abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:23:20 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113513518
nou samenwonen is gewoon een nieuwe situatie waarin je elkaar op een andere manier leert kennen. En wat is niet-samenwonen. Het is nogal een verschil of je beiden een huis hebt en wel bijna elke dag bijelkaar bent, of dat je elkaar alleen in het weekend ziet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113513648
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ik heb tien jaar een relatie en woon pas sinds een half jaar samen.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Ligt ook heel erg aan de situatie enzoot.

Mijn broer ging zonder garpje na 2 of 3 maanden samen wonen terwijl hij hiervoor nooit een vaste vriendin had die hij mee naar huis nam. Nu zijn we meer dan 12 jaar en een kind verder en zijn ze nog haske gelukkig samen.

Ik woon nu een paar maanden samen (relatie bijna 2,5 jaar), ik wilde het eik eerder maar de financiėle middelen waren er voor ons beide niet.
Onze beste vrienden hadden nog net geen weddenschap hoe lang het zou duren :'). We zijn nl beiden nogal ehh heetgebakerd :D. Sinds dat we samenwonen zijn we veel rustiger naar elkaar en gaat het beter dan ooit. Een van de grootste redenen dat we nu rustiger zijn is omdat we niet meer in 2 verschillende landen wonen en niet meer gefrustreerd daar over zijn.
ijs_beer fan!
pi_113514364
Ik ben echt heel blij dat ik geen haast heb gemaakt met samenwonen. Heerlijk juist om je eigen plek te hebben waar je samen kunt zijn, maar die ook van jezelf is en je schaamteloos vrienden over de vloer kunt hebben zonder het te overleggen. Maar samenwonen is de volgende stap waar ik wel naar begin uit te kijken. Veel mensen vinden het ook 'raar' dat ik 'nog niet' met mijn vriend samen woon, terwijl we al 10 jaar een relatie hebben. Ben in elk geval dolblij dat ik al die tijd rustig mijn eigen plek heb gehad om m'n eigen boontjes te leren doppen en te kunnen studeren.
pi_113515390
Op 22 juli 2 jaar getrouwd met mijn 'Mr.Mo' O+ en we waren in december 5 jaar samen. Word nog elke ochtend stapelverliefd naast 'm wakker, eigenlijk nooit ruzie, hij is met mij meeverhuisd naar het VK voor mijn studie en ik ga voor hem door 't vuur.

O+ Puik topic.
Ja doei.
pi_113516515
O+ Leuk topic!

We hebben 5 jaar een relatie, wonen 4 jaar samen en zijn bijna 1 jaar getrouwd. Vanaf volgend jaar gaan we serieus met gezinsuitbreiding bezig O+
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:21:08 #81
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_113529900
Vanaf volgende week 2 jaar O+ Alleen kan het niet met hem vieren hij zit momenteel voor stage in het buitenland ;( ;( zucht..
pi_113530762
Verliefd klein aapje meldt zich!
Al 1,5 jaar gelukkig met mijn vriend *O* (Lang he? :P ) Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik 'm een paar jaar terug nog niet kende. We hebben elkaar ontmoet toen we aan onze opleiding begonnen. We zitten in dezelfde klas.
We waren eigenlijk direct goede vrienden, verder niets, maar uiteindelijk groeide we toch naar elkaar toe *; Hebben we ook gelijk de friendzone-mythe ontkracht :P

En waarom vind ik hem helemaal geweldig? Hij is: zorgzaam (maar ik moet 'm nog wel leren koken _O- ), lekker ongecompliceerd (vindt alles wat ik draag leuk/prima, zelfs m'n joggingbroek), een tikkeltje prettig gestoord, beetje stuntellig...blalblabla.... en ook niet onbelangrijk, hij is heel knap ;)

*O* Liefde *O*
pi_113530872
lazerstraal op

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 28-06-2012 21:39:44 ]
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:28:55 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_113534640
8 maanden nu samen, en het is niet veel maar het voelt veel langer. Het begin ging niet helemaal makkelijk maar sindsdien alles goed :).

Misschien ben ik naļef als ik zeg dat ik denk dat we nog wel een tijdje iig samen zullen zijn, maar ik denk dit echt. In ieder geval helemaal verliefd op haar.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  Redactie Frontpage vrijdag 29 juni 2012 @ 14:37:50 #85
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_113557959
Tof topic ^O^

Heb vandaag exact twee maanden een relatie met mijn vriendin. Dacht ik na mijn scheiding nooit meer de liefde te hervinden in mijn leven, en zie daar. Een prachtige Vlaamse, waarmee het liefde op het eerste gezicht was.

Aankomend weekend wonen we twee weken samen. Enigszins uit nood geboren, maar het gaat supergoed. We voelen elkaar prima aan en vullen elkaar, waar nodig, aan. Zij is echt mijn soulmate en we zijn stapelgek op elkaar!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_113558949
Na een vriendschap van jaren toch maar de sprong gewaagd naar een relatie. Inmiddels wonen wij bijna een jaar samen en het gaat ontzettend goed. Hij is aan me gewaagd, heeft dezelfde humor en ik ben nog altijd stapelverliefd op hem.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:20:46 #87
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_113559794
Mooi topic. Ik heb de liefste vriend en we hebben het superleuk samen. En meer woorden hoef ik er niet eens over kwijt :)
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:19:04 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_113604292
Dit is een leuk topic zeg!!

Volgende maand ben ik ook 1,5 jaar samen avec mon amour! Waren eerst collega's en buddy's, na 2 jaar werd het meer. We wonen twee straten bij elkaar vandaan, dus we wonen samen in twee huizen. Voorlopig is dat prima, dan kan je af en toe ook nog eens je eigen gang gaan in je eigen huis.

Ik las het net ergens al bij iemand anders, maar ik word ook elke dag nog vreselijk verliefd naast hem wakker :). Bakvisje noemt ie me dan.
pi_113604897
Grappig om te zien dat mensen elkaar op fok hebben leren kennen. Hoe is dat zo ontstaan dan? Via meetings of zijn er daar speciale topics voor ofzo?

Puur uit nieuwschierigheid:)
pi_113605209
Begonnen als scharrels 2 jaar geleden , toen werd hetvserieus . Half jaar later vonden we het allebei wel welletjes en zijn we verder gegaan als vrienden. 3 maand geleden weer gaan scharrelen en dat was super!

2 weken geleden ging ik verhuizen maar mn nieuwe plek maar dat was dusdanig vreselijk vanwege geluidsoverlast dat ik daar al snel weg wilde. Scharrel stelde voor om bij hem te komen wonen en nu tja....We wonen samen! Inclusief peuter van 2 en het is eigenlijk best fijn O+
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_113605243
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:43 schreef TripleS het volgende:
Begonnen als scharrels 2 jaar geleden , toen werd hetvserieus . Half jaar later vonden we het allebei wel welletjes en zijn we verder gegaan als vrienden. 3 maand geleden weer gaan scharrelen en dat was super!

2 weken geleden ging ik verhuizen maar mn nieuwe plek maar dat was dusdanig vreselijk vanwege geluidsoverlast dat ik daar al snel weg wilde. Scharrel stelde voor om bij hem te komen wonen en nu tja....We wonen samen! Inclusief peuter van 2 en het is eigenlijk best fijn O+
Peuter van 2 kwam uit de grond gestampt?
Rustig aan.
pi_113605333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Peuter van 2 kwam uit de grond gestampt?
Peuter van 2,5 heb ik uit mijn eigen baarmoeder gestampt , huidige vriendlief heeft daar echter geen bijdrage aan geleverd
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_113605361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Peuter van 2,5 heb ik uit mijn eigen baarmoeder gestampt , huidige vriendlief heeft daar echter geen bijdrage aan geleverd
:*
Rustig aan.
pi_113605457
Leuk topic!

Wij zijn volgende maand 9 jaar samen, wonen 5 jaar samen, zijn bijna 2 jaar getrouwd, en hebben een dochter van 2 jr 8 mnd en een zoon van 5 maanden. Ik had wel iets eerder willen gaan samenwonen, maar toen was hij er nog niet aan toe. En nou ja, dan is het geen goed plan natuurlijk.
pi_113605488
Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe oud de personen zijn met hun verhalen, zodat ik het iets meer in perspectief kan zetten mbt leeftijd :P
Rustig aan.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:58:48 #96
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113605716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe oud de personen zijn met hun verhalen, zodat ik het iets meer in perspectief kan zetten mbt leeftijd :P
Is er geen mevrouw (of andere meneer) kingtoppie? :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113605774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Is er geen mevrouw (of andere meneer) kingtoppie? :o
Nee, en ben daar ook erg pessimistisch in.
Rustig aan.
pi_113605877
quote:
Wij zijn nu 35 en 43, dus 25 en 32 toen het aan ging (we kenden elkaar toen trouwens al een jaar of 5, maar niet erg goed).
pi_113605976
Leuk feelgoodtopic :Y al heb ik zelf niks te melden momenteel :+
I'm not a sinner.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:10:20 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113606088
quote:
Ik ben nu 26 en mn man ook.. We waren dus net geen 17 toen we elkaar leerden kennen :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')