Roy heeft de zachte pop van ikea, maar daar kijkt hij niet naar opquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Asyniur het volgende:
Bar, dat klinkt ook als zelfbelonend gedrag. Blijkbaar vindt hij iets zó prettig aan dat haar, dat hij onaangename consequenties voor lief neemt. Wat zou hij vinden van een pop met haren?
wickie, arm meisje van je. Ik vind Juuds idee wel heel goed op zich
Die 'haren' zijn andersquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Roy heeft de zachte pop van ikea, maar daar kijkt hij niet naar op
Neh ik maar besloten om een bandana of sjaal om mijn haren heen te knopen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:34 schreef _Bar_ het volgende:
@claudia het is moeilijk allemaal daarnaast word roy nu aan alle kanten geopserveerd wat ook zijn uitwerkingen heeft... Ik trek het allemaal maar net.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:59 schreef mrien het volgende:
Wij nemen afscheid van dit topic, al was ik de laatste tijd niet meer zo actiefLotte is gisteren 4 geworden en nu een echte kleuter !!!
Nee geen idee waar het vandaan kwam, ze was de dag ervoor ook al wat ziekjes, 1x veel gespuugd bed lag eronder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef mefke79 het volgende:
Oe Speedy, dat is echt niet fijn. Enig idee waar het vandaan komt? Sterkte!
MeNicole, dat is ook niet handig als ze nergens bang van zijn. Pff.
Bar, wel 'fijn' om te weten dat hij het overal doet toch? Dat de oorzaak niet bij jullie zit maar dat het echt iets in zijn gedrag is. Ik hoop dat je iets wijzer wordt in het gesprek.
Mrien, nog gefeliciteerd met Lotte. Vier jaar al weer, waar blijft de tijd?
En mijn peuter? De laatste dagen is het vooral een jochie dat ik hele uren achter het behang zou willen plakken. Dat ligt deels aan mij en deels aan hem. Niet handig iig. En hij groeit als een idioot, zowel lichamelijk als geestelijk, dus tja, ik kan me voorstellen dat je dan niet lekker in je vel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |