Ze vragen meer om hbo diploma's dan die van de uni. Vooral als je via een uitzendbureau solliciteert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou Inholland er niet eens bij noemen, gewoon alleen het diploma. Waarom zouden ze er dan om vragen?
het punt is alleen over de uni heb ik natuurlijk veel langer gedaan....dus misschien moet ik die juist weglaten, maar dan was alle moeite voor niets...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou Inholland er niet eens bij noemen, gewoon alleen het diploma. Waarom zouden ze er dan om vragen?
Of een man zijn en Lisselotte heten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Skv het volgende:
Hoe kan je nou uit 1988 komen en al een HBO én WO-opleiding afgerond hebben?
Uhuh, check de posthistorie maar eens...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of een man zijn en Lisselotte heten?
Misschien is het een kloon?
Havo naar hbo en 1jarige master. 10 jaar na je basisschool. 12 + 10 dus dan heb je nog 2 jaar speling.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Skv het volgende:
Hoe kan je nou uit 1988 komen en al een HBO én WO-opleiding afgerond hebben?
Kijk even naar de data in de OP, dat is dus niet mogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Havo naar hbo en 1jarige master. 10 jaar na je basisschool. 12 + 10 dus dan heb je nog 2 jaar speling.
Je hebt tegelijkertijd hbo en wo gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef lisselotte88 het volgende:
2004-2009: HBO RECHTEN
2005-2013: WO RECHTEN
8 jaar over WO Rechten doen is nou niet bepaald het toonbeeld van hard werken...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef pasjes het volgende:
Zeker als je 8 jaar over je WO hebt gedaan, zien ze tenminste dat je wel hard werkt.
Ja, in de OP staat dat er 5 jaar over het HBO is gedaan en 8 over het WO.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Havo naar hbo en 1jarige master. 10 jaar na je basisschool. 12 + 10 dus dan heb je nog 2 jaar speling.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Niet de vraag van TS maar te nieuwsgierig: waarom heb je HBO en WO rechten tegelijkertijd gedaan?
Dus? Je vroeg hoe het mogelijk was om uit '88 te komen en 2 opleidingen afgerond te hebben. Dat is dus mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, in de OP staat dat er 5 jaar over het HBO is gedaan en 8 over het WO.
Ja, dat bedoel ik. Daarom is het handig er bij te zetten dat je in die zelfde tijd ook HBO rechten hebt gedaan. Twee opleidingen dus, doch nog steeds een keuze die ik niet begrijp in dit geval.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef CutCake het volgende:
[..]
8 jaar over WO Rechten doen is nou niet bepaald het toonbeeld van hard werken...
Zo te lezen is haar dat geadviseerd door haar mentor:quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Niet de vraag van TS maar te nieuwsgierig: waarom heb je HBO en WO rechten tegelijkertijd gedaan?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef lisselotte88 het volgende:
wat! dus ik heb voor niets inholland afgemaakt? die rotmentor zei dat het verstandiger was! daardoor heb ik langer over de uni moeten doen en ben ik pas volgend jaar klaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou Inholland er niet eens bij noemen, gewoon alleen het diploma. vragen?
Maar ik vraag me dan stiekem nog steeds af wat zijn/haar redenatie hierbij was, en waarom TS dit overtuigend vond?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo te lezen is haar dat geadviseerd door haar mentor:
[..]
Gewoon oppoetsen, startdatum 2 jaar naar voren trekken, en daar tussen zetten: non profit werk in buitenland. Wat ook een goede is om gewoon een referentie neer te zetten van een bedrijf dat failliet is of overgenomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef CutCake het volgende:
[..]
8 jaar over WO Rechten doen is nou niet bepaald het toonbeeld van hard werken...
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef BiebelYip het volgende:
Zo'n lijstje vraagt om vraagtekens - met geluk in het gesprek, met een beetje pech al als ze je cv selecteren. Wil je het jezelf makkelijk maken dan laat je de duur van de studie weg en vermeld je alleen je diploma's. Dan kun je in het gesprek, als het ter sprake komt wel uitleggen dat je 2 studies hebt gecombineerd. Met de hoogste/ meest recente opleiding bovenaan. Zoiets als:
Diploma's
2013 - WO Rechten
2009 - HBO Rechten
2005 - HAVO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |