abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113505706
Wickie, ze zal misschien ook nog fysiek herstellende zijn? Het is allemaal niet niks geweest voor je meisje. :* Ik duim voor onbezorgde tijden voor jullie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113505954
Bar, jullie situatie is wel heel uitzonderlijk. Uitzonderlijk lastig ook. En ik vind het rot om te horen dat je voor je gevoel niet de ondersteuning krijgt die je nodig hebt.
pi_113506263
Jemig, Free! Twee weken maar liefst! Wat naar voor jullie allemaal.
pi_113507054
Ja,het was vrij vermoeiend voor iedereen.
Ik was 2 weken fulltime daar, Tara 2 weken bij peuter thuis (en 's avonds als hij sliep bij ons, met oppas thuis)

We zijn nog aan het bijkomen.

En inderdaad, hij was zo klein daar nog... Hoewel hij de laatste dag echt wel weer teveel energie had voor dat kleine kamertje (we zaten in isolatie)

Ow en hij zei tegen de verpleegkundige: Ik hoeft geen antibiotica meer in mijn infuus, de streptokokken zijn al dood!
En later tegen de arts: Dat beesje in mij buik heet cryptosporidium he?

Die blikken die je dan krijgt zijn priceless _O- Vooral omdat hij nog wel heel klein is voor zijn leeftijd.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:34:15 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113508341
Free heftig zeg.
@tuniviel we hebben al aan vanalles gedacht, en uitgeprobeerd maar geen gewenst resultaat tot nu toe.
We modderen lekker rustig verder.
@claudia het is moeilijk allemaal daarnaast word roy nu aan alle kanten geopserveerd wat ook zijn uitwerkingen heeft... Ik trek het allemaal maar net.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_113516970
He Bar, lastig he, dat wat jullie rust moet gaan brengen is nu vooral nog even onrustgevend. Ik hoop dat die observaties wel snel ergens toe gaan leiden en dat je dan gericht aan de slag kan met Roy :*

Zijn jullie peuters trouwens ook van die watjes? Of hebben wij nou net een held-op-sokken-exemplaar? Er ligt hier al maanden een plastic vogelspin in de tuin. Zo nep als maar zijn kan. Maar, euh, spin eng enz. Dus laten zien en voelen: is plastic, is niet echt. Hij heel stoer: o mama, kijk is niet echt is niet eng.
Komt mijn zusje hier gisteren, dus ik grap tegen Driekus: zeg maar tegen tante L dat je een spin in de tuin hebt en dat je die zo durft te pakken. Hij griezelt richting spin, pakt em heel voorzichtig aan 1 pootje vast en loopt er mee naar binnen alsof ie een granaat vast heeft. We hebben zo gelachen.
En hondjes zijn eng want die eten kindjes o nee brokjes..en ga zo maar door. Hij is gewoon bang voor vanalles en nog wat en dat ineens. Is zeker ook een faaaaassseeee :+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_113517840
Bang niet, maar bij "vreemden" (zeer ruim begrip, van echt vreemden tot aan opa en oma) is ze erg verlegen. Bij opa en oma is dat gauw voorbij, maar soms kan ze zich echt helemaal verstoppen achter mij of papa. En dan wil ze opgetild e.d.
Maar spinnen e.d. daar loopt ze rustig mee rond... Zal net als dat bange, wel een fase zijn.
Fake it till you make it...
pi_113523436
hier vandaag weer een trillend gillend rietje bij alles wat voorbij vloog in de tuin
woops, papa maait het gras. panier again. laters
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113534179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef _Bar_ het volgende:
@claudia het is moeilijk allemaal daarnaast word roy nu aan alle kanten geopserveerd wat ook zijn uitwerkingen heeft... Ik trek het allemaal maar net.
:*
pi_113534781
Freecell, wat heftig en naar... Boh 2 weken en alles wat tegen zit..

En Bar, wat hebben jullie toch veel te voorduren.. Ik wens jullie zo ontzettend gewoon wat rust, even stabiel voorwaarts kunnen.

:* :* :* voor jullie beiden!

Bedankt voor jullie reacties. Vandaag was weer een goede dag zoals vanouds. Heel even agressief maar dat gelijk weten om te keren.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_113547191
Wij nemen afscheid van dit topic, al was ik de laatste tijd niet meer zo actief ;) Lotte is gisteren 4 geworden en nu een echte kleuter !!!

:W
pi_113547412
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:59 schreef mrien het volgende:
Wij nemen afscheid van dit topic, al was ik de laatste tijd niet meer zo actief ;) Lotte is gisteren 4 geworden en nu een echte kleuter !!!

:W
gefeliciteerd *O*
maar je komt nog terug met jelle :P
pi_113555476
Wat heftig zeg, hoe kindjes op ziekenhuisopnames reageren. Ik had me dat nooit gerealiseerd, dat dat zoveel impact kan hebben. Timo is één keer geopereerd maar mocht daarna gelijk weer mee (buisjes en amandelen) en ik heb er eigenlijk niet veel van gemerkt bij hem, maar hij was ook pas 14 mnd..

Mrien van harte!

Waar ik met dat hele scholendilemma vooral mee zit is dat ik het liefst niet wil dat Timo tijdens de basisschool van school zou moeten veranderen.. Ik heb het gevoel dat ik nu moet beslissen wat voor de komende 9 jaar het beste is voor hem, terwijl ik amper een half jaar vooruit kan kijken nu voor mezelf.
pi_113557927
Mefke we hebben hier een peuter die juist nergens bang voor is. We hebben bij hem soms het idee dat ie angst niet snapt. Hij is gek op insecten, vreemde honden en andere dingen waar ons hart soms even van overslaat. Hij is eigenlijk ook levensgevaarlijk in de speeltuin. Hij springt bv gewoon van de glijbaan af hier. En die is best wel heel hoog. Meter of 2,5 ongeveer. En hij komt altijd met vieze beestjes in huis. We hebben het ondertussen wel geleerd dat ie niet zomaar honden mag aaien. En dat doet ie nu gelukkig niet meer. Maar dat is dus aangeleerd en komt echt niet vanuit hemzelf zeg maar.
Enige wat ie eng vind is als vreemden tegen hem beginnen te praten. Dan gaat ie zo huilen :Y
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:31:10 #90
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113560262
Ook hier probeer Roy ons weleens te knijpen of aan de haren te trekken. Als je er wat van zegt lijkt dat voor hem een reden om nog verder te gaan in zijn spelletje want hij krijgt reactie. Ik zegt dat ik het niet leuk vindt en negeer hem dan we hebben dit voornamelijk bij het verschonen. <- reactie van een leidster.we hebben een gesprek aangevraagd met degedragstherapeut nu omdat wij er nu niet uitkomen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_113572279
MeNicole, dat is ook wel wat waard, dat hij vreemden in ieder geval eng vindt.

Ons zoontje had ook zo een fase, dat hij op alle honden af ging-tussen 2 en 3 jaar denk ik. Wij hebben hem ook gezegd, dat hij altijd eerst aan Mama en het baasje van de hond moest vragen, voordat hij ging aaien. Nu met ruim 3 is hij al een tijdje bang voor honden. Dus het kan ook veranderen.

Sterkte Bar, hoop dat de gedragstherapeut jullie kan helpen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:05:49 #92
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_113607989
Ojee en dan heeft mijn dochter 40.1 ;(
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:37:17 #93
100412 mefke79
komt goed!
pi_113611952
Oe Speedy, dat is echt niet fijn. Enig idee waar het vandaan komt? Sterkte!

MeNicole, dat is ook niet handig als ze nergens bang van zijn. Pff.

Bar, wel 'fijn' om te weten dat hij het overal doet toch? Dat de oorzaak niet bij jullie zit maar dat het echt iets in zijn gedrag is. Ik hoop dat je iets wijzer wordt in het gesprek.

Mrien, nog gefeliciteerd met Lotte. Vier jaar al weer, waar blijft de tijd?

En mijn peuter? De laatste dagen is het vooral een jochie dat ik hele uren achter het behang zou willen plakken. Dat ligt deels aan mij en deels aan hem. Niet handig iig. En hij groeit als een idioot, zowel lichamelijk als geestelijk, dus tja, ik kan me voorstellen dat je dan niet lekker in je vel zit.
pi_113612156
L heeft ook een enorme sprong gemaakt ineens, Mef. En het huilen om alles is gelukkig ook een stuk minder.
  zondag 1 juli 2012 @ 00:01:27 #95
100412 mefke79
komt goed!
pi_113613093
O Spring, dan hoop ik dat Driekus heel snel L. achterna gaat want die miept en piept om werkelijk alles op dit moment. Complete stervende zwaan drama's komen er hier voorbij om he-le-maal niets.
pi_113620497
hier ook hoor jongens. inclusief hysterische krijsbuien :X zusjemeppen is ook populair. over zusje gesproken: die is al bezig met lezen :o gewoon uit een voorleesboek zit ze de letters en woorden *echt* op te lezen
  zondag 1 juli 2012 @ 10:56:11 #97
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_113622052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef mefke79 het volgende:
Oe Speedy, dat is echt niet fijn. Enig idee waar het vandaan komt? Sterkte!

MeNicole, dat is ook niet handig als ze nergens bang van zijn. Pff.

Bar, wel 'fijn' om te weten dat hij het overal doet toch? Dat de oorzaak niet bij jullie zit maar dat het echt iets in zijn gedrag is. Ik hoop dat je iets wijzer wordt in het gesprek.

Mrien, nog gefeliciteerd met Lotte. Vier jaar al weer, waar blijft de tijd?

En mijn peuter? De laatste dagen is het vooral een jochie dat ik hele uren achter het behang zou willen plakken. Dat ligt deels aan mij en deels aan hem. Niet handig iig. En hij groeit als een idioot, zowel lichamelijk als geestelijk, dus tja, ik kan me voorstellen dat je dan niet lekker in je vel zit.
Nee geen idee waar het vandaan kwam, ze was de dag ervoor ook al wat ziekjes, 1x veel gespuugd bed lag eronder.
Gelukkig is het weer gezakt na een asprine nu maar rustig aan blijven doen en kijken wat het vanavond gaat doen :)
pi_113623234
:W Ik kom ook weer meelezen hier!
Free, wat heftig zeg! Beterschap voor de zieken.
pi_113643931
Speedy beterschap voor je kindje.

Mefke, hoop voor je dat het snel over gaat.

Ingrid welkom

Vandaag zijn wij wezen zwemmen met schoonmoeder, zodat een iemand een oog op de baby kon houden. Onze peuter kon zich gewoon vrij laten drijven met zwemvleugeltjes aan en paddelde zo zelfs een beetje door het water. Alleen het dramaniveau ligt hier ook laag. Toen ik de auto had gehaald, kwam hij in tranen aanlopen vanwege een snoepje, dat hij niet van de grond mocht oprapen en een vinger, die hij in de rits had ingeklemd. Nou hielp het wel, dat hij denk ik ook behoorlijk moe was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113668643
Phff met een peuter met spraakachterstand een ogentest doen bij cb is niet leuk :(
Nu moeten we in september weer.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')