Dat gaat wel goedkomen danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ahum.
Ik heb speciaal voor de gelegenheid posters laten printen, ik ken de hele presentatie uit mijn hoofd, ken de gedichten uit mijn hoofd en weet waar de boeken over gaan.

..........oh .....het wordt me langzaam duidelijk in wat voor mood ik ben vandaag
 ..........oh .....het wordt me langzaam duidelijk in wat voor mood ik ben vandaag

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
mischien je agenda maar in posterformaat ophangen?

Yup. Zou de eerste niet wezen: Zoiets b.v.:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:10 schreef Dance99Vv het volgende:
mischien je agenda maar in posterformaat ophangen?

Die gaat ook vallen. Let maar opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Soms zijn er van die dagen dan schijnt er een slechte vibe ofzo te zijn.
Begon vanmorgen bij summer2bird die haar mondeling examen engels miste,toen ik na een meeting naar huis fietste en vertrok bij het stoplicht boem een scooter en fietser op elkaar.
kijk de krant in ...2 straaljagers storten in zee,paramaribo staat in brand en de pvv schijnt uit elkaar gevallen te zijn, ben benieuwd wat de avond brengt

Heb een dag met veel mixed feelings maar uiteindelijk wel okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Begon vanmorgen bij summer2bird die haar mondeling examen engels miste,toen ik na een meeting naar huis fietste en vertrok bij het stoplicht boem een scooter en fietser op elkaar.
kijk de krant in ...2 straaljagers storten in zee,paramaribo staat in brand en de pvv schijnt uit elkaar gevallen te zijn, ben benieuwd wat de avond brengt

Oh boy wat zal die wraak genomen hebbenquote:

Ja, dat zijn geen beste dingenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Dance99Vv het volgende:

quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Dance99Vv het volgende:

Ja haha, dat is een passie volle kat daarna!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh boy wat zal die wraak genomen hebben
Ze kunnen ook zo vreselijk boos kijken soms he

Hilarisch!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik hoop het heb vanavond wat games op het programma staan, schaken sla ik maar over denk ik
http://www.telegraaf.nl/b(...)_potje_schaak__.html

Tof nummer!quote:

Haha je denkt eerst zielig maar hij doet het zelf op , wat grappig !quote:

En vertel eens, hoe ging je examen gisteren?quote:

Ik heb mijn deelcertificaat Engels en maatschappijleer binnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En vertel eens, hoe ging je examen gisteren?

Yes!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb mijn deelcertificaat Engels en maatschappijleer binnen
Volgend jaar nog 6 vakken

Feli's!quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]

proficiat meid, goed gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]

BIER!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
proficiat meid, goed gedaan.
Feestje?

Oeh dat is ook wel weer eens lekker.. ijskoude martiniquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
BIER!!!
Nu even een martinitje drinken op jullie en mijn gezondheid

met sofietje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou nog wel eens lekker willen chillen op een rustig terrasje in Amsterdam, lekker in de zon, een potje schaak spelen ofzo met een heerlijke latte

Water is relaxt!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel weer eens lekker.. ijskoude martini
Of een gin tonic..
* Bastard glas koud water pakt

Er is altijd wat leuks maar je moet er even naar zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Is er nog wat leuks?
en dan bedoel ik niet zoiets....Strandwacht redt drenkeling,
http://www.volkskrant.nl/(...)ten-eigen-zone.dhtml

Vogelsquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |