebeurd zijn zeg, want hollywood maakt niet zomaar een film
Oke nice man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan trouwens naar dat Festival wat jij had aangeraden
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom stond mijn naam niet bij de VBL mods?
Ze willen alleen blank personeel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom stond mijn naam niet bij de VBL mods?
Dat is niet relevant, het is gewoon zo dat hollywood overal films van maakt, dus ik vond die zin als promo gewoon raar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat is volgens jou schokkend genoeg om een film over te maken? Waar zou je graag een film over zien?
Doe ik met alle liefde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
Als ik mod word, delete ik elke post die niet de grootsheid en heldendaden van DonRaja verheerlijkt. Ook dient iedereen die post in zijn/haar signature te hebben staan: DonRaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha alleen pep i think.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke nice man.
Niet te veel pillen heh
Feitelijk verandert er dus niet zoveel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
Als ik mod word, delete ik elke post die niet de grootsheid en heldendaden van DonRaja verheerlijkt. Ook dient iedereen die post in zijn/haar signature te hebben staan: DonRaja
Tomatensoep. Leer eens typen, ontzettende Peter dat je er bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Saoto soep over m'n toetsenbord na die opmerking.
Is dat broodje Kapitein in de broodjeszaak van je oom al te koop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef DonRaja het volgende:
Jouw moeder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat is volgens jou schokkend genoeg om een film over te maken? Waar zou je graag een film over zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |