SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dat was slechts een voorbeeld om mijn punt kracht bij te zetten. Maar daarentegen dat jij denkt dat mijn betoog enkel daarop gestaafd is, dat vervolgens aanneemt als feit in jouw beargumentering, getuigt van een gebrek aan nuance bij jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jouw verstand van zaken. Maar het is toch overduidelijk dat het gaat om de kwaliteit van de duikschool en de instructeur. Dat je het hebt over dat "PADI binnen de duikwereld bekend staat als een stel beunhazen" omdat jij een slechte ervaring had, getuigt van ieder gebrek aan nuance. Voor de rest bemoei ik me er niet mee.
quote:Aan het eind van een titel (niet persoonsaanduidend bedoeld, dus van een artikel, hoofdstuk, paragraaf, etc.) of tussenkopje staat nooit een einderegelpunt, zelfs niet als het om een zin gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij uit een roestige pijp of wa?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben:
Ajax is gay.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben:
Ajax is gay.
Ik zie daar de kampioen van het seizoen 2012/2013 staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Narsingh - Matavz - Mertens
Shit, wat een team eigenlijk. En dan dit hopelijk als back-up, heerlijk:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie daar de kampioen van het seizoen 2012/2013 staan.
![]()
Moet dan wel meteen aan ons zonnestraaltje denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel de mooiste gif
Mister?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet dan wel meteen aan ons zonnestraaltje denken![]()
Deze begint ook wel geinig te worden:
[ afbeelding ]
2 controleursquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Narsingh - Matavz - Mertens
Dat zeg jij weer ! Niemand heeft hem toch ooit gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ook alleen maar omdat hij zwart is he, vuil rasisd
Hihihiquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hihihi![]()
![]()
Jij bent toch ons zonnestraaltje hier
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit laat maar weer eens zien dat BJJ de beste vechtsport is om te beheersen als je op straat ruzie hebt
Inderdaad. Sowieso vechten..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je punt
Je kan wel geen ruzie willen zoeken maar als iemand anders dat wil is het wel handig als je het een en ander kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je punt
Vechten is heerlijk als je het doet voor te sporten en het allemaal in een gecontroleerde omgeving is dus een ring of kooi. Lekker je frustraties eruit knallen en iedereen heeft bizar veel respect voor elkaarquote:
Ik heb een tijdje jiu jitsu gedaan, maar dat was niet echt mijn ding. Ik heb altijd het idee dat bij kickboksen e.d. het tokkiegehalte hoog is, of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vechten is heerlijk als je het doet voor te sporten en het allemaal in een gecontroleerde omgeving is dus een ring of kooi. Lekker je frustraties eruit knallen en iedereen heeft bizar veel respect voor elkaar
Heb je BJJ of Japans Jiu Jitsu gedaan? Dat tweede vond ik ook allemaal wat zweverig. Wat vond je er precies niet leuk aan? Muay Thai is meer voor tokkies en Berbers valt mij vaak op. Kickboksen alleen heb ik zelf vrij weinig ervaring mee want ik krijg met mma 2 keer per week Kickboksenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje jiu jitsu gedaan, maar dat was niet echt mijn ding. Ik heb altijd het idee dat bij kickboksen e.d. het tokkiegehalte hoog is, of valt dat wel mee?
Het tweede. Ik weet niet precies wat ik miste. Ik zag er wel het nut van in, maar ik kon nou niet zeggen dat ik er zoveel plezier in had als in andere sporten. Ik denk dat een vechtsport beoefenen gewoon niet mijn ding is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je BJJ of Japans Jiu Jitsu gedaan? Dat tweede vond ik ook allemaal wat zweverig. Wat vond je er precies niet leuk aan? Muay Thai is meer voor tokkies en Berbers valt mij vaak op. Kickboksen alleen heb ik zelf vrij weinig ervaring mee want ik krijg met mma 2 keer per week Kickboksen
Weet je ik raad iedereen gewoon altijd aan om eens te gaan trainen en laat je in eindhoven nou net een goede gym hebben. De eerste maand heb je niet echt gevoel dat je wat leert omdat je heel erg bezig bent met de basis maar daarna leer je iedere week weer meer van elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het tweede. Ik weet niet precies wat ik miste. Ik zag er wel het nut van in, maar ik kon nou niet zeggen dat ik er zoveel plezier in had als in andere sporten. Ik denk dat een vechtsport beoefenen gewoon niet mijn ding is.
In ieder geval niet voor "zelfverdediging". Het kost je namelijk veel meer dan het je opbrengt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vechten is heerlijk als je het doet voor te sporten en het allemaal in een gecontroleerde omgeving is dus een ring of kooi. Lekker je frustraties eruit knallen en iedereen heeft bizar veel respect voor elkaar
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor "zelfverdediging". Het kost je namelijk veel meer dan het je opbrengt.
Ja dat kan met iedere sport gebeuren natuurlijk. Heb meer blessures gezien met voetbal dan in 3 jaar mma. Alleen mijn hand een aantal keer gebroken maar daar moet ik aan geopereerd worden al jarenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je iets breekt oid?
quote:Delivery estimate: 30 Jun 2012 - 2 July 2012
1 "Forza Motorsport 4 (Xbox 360)"
Video Game; £20.99
In stock
Zowel financieel als lichhamelijk.quote:
Ik doe het dan ook niet als zelfverdediging alleen heb je als er iets gebeuren tijdens het uitgaan je wel veel meer vertrouwen en techniek. Tja als je wat afscheurt of breekt tijdens mma is dat kut maar dat kan bij iedere sport gebeuren. Lichamelijk is het wel zwaarder dan bijvoorbeeld voetbal of hockey maar dat weet je van te voren al.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zowel financieel als lichhamelijk.
Ik zeg verder niet dat het slecht is ofzo, maar als iemand zegt dat ze het voor zelfverdediging doen vind ik dat raar.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hihihi![]()
![]()
Jij bent toch ons zonnestraaltje hier
it's all in the namequote:
Gewoon de goedkoopste aanbieder via amazonquote:
Dan was gewoon via amazon dus goedkoperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon de goedkoopste aanbieder via amazonKwam nog wel bijna 6 pond verzendkosten bij
Nope, een euro duurderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan was gewoon via amazon dus goedkoper
HOLLANDERquote:
Hehe dat kan, dan was de prijs misschien iets omhoog gegaanquote:
Hij is zelfs 2 pond goedkoper gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe dat kan, dan was de prijs misschien iets omhoog gegaanBij mij wassie duurder
quote:
Net instagram gelinkt aan twitter en facebook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Maher gelinkt aan PSV, dat zou echt ziek zijn
Weer geld van de gemeente gehad? Hoop alleen dat Narsingh naar Ajax gaat. Heeft niets voor niets al een aantal keer in de ArenA gezetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Maher gelinkt aan PSV, dat zou echt ziek zijn
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weer geld van de gemeente gehad?
Shit is makkelijk man quadfeeds for days met deze boyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godver wat is dat snipen toch kankerdom in MW3.Hoe de fuck doen al die quickscopers dat.
Shit is retarded. hitmakers, kogels die er niet uitkomen. vol op iemand schieten en er gebeurt niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is makkelijk man quadfeeds for days met deze boy
Nee, het werkt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is retarded. hitmakers, kogels die er niet uitkomen. vol op iemand schieten en er gebeurt niks.
Snap niet hoe die optic mooiboys die shit doen.
Ode aan het spel der spellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ik hier achter me ingelijst hangen
jupquote:
Kloten met riot shields en RPG's, drie rondes verliezen, andere class pakken en met 4-3 winnen, zo ging het toch meestal ongeveer?quote:
those were the daysquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kloten met riot shields en RPG's, drie rondes verliezen, andere class pakken en met 4-3 winnen, zo ging het toch meestal ongeveer?
Zolang ik maar de final kill cam had met een barretquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kloten met riot shields en RPG's, drie rondes verliezen, andere class pakken en met 4-3 winnen, zo ging het toch meestal ongeveer?
HOI!quote:
Waarom komt die blije zemmel er nou op.quote:
Anita en Manolev op de coverquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom komt die blije zemmel er nou op.![]()
Maak gewoon 5 verschillende covers ofzo.
Heb je teminste iets te kiezen.
Gewoon een cover met Lavezzi en Cavani.![]()
![]()
![]()
Narsingh gaat naar Ajax daar durf ik wel geld op te zetten. Maher zou dan op de plek van Toivonen spelen neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beter Maher en Narsingh..
Shiiit wat krijgt PSV een bazenteam dit jaar.
"Ultimate edition."quote:
Ach man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh gaat naar Ajax daar durf ik wel geld op te zetten. Maher zou dan op de plek van Toivonen spelen neem ik aan?
Nog een best pittig spelletje dat EVE online, heb dat wel gespeeld, maar nooit echt heel ver mee gekomenquote:
Gast hij heeft veel eerder al aangegeven dat hij terug zou willen naar Ajax en heeft al een aantal keer in de skybox gezeten van de ArenA. Natuurlijk gaat hij nu niet zeggen dat hij alleen naar Ajax wil dan gooit hij zijn eigen ruiten in mocht het mis gaan dus PSV is in eens ook een hele mooie club.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man.Jij wil dat gewoon, dat is iets anders. Gaat niet gebeuren denk ik.
Laten we eerlijk zijn, wie wil er nou bijajax
voetballen.
Het zou wat meer f2p moeten worden. 15 euro per maand is iets te veel voor een spel waar wachten een groot deel van het spel is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nog een best pittig spelletje dat EVE online, heb dat wel gespeeld, maar nooit echt heel ver mee gekomen
Ja toiboy zal wel weggaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh gaat naar Ajax daar durf ik wel geld op te zetten. Maher zou dan op de plek van Toivonen spelen neem ik aan?
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja toiboy zal wel weggaan.
Narsingh wil niet meer naar Ajax.
Hij zelf, maar dat geloof je toch nietquote:
Raiola is dat toch dan verbaast het me niets als hij naar PSV gaat. Die wordt uitgekotst bij Ajax. Dacht dat Derksen dat in de wereld had geslingerdquote:
Dat zijn biedingen, geen fixed price. Not interestedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/LO(...)ae7ce0#ht_500wt_1219
quote:
Nee dat is die Syriese Nelisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Rossdale het volgende:
Nelis en baas? Dat moet een andere Nelis zijn
Nicklis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Rossdale het volgende:
Nelis en baas? Dat moet een andere Nelis zijn
Nee bull heb geen kloon hier, dat is Nelis echtquote:
Buttsex met Stef?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef nelis8isbaas het volgende:
sold batta???
mister batta???
fifa????
Kijk uit he, nelis kan voortaan terug terug reageren hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA 13 + PSV = Mertens, Lens, Narsingh in de spits.
Echt een Nelis team.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk uit he, nelis kan voortaan terug terug reageren he
Haha dat kan ie idd nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Helaas wel.
Dit topic had nog wat niveau maar nu met Nelis8 is![]()
baas
gaat het toch wel hard naar beneden. Hij kan niet qouten zo te zien.
Hij kan niet quoten hequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga je FIFA 13 ultimate editon halen als die uit is?
krijg je 24 weken lang een pakje voor FUT.
Ja heb ik ook gedaan. En weet ook al waarom ie het niet kan. maar mondje dichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Leg het hem dan uit, je zal vast nu wel in een party met hem zitten.
jij bent zon zemmelquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Leg het hem dan uit, je zal vast nu wel in een party met hem zitten.
Is dat niet Rossdale's achtertuin waarin hij een bbq voor heel Breda aan het geven is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Enschede![]()
Daar houden ze wel van BBQ
'Kut Sold" hoor ik hierquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Enschede![]()
Het beloofde landquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Enschede![]()
Ik kom ook naar het beloofde BBQ landquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje extra zout en peper over de speklapjes dit dat.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje extra zout en peper over de speklapjes dit dat.
Ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cod 4 is toch wel de leukste die ik gespeeld heb. Damn dat was vet toen die uit kwam
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:57 schreef KneusTeun het volgende:
toch blijft heftig, me pa die als brandweer commandant daar heeft moeten werken heeft erg lang daarna nog veel moeite er mee gehad. Mijn oma en oom en tante woonde allemaal vlakbij en hij heeft er verschrikkelijke dingen gezien.
Ik moet zeggen dat ik er elke keer nog van sta te kijken wat een giga puinzooi het was, en dat bij ons huis 15KM verder op de knal nog dreunde door het huis!!!
Ja ach, ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar als je collega's verliest dan zal dat bij jou natuurlijk weinig doen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:57 schreef KneusTeun het volgende:
toch blijft heftig, me pa die als brandweer commandant daar heeft moeten werken heeft erg lang daarna nog veel moeite er mee gehad. Mijn oma en oom en tante woonde allemaal vlakbij en hij heeft er verschrikkelijke dingen gezien.
Ik moet zeggen dat ik er elke keer nog van sta te kijken wat een giga puinzooi het was, en dat bij ons huis 15KM verder op de knal nog dreunde door het huis!!!
Klopt zijn niet mijn collega'squote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ach, ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar als je collega's verliest dan zal dat bij jou natuurlijk weinig doen.
Ho ho MBO ijzerhandel is niet niks. Nick maakte daar dingen mee waar hij nog steeds mee struggledquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ach, ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar als je collega's verliest dan zal dat bij jou natuurlijk weinig doen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho MBO ijzerhandel is niet niks. Nick maakte daar dingen mee waar hij nog steeds mee struggled
Afstudeer project was het gebruiken van een paperclip, helaas nooit afgerond...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho MBO ijzerhandel is niet niks. Nick maakte daar dingen mee waar hij nog steeds mee struggled
Ik heb dit filmpje nog nooit gezienquote:
hihahoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Afstudeer project was het gebruiken van een paperclip, helaas nooit afgerond...
Dat zou nick niet weten, want zonder werk heb je ook geen collega's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen vrienden? Maar alleen huisgenoten die met dezelfde ziektes rond lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou nick niet weten, want zonder werk heb je ook geen collega's.
Weet ikquote:
Ik kijk ernaar uit om vrijdagavond weer eens een avondje met je te gaan gamen.quote:
Beter gaan we allemaal thuis zitten beetje jointjes rokenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou nick niet weten, want zonder werk heb je ook geen collega's.
Als ik er vrijdag ben wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit om vrijdagavond weer eens een avondje met je te gaan gamen.![]()
Dat wil zeggen, als ik me niet compleet ga laten vollopen met bier, en die kans zit er wel in.
Homie, neem je telefoon eens opquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter gaan we allemaal thuis zitten beetje jointjes roken
Jij zou ook zo graag willen dat ze dat tegen jou zou zeggen he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik er vrijdag ben wel ja [ afbeelding ]
[..]
Homie, neem je telefoon eens op [ afbeelding ]
Friendzoned dude, dat moet je niet willenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij zou ook zo graag willen dat ze dat tegen jou zou zeggen he.![]()
Die tsunami is ook al weer 8 jaar geleden, gaat fucking snel allemaal, en om eerlijk te zijn kan ik er inderdaad ook niet veel om geven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ach, tis niet dat er geen geintjes over dit gemaakt mogen worden hoor, alleen hoe ik het ervaren heb vond ik het wel fokking heftig.
Ik bedoel ik vind die honger negers ook een ver van me bed show, en geef er ook weinig om.
Maar zodra zoiets zo dichtbij komt is het altijd weer even schrikken.
Goed planquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wie is ze?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij zou ook zo graag willen dat ze dat tegen jou zou zeggen he.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Friendzoned dude, dat moet je niet willen![]()
voel je je op je pik getrapt, heb denk ik meer collega's gehad dan jij maar buiten datquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maak dan ook maar een geintje dushiquote:
Ik vroeg het ook meer aan Nick. Ff facebooken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zoek je zelf maar uit.
Ga toch zeker geen namen noemen op deze forumpje.
Shit is idd heavy. Vooral dat "orgasme" stuk, camera kan het niet eens aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:57 schreef KneusTeun het volgende:
En je quote hem? Nja ik ga het niet zeggen, dadelijk pak jij er nog afquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook meer aan Nick. Ff facebooken.
Ik zou daar zeker niet zoveel op tegen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maak dan ook maar een geintje dushi, zou leuk zijn als je die vogel mee naar huis kon nemen
(vogel bedoel ik deze keer gewoon in het algemeen he)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou daar zeker niet zoveel op tegen hebben.
Beetje volgelnestje maken enzo dit dat jeweet.![]()
Dat zou ik nooit doen ouwe. Jaartje terug ofzo heb ik zelfs een clubgenoot gewingmanned terwijl hij die chick waarmee hij bezig was van mij had "gejat".quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je quote hem? Nja ik ga het niet zeggen, dadelijk pak jij er nog af![]()
Sold pakt ze zelf wel af, dus eigenlijk moet het ook gewoon een keer bij hem gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen ouwe. Jaartje terug ofzo heb ik zelfs een clubgenoot gewingmanned terwijl hij die chick waarmee hij bezig was van mij had "gejat".
Gelukkig daarna die vriendin van haar die ik wingmande geregeld.
Ik heb die meisje gered want Chicolore.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sold pakt ze zelf wel af, dus eigenlijk moet het ook gewoon een keer bij hem gebeuren
Dat dan weer welquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die meisje gered want Chicolore.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is gewoon een goeie vriend van me.
Bijna heel mijn club zijn goeie vrienden van me. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik ga pitte trouwens. Beetje ipads, e readers en laptops verkopen morgen jeweetz
trustee
Pasta? Dat krijg ik om half 4 niet wegquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:27 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal voor nachtelijke honger.
Mag toch wel hopen die voorste dan?quote:
Dat is het niet, zemmelpot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, en 7,5 uur slaap is toch genoeg?
Geen tijd voor mi mang, misschien volgende weekquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is het niet, zemmelpot.
Ga Gears halen.
Jammer dat je moet werken, anders kon je even 6-7 uur gamen en konden we morgen Gears doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:58 schreef Rossdale het volgende:
ME3 heb ik over een paar uurtjes uitgespeeld (uurtje of 6-7 nog), Gears 3 ligt al op tafel en Forza 4 is onderweg. Gaming life's good
Als de gears co-op gedaan wordt wil ik wel mee doen, maar dan moet dat wel steeds na 6 uur zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:58 schreef Rossdale het volgende:
ME3 heb ik over een paar uurtjes uitgespeeld (uurtje of 6-7 nog), Gears 3 ligt al op tafel en Forza 4 is onderweg. Gaming life's good
Hehequote:Op woensdag 27 juni 2012 08:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jammer dat je moet werken, anders kon je even 6-7 uur gamen en konden we morgen Gears doen.
Voor mij ook, werkende mensch zijnde enzulksquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als de gears co-op gedaan wordt wil ik wel mee doen, maar dan moet dat wel steeds na 6 uur zijn.
Dit inderdaad. Weekend is prima.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor mij ook, werkende mensch zijnde enzulks
Maarja dat was bij borderlands ook zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor mij ook, werkende mensch zijnde enzulks
Ik wil ook hoger beginnen dan normal!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Weekend is prima.
Dus co-op:
Rossdale
Pringles
Teun
Zjozz
Mau?
Tauch??
Ik speel wel op Insane.
Ieder kan z'n eigen difficulty instellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil ook hoger beginnen dan normal!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Weekend is prima.
Dus co-op:
Rossdale
Pringles
Teun
Zjozz
Mau?
Tauch??
Ik speel wel op Insane.
Haha Mich is niet gewenst hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, xbox dashboard. Hij heeft de achievement "join 2000 parties - 10g" al
Nice! Dat verdient een lekker plaatje:quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:09 schreef Pixell het volgende:
Hop hop hop, weer 6 studiepunten voor Bob!
Doe dan een echt relaxt plaatjequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nice! Dat verdient een lekker plaatje:
Of nog relaxter.quote:
Of nóg relaxterrquote:
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh gaat naar Ajax daar durf ik wel geld op te zetten.
relaxter times 10.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nice! Dat verdient een lekker plaatje:
Geld zat hier in Eindhoven!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Michhas het volgende:
Downies die in een joggingbroek over straat gaan
Fucking retards
Ja ga zelf anders met je onderbroek op je hoofd! Zo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Michhas het volgende:
Downies die in een joggingbroek over straat gaan
Fucking retards
stma asjbliftquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja ga zelf anders met je onderbroek op je hoofd! Zo! [ afbeelding ]
BF3 ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:40 schreef KoningStoma het volgende:
Race games zijn leuk voor een maandje.
en jij hebt...ach laat ook maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebr gewoon die overzicht niet jongen
prongels plsquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
en jij hebt...ach laat ook maar.
Je loopt bf altijd wel af te zeilen maar meer dan 5 uur speeltijd heb je er niet in zitten. Gewoon even door het begin heen en dan kom je er achter dat het allemaal zoveel beter en leuker is dan al die IW meuk.quote:
Dat was meer dan genoeg om te weten dat het niks voor mij is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je loopt bf altijd wel af te zeilen maar meer dan 5 uur speeltijd heb je er niet in zitten. Gewoon even door het begin heen en dan kom je er achter dat het allemaal zoveel beter en leuker is dan al die IW meuk.
Ik vond er de eerste paar uur ook niet veel aan en nu is het de enige shooter die ik speelquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat was meer dan genoeg om te weten dat het niks voor mij is.
Daarom ben jij, jij en ben ik, ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond er de eerste paar uur ook niet veel aan en nu is het de enige shooter die ik speel
hoezeequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:
BF 3 voor life. Maar bozzje, binnenkort gaan we dan paar rondjes rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |