billendoekjesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook antiklitspray van Kruidvat, maar dan eigen merk Hair Repair spray ofzoiets, ruikt lekker!
Ook nog stiftverwijdertips?
Ook op kleding?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef freecell het volgende:
[..]
billendoekjes
Ervaring, mijn jongste tekent op alles
Toch die fokwet hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef iamredleader het volgende:
Eerste huilbui midden in de nacht: check. "Ik wil mijn speeheeheen".
Nee hoor, gewoon het wenprocesquote:
Dat vond idd wat raar aan het verhaal onder die link. Alsof de angst niet erg is omdat je het je toch niet herinnert. Volgens mij wil dat niet zeggen dat de angst op het moment zélf behoorlijk heftig kan zijn. (Anders kunnen we demente mensen net zo goed in een isoleercel stoppen (is op het moment zelf miss wel kut, maar dit herinnereren ze zich toch niet. Niets ergs aan dus.))quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:49 schreef mignonne het volgende:
pavor nocturnes heeft mn zusje ook (oa), ze zegt zelf dat ze dan op het moment zelf wel écht bang is en dergelijke maar zodra ze wakker is of de volgende dag dan weet ze van niets. Bij mn zusje is het zo dat ze over het algemeen vanzelf weer verder slaapt, het is alleen wel doodvermoeiend voor haar. Ze weet niets meer van de droom maar het kost evengoed flink energie.
Daarnaast verergeren de klachten bij stress of te weinig slaap, en ze heeft véél slaap nodig. Vervelend voor jullie allemaal Mef. Ik weet nog wel dat k vroeger heel wat keren tegen het plafond gezeten heb van schrik 's nachts door die toestanden.
Ik vergat gewoon steeds een luier om te doen. In het begin werd hij om de nacht nat wakker 's ochtends, maar dat werd steeds minder en toen heb ik het maar doorgezet. Hij vond het ook niet erg verder, dus ik dacht, primaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Herkenbaar Mefke, hier heeft mijn dochter van 4 nogsteeds leggings maatje 74 en 80 enzo aan. Alleen komen ze nu tot de knie. Ideaal met dit weer.
R is 's nachts trouwens ook al droog en zonder luier.
Mijn zoon van 11 trok laatst bij het uitzoeken van babykleren een elastisch broekje maat 74 zo aan, maar goed, hij is altijd al hartstikke mager geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Herkenbaar Mefke, hier heeft mijn dochter van 4 nogsteeds leggings maatje 74 en 80 enzo aan.
wat goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R is 's nachts trouwens ook al droog en zonder luier.
ja, als boxershort voor je puberquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:15 schreef mefke79 het volgende:
Aha lilly, nog een reden om die maat 74/80 nooit meer weg te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |