Maar dat van mij ziet er echt niet meer uit 2 maanden na de kapper. Ik weet ook niet waar het door komtquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon laten groeien. Doe ik ook. Ik ben ook te krent voor de kapper. En ik houd van lang haar
.
zuinig !quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt weer eens naar de kapper, maar ik ben te gierig.
Starbucks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als je behoefte hebt aan koffie en starbucks de enige "koffie"zaak in de buurt zit?
dit is meesterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem ziet stralen, met zijn bril zonder sterkte.
Nee kan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als je behoefte hebt aan koffie en starbucks de enige "koffie"zaak in de buurt zit?
Jammer dit.quote:
genoeg om jezelf nu als slaaf vrij te kopen? whaa ik weet niet ik heb wiet gerookt en IK wordt er vaag van. weet niet wat het hoort te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel 20 euro ofzo, en ik krijg in juli half loon omdat vakantie.
Je hoort er traag van te worden, alles is goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
genoeg om jezelf nu als slaaf vrij te kopen? whaa ik weet niet ik heb wiet gerookt en IK wordt er vaag van. weet niet wat het hoort te doen.
Ik ben niet officieel een slaaf, ik word alleen maar zo gebruikt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
genoeg om jezelf nu als slaaf vrij te kopen? whaa ik weet niet ik heb wiet gerookt en IK wordt er vaag van. weet niet wat het hoort te doen.
quote:
Dat behoeft u niet te gebruiken u ben al vaag genoeg vanuit u zelf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar is niet juist zo dat de wanhopige meisjes de film goed genoeg vinden? en de film is kostentechnisch gezien het goedkoopst waarschijnlijk. of misschien gaan hangjongeren, of kraakpanden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
Niet naar de film voor een eerste date, heloef. Zit je daar een beetje naast elkaar naar een scherm te staren. Neem haar mee naar een leuk klein restaurantje.
Goedkoopst is gewoon picknicken bij mooi weer ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar is niet juist zo dat de wanhopige meisjes de film goed genoeg vinden? en de film is kostentechnisch gezien het goedkoopst waarschijnlijk. of misschien gaan hangjongeren, of kraakpanden.
nee maar normaal niet hoor! dat weet ik zekerquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Sinji het volgende:
Grey is de meest onbegrepen persoon op aarde. Een baas boven bazen
Niet mogelijk want ben de oppergod der bazen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Sinji het volgende:
Grey is de meest onbegrepen persoon op aarde. Een baas boven bazen
oke!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goedkoopst is gewoon picknicken bij mooi weer ofzo
Hoeveel blow je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee maar normaal niet hoor! dat weet ik zeker
nu even wat vager omdat ik me high voel. ik verveel me wel
Vinden meiden echt leuk, je gaat automatisch makkelijk praten als het mooi weer is. Vooral met lekker vers etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke!. dan ga ik dat doen als ik ooit een date heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |