Ik zeg: geef hem een leesboek (bijv de bijbelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Op de PSZ gaat het volgens mij heel goed
Hij doet gewoon lekker met de rest mee en er is teveel uitdaging en afleiding om alles onder te kletsen
Dat is het punt ook een beetje hoorHij is ontzettend aan school toe en heeft thuis gewoon niet genoeg uitdaging meer.
Is dat niet jouw broer dan? Dus Jet's oom? Maar anyway, geen idee... misschien wilde ze gewoon effe niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Hier een kleine ervaring met onze Jet van 2 jaar.
Laatst ging ze met de buurman die veelvuldig bij ons over de vloer kwam een woning bekijken en daar woonde ook de broer van mijn zus die tevens peetoom is.
gek genoeg wilde Jet niet bij haar oom zijn die haar zijn huis wilde laten zien. Dat vonden wij ook raar en mi heeft dat te maken dat ze onze buurman dagelijks ziet en dus haar peetoom als een 'vreemde'bekijkt,terwijl het toch niet zo zou zijn. Iemand daar mee eens?
Wanneer is iemand een vreemde? Als ze iemand niet vaak ziet. Bloedband/familieband zegt natuurlijk weinig. Ik vind het dan ook helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Hier een kleine ervaring met onze Jet van 2 jaar.
Laatst ging ze met de buurman die veelvuldig bij ons over de vloer kwam een woning bekijken en daar woonde ook de broer van mijn zus die tevens peetoom is.
gek genoeg wilde Jet niet bij haar oom zijn die haar zijn huis wilde laten zien. Dat vonden wij ook raar en mi heeft dat te maken dat ze onze buurman dagelijks ziet en dus haar peetoom als een 'vreemde'bekijkt,terwijl het toch niet zo zou zijn. Iemand daar mee eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee idd, Minke vind mijn broertje ook altijd nog wat "vreemd" puur omdat ze hem niet heel veel ziet. Die zou dus ook nooit zomaar mee lopen met hem. Dat zoet ze vooralsnog alleen met opa en oma of met vrienden van ons (die ze meermalen per week zietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een vreemde? Als ze iemand niet vaak ziet. Bloedband/familieband zegt natuurlijk weinig. Ik vind het dan ook helemaal niet raar.
misschien dom hoor maar waarom ben je gegaan dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja hij zei een paar woorden, de arts begreep hem niet en toen was ie er klaar mee. Terwijl ie de woorden die hij zei wel goed waren. Dat is zo vervelend voor hem dat mensen hem gewoon niet goed kunnen verstaan. Hij kan daar gewoon niet tegen en slaat dan helemaal dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |