Andersom lijkt mij ook wel waanzinnig, lekker uit het raampje kijken naar dat zooitje ongeregeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Op de woensdag kwam er een AC-130 op ongeveer 50 meter hoogte over de camping
'Hier geeft men niet op'quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef Nielsch het volgende:
2 vragen:
- Bij al die Red Bull reclames stond de tekst 'Hier plooit men niet'. Wat betekent dat?
Hmmm, die snap ik niet helemaal...quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Piles het volgende:
Die scam was toch dat je elders iemand anders tegenkomt die een (vals) ticket aanbiedt? Jij koopt dat ticket omdat je het door kan verkopen aan die ander...
Zoiets heb ik hier weleens gelezen volgens mij.
Helemaal nietquote:
Die lui staan er al jaren. Die verdienen dik geld. Zelfs op zondagavond stonden ze er nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef Nielsch het volgende:
2 vragen:
- Wat deden al die vage allochtonen langs de weg met die bordjes 'I Need A Ticket'? Ik kan me niet voorstellen dat ze die echt voor zichzelf wilden hebben. Wat is hun scam? Vals geld ofzo? Of met winst proberen door te verkopen?
Dat je niet stopt/opgeeft.quote:- Bij al die Red Bull reclames stond de tekst 'Hier plooit men niet'. Wat betekent dat?
Ik snap dat ze er aan verdienen, maar ik vraag me af wat nu precies hun scam is. Dat het geen zuivere koek is snap ik ook wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die lui staan er al jaren. Die verdienen dik geld. Zelfs op zondagavond stonden ze er nog
Jij koopt het valse kaartje om aan die gast door te verkopen, die dan opeens geen interesse meer heeft. Het is omslachtig, dus vraag me af of het echt zo gaat.quote:
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap dat ze er aan verdienen, maar ik vraag me af wat nu precies hun scam is. Dat het geen zuivere koek is snap ik ook wel.
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebtquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij koopt het valse kaartje om aan die gast door te verkopen, die dan opeens geen interesse meer heeft. Het is omslachtig, dus vraag me af of het echt zo gaat.
Zou kunnen, het is al een tijdje geledenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed begrepen hebt
Omdat je dan iemand anders 'naait'? Die verkopen die extra print dan gewoon door en dan heb je overigens nog kans dat je zelf niet meer binnenkomt als een ander er eerder is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zouden we volgend jaar dan niet aan al die illegale kaartjes verkopers de extra print van onze tickets gaan verkopen zodat we hun een flinke loer draaien.
Daarbij vraag ik me af wat Werchter doet. Ze kunnen aan de barcode zijn wie de originele koper is. Als er dan opeens 4 kopieen zijn kan ik me voorstellen dat ze er wel iets mee doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat je dan iemand anders 'naait'? Die verkopen die extra print dan gewoon door en dan heb je overigens nog kans dat je zelf niet meer binnenkomt als een ander er eerder is.
Het is een beetje met pinkop te vergelijken maar dan meer grote namen. Ze hebben dixies en bier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nog nooit op RW geweest, maar heb wel enorme spijt dat ik er dit jaar niet bij was. Waar is het festival mee te vergelijken in Nederland?
Ben tot nu toe alleen maar meerdere malen op Lowlands geweest en eenmaal op Pinkpop.
Eens. Lowlands is uniek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is een beetje met pinkop te vergelijken maar dan meer grote namen. Ze hebben dixies en bier.
Ik vind het totaal niet met lowlands te vergelijken, lowlands is een klasse appart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |