SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Dat denk ik ook. Daarom verzet hij zich er ook zo extreem tegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
FiPo
Lucas heeft zijn Bil-al
Nee hij gaat seks hebben met hem, iets in me zegt dat die turk een homo is.
Daarom denk ik het ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Daarom verzet hij zich er ook zo extreem tegen.
Hij schijnt een duister geheim te hebben. Dus wie weet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een nageslacht van Frits misschien ? Wie weet wat de schrijvers bedenken.
Als hij zijn duistere geheim maar niet vergeet, zoals Mike!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij schijnt een duister geheim te hebben. Dus wie weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm wat zou dit betekenen![]()
Mike is dan ook belgquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als hij zijn duistere geheim maar niet vergeet, zoals Mike!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef GSMboy het volgende:
Aanstaande vrijdag:Tijdreis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was zo'n aflevering waarin Ludo in de bak zat, nadat hij gearresteerd was vanwege de ontvoering van Barbara, Morris, Robert, Sjors en Bing op een boot.quote:
Doet me denken aan Christmas Carolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, dat was zo'n aflevering waarin Ludo in de bak zat, nadat hij gearresteerd was vanwege de ontvoering van Barbara, Morris, Robert, Sjors en Bing op een boot.
Amy kwam als geest lang en nam Ludo mee in een tijdreis om Ludo te laten zien hoe alles was geweest als hij niet zo evil was.
Die aflevering stond op Youtube, maar ene RTL4 heeft hem offline getyfedRothonden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |