SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dat was slechts een voorbeeld om mijn punt kracht bij te zetten. Maar daarentegen dat jij denkt dat mijn betoog enkel daarop gestaafd is, dat vervolgens aanneemt als feit in jouw beargumentering, getuigt van een gebrek aan nuance bij jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jouw verstand van zaken. Maar het is toch overduidelijk dat het gaat om de kwaliteit van de duikschool en de instructeur. Dat je het hebt over dat "PADI binnen de duikwereld bekend staat als een stel beunhazen" omdat jij een slechte ervaring had, getuigt van ieder gebrek aan nuance. Voor de rest bemoei ik me er niet mee.
quote:Aan het eind van een titel (niet persoonsaanduidend bedoeld, dus van een artikel, hoofdstuk, paragraaf, etc.) of tussenkopje staat nooit een einderegelpunt, zelfs niet als het om een zin gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij uit een roestige pijp of wa?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van de overkoepelende groep TT, die bestaat uit de titel (mw2 sc) en het onderwerp of iets dergelijks wat ter sprake werd gebracht in het vorige topic. Zodoende mag het als informatieverschaffende zin binnen de groep TT (wat dus de titel behelst) worden gebruikt en mag het dus eindigen met een punt. Dat hierdoor de groep TT met een punt eindigt maakt niet uit.
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een intelligente opmerking terug verwacht.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok, bij dezen: je lult uit je nek.
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben:
Ajax is gay.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Laten we het gewoon weer over voetbal hebben:
Ajax is gay.
Ik zie daar de kampioen van het seizoen 2012/2013 staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Narsingh - Matavz - Mertens
Shit, wat een team eigenlijk. En dan dit hopelijk als back-up, heerlijk:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zie daar de kampioen van het seizoen 2012/2013 staan.
![]()
Moet dan wel meteen aan ons zonnestraaltje denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel de mooiste gif
Mister?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet dan wel meteen aan ons zonnestraaltje denken![]()
Deze begint ook wel geinig te worden:
[ afbeelding ]
2 controleursquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, dat vindt zelfs Narsingh.
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Wijnaldum
Narsingh - Matavz - Mertens
Dat zeg jij weer ! Niemand heeft hem toch ooit gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
Ook alleen maar omdat hij zwart is he, vuil rasisd
Hihihiquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hihihi![]()
![]()
Jij bent toch ons zonnestraaltje hier
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit laat maar weer eens zien dat BJJ de beste vechtsport is om te beheersen als je op straat ruzie hebt
Inderdaad. Sowieso vechten..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je punt
Je kan wel geen ruzie willen zoeken maar als iemand anders dat wil is het wel handig als je het een en ander kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of gewoon geen ruzie zoeken, maar ik snap je punt
Vechten is heerlijk als je het doet voor te sporten en het allemaal in een gecontroleerde omgeving is dus een ring of kooi. Lekker je frustraties eruit knallen en iedereen heeft bizar veel respect voor elkaarquote:
Ik heb een tijdje jiu jitsu gedaan, maar dat was niet echt mijn ding. Ik heb altijd het idee dat bij kickboksen e.d. het tokkiegehalte hoog is, of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vechten is heerlijk als je het doet voor te sporten en het allemaal in een gecontroleerde omgeving is dus een ring of kooi. Lekker je frustraties eruit knallen en iedereen heeft bizar veel respect voor elkaar
Heb je BJJ of Japans Jiu Jitsu gedaan? Dat tweede vond ik ook allemaal wat zweverig. Wat vond je er precies niet leuk aan? Muay Thai is meer voor tokkies en Berbers valt mij vaak op. Kickboksen alleen heb ik zelf vrij weinig ervaring mee want ik krijg met mma 2 keer per week Kickboksenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje jiu jitsu gedaan, maar dat was niet echt mijn ding. Ik heb altijd het idee dat bij kickboksen e.d. het tokkiegehalte hoog is, of valt dat wel mee?
Het tweede. Ik weet niet precies wat ik miste. Ik zag er wel het nut van in, maar ik kon nou niet zeggen dat ik er zoveel plezier in had als in andere sporten. Ik denk dat een vechtsport beoefenen gewoon niet mijn ding is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je BJJ of Japans Jiu Jitsu gedaan? Dat tweede vond ik ook allemaal wat zweverig. Wat vond je er precies niet leuk aan? Muay Thai is meer voor tokkies en Berbers valt mij vaak op. Kickboksen alleen heb ik zelf vrij weinig ervaring mee want ik krijg met mma 2 keer per week Kickboksen
Weet je ik raad iedereen gewoon altijd aan om eens te gaan trainen en laat je in eindhoven nou net een goede gym hebben. De eerste maand heb je niet echt gevoel dat je wat leert omdat je heel erg bezig bent met de basis maar daarna leer je iedere week weer meer van elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het tweede. Ik weet niet precies wat ik miste. Ik zag er wel het nut van in, maar ik kon nou niet zeggen dat ik er zoveel plezier in had als in andere sporten. Ik denk dat een vechtsport beoefenen gewoon niet mijn ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |