Heyquote:
KFC?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef Bastard het volgende:
Iedereen is ook maar vrij met dit heerlijke weer?![]()
Ik heb vanavond een broodje kipburger en sla
Daar heb jij natuurlijk niks mee te makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Woehoe! Herrie op het werk. Kloppeeeen!
Schaken is altijd leuk!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou nog wel eens lekker willen chillen op een rustig terrasje in Amsterdam, lekker in de zon, een potje schaak spelen ofzo met een heerlijke latte
Verder alles goed (naar omstandigheden)!?!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey
Ik ga straks boodschappen halen. Da's leuk want etenDaarna bankhangen en TV kijken. Mijn huis is al netjes en schoon, de was hangt al dus ik hoef niets meer te doen behalve vanavond wat lekkers koken.
Voor wat meer energie in de vogeltjes dans hier een hakke....uitgavequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk niks mee te maken
Jij staat vast toe te kijken terwijl je het vogeltjesdansnummer neuriet en met je armen zwiept.
Nee echt niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk niks mee te maken
Jij staat vast toe te kijken terwijl je het vogeltjesdansnummer neuriet en met je armen zwiept.
Ik hoop leuke dingen buiten te kunnen gaan doen, dus moet mooi weer wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:25 schreef summer2bird het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen int weekeind?
Niet zulke moeilijke vragen stellen....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:25 schreef summer2bird het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen int weekeind?
Gewoon Zandvoort zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:06 schreef Bastard het volgende:
Iemand bekend met een treinstation die bij het circuit van zandvoort ligtIs dat zandvoort aan zee of gewoon zandvoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |