Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet hoe dat relevant is voor de vraag die ik stel. Een creatieve aankoop kan 5 miljoen of helemaal niks kosten. Ik heb het puur over de wat onbekendere speler waarvoor Brands zijn netwerk of scoutingsapparaat moet gebruiken.
Want spelers als Tyton, Mertens en Strootman kan iedere boerenlul die met zijn bord op schoot op zondagavond om 7 uur zit halen. Want onderhandelen hoeft Brands toch niet, hij plempt gewoon de hoofdprijs neer en is weg.
Transfervrij aangetrokken dan. Zal ook een smak tekengeld gevraagd hebben. Je snapt mijn punt toch wel of ben je echt zo achterlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?
Lees aankoop, begrijp aanwinstquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?
Smak tekengeld? Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Als Brands een transfervrije jeugdinternational overneemt gaan we janken over het tekengeld? Blijf bij de Mertens/Strootman-bordopschootgrap. Die is nog enigszins geloofwaardig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Transfervrij aangetrokken dan. Zal ook een smak tekengeld gevraagd hebben. Je snapt mijn punt toch wel of ben je echt zo achterlijk?
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Smak tekengeld? Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Als Brands een transfervrije jeugdinternational overneemt gaan we janken over het tekengeld? Blijf bij de Mertens/Strootman-bordopschootgrap. Die is nog enigszins geloofwaardig.
Vast wel, ouwe reus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.
Uurtje geleden begrepen de mafketels uit Rotterdam weer eens iets niet, toen hoorde ik je ook niet over Feyenoord-calimero'squote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uurtje geleden begrepen de mafketels uit Rotterdam weer eens iets niet, toen hoorde ik je ook niet over Feyenoord-calimero's
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Sowieso. Maar kan je wel weer grappig komen doen, feit blijft dat jij net te dom was om te poepen en ik Caland toen niet hoorde over mierenneukende Feyenoord-calimero's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]Jij bent duidelijk een echte schoenenzwaaier
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.
Als je Strootman, Wijnaldum en Mertens creatieve aankopen wilt noemen ben je echt nog achterlijker dan ik dacht. Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.
Matavz, Derijckquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso. Maar kan je wel weer grappig komen doen, feit blijft dat jij net te dom was om te poepen en ik Caland toen niet hoorde over mierenneukende Feyenoord-calimero's.
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hebben jullie precies het 'probleem' bij PSV te pakken. Er is op een enkeling na nog geen goede jeugdspeler. Tada, je gaat geen jeugd door laten stromen om het jeugd door laten stromen.
Ze raken hier gelijk in de stress om een in hun ogen verkeerde meningquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:
[..]
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...
Hoevaak ga je dat nog herhalen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze raken hier gelijk in de stress om een in hun ogen verkeerde mening
Matavz had inderdaad in dat rijtje gekund. Derijck kwam voor 3 ton, geloof ik, dus dat lijkt me niet echt noemenswaardig, Willems bij Sparta weghalen is eenzelfde voorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz had inderdaad in dat rijtje gekund. Derijck kwam voor 3 ton, geloof ik, dus dat lijkt me niet echt noemenswaardig, Willems bij Sparta weghalen is eenzelfde voorbeeld.
Nee, dat waren logische opvolgers voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en Afellay. Transfergeld van die jongens is direct gestopt in het spekken van de Utrecht-kas. Neem ik hem alles behalve kwalijk. Goeie aankopen. Die te rechtvaardigen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Strootman, Wijnaldum en Mertens creatieve aankopen wilt noemen ben je echt nog achterlijker dan ik dacht. Maar dat geheel terzijde.
Klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:
[..]
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat waren logische opvolgers voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en Afellay. Transfergeld van die jongens is direct gestopt in het spekken van de Utrecht-kas. Neem ik hem alles behalve kwalijk. Goeie aankopen. Die te rechtvaardigen zijn.
Klopt, ze hadden beter het "risico" kunnen nemen bij Sparta. Had je wel nog meer het gezeur gehad dat we de jeugd van Sparta leeg kopen, maar goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.
Als Dzsudzsak en Afellay vertrekken moet je op zoek naar vervanging waarbij je niet teveel zakt qua kwaliteit. Met de aankopen die Brands heeft gedaan is dat probleem minimaal gebleven, maar dat het veel zuur geld is, is een feit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.
Regeren is vooruitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Dzsudzsak en Afellay vertrekken moet je op zoek naar vervanging waarbij je niet teveel zakt qua kwaliteit. Met de aankopen die Brands heeft gedaan is dat probleem minimaal gebleven, maar dat het veel zuur geld is, is een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |