quote:
Of we gaan bij Merlijn eten.quote:
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:quote:
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen haha
Nee, die vond ik ook niet leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.![]()
Gezellig! Als het allemaal een beetje te doen is ben ik zeker van de partijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Of we gaan bij Merlijn eten.![]()
Merlijn en ik hebben het erover gehad om een bbq/film meet te gaan organiseren.![]()
De mogelijkheden zijn er iig. Nu alleen nog een datum prikken en de animo checken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Ik kijk dat nog steeds hoor als de nieuwe er isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.
Mijn ouders zijn in dat jaar getrouwdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
Toen werd ik in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
. Sinds 2 jaar terug ook niet meer xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |