ja precies , dat zal allemaal wel. maar ook goedkoop:)quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vinden meiden echt leuk, je gaat automatisch makkelijk praten als het mooi weer is. Vooral met lekker vers eten

Oh je zit natuurlijk in de verschrikkelijke 'niet kort, niet lang'-fasequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat van mij ziet er echt niet meer uit 2 maanden na de kapper. Ik weet ook niet waar het door komt

Mother of Christquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. 15 joints de laatste 14 dagen ofzo

1.07142857 joint per dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. 15 joints de laatste 14 dagen ofzo

Ja, net boven mijn schouders is het nu.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je zit natuurlijk in de verschrikkelijke 'niet kort, niet lang'-fase.

huh wat . 15 joints gespreid over 14 dagen.quote:

Ik zie drugs als iets recreatief, dit is gewoon dagelijks gebruik.quote:

Gebruik meer dan dat namelijk per week op het moment.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie drugs als iets recreatief, dit is gewoon dagelijks gebruik.
Dus ja dat vind ik veel.

Ik zou even doorbijtenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, net boven mijn schouders is het nu.

ook een drugs, ranzig spul wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik loop achter. welke krokodil?

De drugs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]

Mensen voordat hij dit ook nog gaat innemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]

Zeer veel pijn van lichamelijke klachten sinds een aantal weken zonder wiet zou ik over de grond kruipen van de pijn.quote:

Tsja dat kan, of het slim is laat ik in het midden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gebruik meer dan dat namelijk per week op het moment.

Maar dat is medicinaal gebruik, niets mis meequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeer veel pijn van lichamelijke klachten sinds een aantal weken zonder wiet zou ik over de grond kruipen van de pijn.

Van krokodil rot je langzaam weg. Dus ik zou bij de wiet blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeer veel pijn van lichamelijke klachten sinds een aantal weken zonder wiet zou ik over de grond kruipen van de pijn.

Wat voor soort klachten heb je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]

Nee hoor, mijn partner heeft 1 groot kind, dat ben ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening niet.
[..]
Uw partner heeft kinderen? Dan geloof ik wel dat het werkt.
[..]
Vind jou ineens veel minder interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |