abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:46:13 #76
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113422398
Schandalig. Een dronken man alleen lekker in elkaar schoppen, maar als er een groepje Marokkanen overlast veroorzaken lopen onze helden liever een blokje om. Het is niet dat ik vind dat de politie nooit iets mag doen, maar dat ze dat soort dingen nooit doen tegen Marokkanen of kampers. Een grote laffe bende is het. Ze beschermen ons niet, maar als je dronken bent mag je wel door ze in elkaar geschopt worden...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_113423613
Dan zijn ze bang voor represailles waarschijnlijk, of uit de hand lopende toestanden en massale stadsterreur.

Maar oke, buiten dat is het niet goed te praten, ze hoeven ook zeker geen mietjes te zijn als het noodzakelijk is, maar dit is totaal niet noodzakelijk imo. Ook al zou hij net daarvoor door het lint zijn gegaan, dan is het nu niet meer als een kleine vergelding zo te zien.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:14:47 #78
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113423760
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee hoor.

En ik ben er ook wel klaar mee, dat overdreven kritisch zijn edere keer als de politie optreedt...
Knietjes geven aan een gehurkte verdachte die zich niet verzet is volgens het protocol? Ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je iemand aanhield.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113424432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Knietjes geven aan een gehurkte verdachte die zich niet verzet is volgens het protocol? Ik dacht altijd dat het de bedoeling was dat je iemand aanhield.
Hij werkt nog steeds niet mee, dus dan mag gepast geweld gebruikt worden. Geweldsspiraal enzo. En een knietje werkt prima om iemand naar de grond te krijgen zonder teveel gedoe. En doe nou niet alsof die man in elkaar getrapt werd...
Ja, het had misschien anders opgelost kunnen worden, maar verder...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:29:28 #80
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113424516
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Piles het volgende:

[..]

Hij werkt nog steeds niet mee, dus dan mag gepast geweld gebruikt worden. Geweldsspiraal enzo. En een knietje werkt prima om iemand naar de grond te krijgen zonder teveel gedoe. En doe nou niet alsof die man in elkaar getrapt werd...
Ja, het had misschien anders opgelost kunnen worden, maar verder...
Waar verzet ie zich? :') Niet uit jezelf op de grond gaan liggen is geen vrijbrief voor slaag.

Hij is gehurkt (laat zich vrij gedwee naar de grond duwen) en doet niks. Kwestie van knie in de rug zetten en hoppa, naar de grond.

Als ik iemand voor zn bek sla is ie ook niet in elkaar getrapt... Relevantie nul.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113424615
Hij verzet zich door zich niet te laten boeien en zn armen bij elkaar te houden. Ja, ook dat is verzet.
Hij doet niks nee, op dit stukje film...
pi_113424816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef Piles het volgende:

[..]

In elkaar trappen is een groot woord, maar om nu nog een keer of 5 op iemand in te schoppen terwijl die vrij weinig meer kan doen...
pi_113424962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In elkaar trappen is een groot woord, maar om nu nog een keer of 5 op iemand in te schoppen terwijl die vrij weinig meer kan doen...
Hij kan genoeg doen, want hij is niet geboeid.
pi_113425122
Hij kan helemaal niets, ja in theorie ja, volgens protocol waardoor deze mevrouw vrij van aanklacht wordt gehouden.
pi_113425316
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef Piles het volgende:

[..]

Hij kan genoeg doen, want hij is niet geboeid.
Hij deed echter helemaal niets. :)
pi_113425415
Als iemand zich gevaarlijk is mag hij best tegen de grond worden gewerkt... betutteling :{ .
pi_113425676
Als hij gevaarlijk is wel, maar die kwalificatie droeg hij niet echt.
pi_113425715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Als iemand zich gevaarlijk is mag hij best tegen de grond worden gewerkt... betutteling :{ .
Zie jij iets gevaarlijks dan? En tegen de grond werken is wat anders dan in zijn kroonjuwelen trappen. Ze zijn met zijn 2en hoor, een laveloos iemand tegen de grond werken met zijn 2en is best goed te doen zonder zijn spermareservoirs in te trappen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113425829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zie jij iets gevaarlijks dan? En tegen de grond werken is wat anders dan in zijn kroonjuwelen trappen. Ze zijn met zijn 2en hoor, een laveloos iemand tegen de grond werken met zijn 2en is best goed te doen zonder zijn spermareservoirs in te trappen.
Als iemand met een een handboei aan het rondzwaaien is mag je best maatregelen nemen. Een stuk ijzer naar je kop is geen pretje. Nogmaals, deze man heeft het over zichzelf afgeroepen.
pi_113425843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Piles het volgende:
Hij verzet zich door zich niet te laten boeien en zn armen bij elkaar te houden. Ja, ook dat is verzet.
Hij doet niks nee, op dit stukje film...
Hij rent niet weg, hij is te laveloos om iets te doen, hij slaat niet terug, enz enz. Je zit politiegeweld gewoon goed te praten, wacht maar tot ze jou aanpakken. Hoe hard zal jij wel niet huilen naderhand en schande brullen.
pi_113425940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef De_Sosjaalist het volgende:

[..]

Als iemand met een een handboei aan het rondzwaaien is mag je best maatregelen nemen. Een stuk ijzer naar je kop is geen pretje. Nogmaals, deze man heeft het over zichzelf afgeroepen.
Ja poe poe, hij zwaait met een handboei maar kan niet doelgericht iets raken, ja jeetje, gevaarlijk dat ie is zoals een messentrekker. Nee echt, eigenlijk zou de agente hem vol in zijn gezicht moeten stampen met haar hakjes, gepast geweld natuurlijk.
pi_113425982
quote:
Uit het onderzoek is gebleken dat de 29-jarige man zich daarvoor agressief gedroeg. Hij schopte, sloeg en beledigde de agenten. De agenten probeerden hem te boeien, maar hij wist zich los te rukken. Daardoor zaten de handboeien maar aan een hand vast. De agenten gebruikten pepperspray, maar dat had weinig effect.
... Er staat toch echt dat hij aan het schoppen en slaan is.
pi_113425988
quote:

[..]

Als iemand met een een handboei aan het rondzwaaien is mag je best maatregelen nemen.
Waar zie je dat-ie zwaait met z'n handen of ook maar ergens aanstalten lijkt te maken om fysiek te worden?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:01:51 #94
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113426024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Dat gebeurde ook... en toen kreeg ie knietjes :')

Hoe blind kan een mens zijn. Maar goed, ik heb het er nu echt wel mee gehad. Ciao luitjes.
pi_113426101
quote:
De agente onderkende volgens het OM het gevaar van een rondzwaaiende handboei en werkte daarom de man met enkele gerichte trappen tegen de grond. Tijdens de aanhouding hield de agente zich aan de geldende geweldsprotocollen.
Hier dus.
pi_113426227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef De_Sosjaalist het volgende:

[..]

Hier dus.
Ik zie juist de agente als gevaar, zij zou effectief met een honkbalknuppel tegen de grond gewerkt moeten worden. Met gepaste aantal klappen natuurlijk. Zo, nu heb ik iets wat krom is rechtgeluld.
pi_113426296
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik zie juist de agente als gevaar, zij zou effectief met een honkbalknuppel tegen de grond gewerkt moeten worden. Met gepaste aantal klappen natuurlijk. Zo, nu heb ik iets wat krom is rechtgeluld.
:') ...
pi_113426494
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

tokkie.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:11:32 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113426525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Sayex het volgende:

[..]

Ik ben mijn standpunt aan het nuanceren, ik snap dat, dat lastig is voor jou.. want alles wat de politie doet is fout!
Leuken stelling, kun je die even quoten voor mij?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:12:57 #100
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113426597
quote:

[..]

Hoe komt die man aan een handboei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')