Recept?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef ylSs het volgende:
Recept? ziet eruit als een perfect anti-kater ontbijt
Ik doelde op jus d'orangequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef TwyLight het volgende:
Vriend van me wou persé aardappel er bij, heb het op die van mij niet gedaanEn jus op brood? Nah
Ditoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef RobinOok het volgende:
Nee, dank je.
Doe mij maar een kopje koffie.
Idd, een echte vent ontbijt niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Plaatje laadt te langzaam, maar een beetje vent ontbijt natuurlijk niet met een laf beschuitje of sneetje brood.
Dat en als het een brunch wordt dat even een geroosterd broodje met gebakken of roer-ei.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
twee stevige espresso's is mijn ontbijt.
Mensen die prima voedsel meuk noemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat en als het een brunch wordt dat even een geroosterd broodje met gebakken of roer-ei.
Niet al die belachelijke voorverpakte AH-meuk van die foto.
Op de nuchtere maag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Lekker bordje pasta of rijst met vleesch.
En nootjes, erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zaterdags wil ik smorgens nog wel de resten chips eten
Samen met een restje alcohol?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zaterdags wil ik smorgens nog wel de resten chips eten
Hair of the dog? Nee dank je, ik heb nooit een katerquote:
Machineworst en -kaas, chemische jus, fabrieksbrood en -eieren, watertomaten en overgezoute vleeswaren prima voedsel noemenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef CutCake het volgende:
[..]
Machineworst en -kaas, chemische jus, fabrieksbrood en -eieren, watertomaten en overgezoute vleeswaren prima voedsel noemen
Indd kutcakequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef CutCake het volgende:
[..]
Machineworst en -kaas, chemische jus, fabrieksbrood en -eieren, watertomaten en overgezoute vleeswaren prima voedsel noemen
Jep. Desnoods om een uur of 5 's ochtends.quote:
Gadver.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jep. Desnoods om een uur of 5 's ochtends.
Ga jij in de ochtend maar ff je zelf gemaakte kaas, snijden, verse jus persen, verse brood bakken, eieren uit je kippehok halen, tomaten plukken uit je moestuintje en je vleeswaren uit je huisvarken snijden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef CutCake het volgende:
[..]
Moet je hier een keer een Engels ontbijtje komen etenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb echt geen last van een zwakke maag 's ochtendsheb dan juist altijd de grootste honger van de dag
Daar zat ik dinsdag ook nog aan te denken om te maken, maar toch maar gegaan voor deze bazen ciabattaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je hier een keer een Engels ontbijtje komen etenMijn privékok is daar erg goed in
Dat heb ik nou met brood s ochtends vroeg.quote:
Mauh...lunch maakt me weinig uit maar het diner moet ook wel konings zijn voor mij hoor. Ontbijt en diner, daar gaat het om.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:22 schreef IrCute het volgende:
Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een bedelaar
Brie+ Koffie=quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Plums het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit, maar als ik dat opeet hoef ik de rest van de dag niks meer te eten. Dan zit ik overvol
Broodje brie of kipsate salade of eiersalade met koffie 's ochtends![]()
Juist... net of die kip met yoghurt een goeie combo is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Doe mij maar yoghurt met fruit, volkorenbrood met kip..ofzo..
Heerlijk na een avondje stappen. Soms eet is 's ochtends een turkse pizza. Niks wat beter helpt tegen een brakke bedoening.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben ik de enige die het er ranzig uit vind zien..In de ochtend zou ik dit echt niet door mijn strot heen willen duwen.
Kip marineren in joghurt is erg goed om hem mals te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Juist... net of die kip met yoghurt een goeie combo is.
Ik eet of kip of yoghurt en het is best een goede combo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Juist... net of die kip met yoghurt een goeie combo is.
Whut... maar toch niet als ontbijt??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kip marineren in joghurt is erg goed om hem mals te krijgen.
Neuh,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut... maar toch niet als ontbijt??
Eens opzoeken hoe je dat doet, idee voor een lekker kipgerecht.quote:
Yoghurt met veel knoflook, chili, foelie, peper, koriander, komijn en daar de kip in stukken gehakt in leggen, en die dan 24 uur laten trekken, dan in de oven of op de grillquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Eens opzoeken hoe je dat doet, idee voor een lekker kipgerecht.
Dankje, heb het even opgeschreven!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yoghurt met veel knoflook, chili, foelie, peper, koriander, komijn en daar de kip in stukken gehakt in leggen, en die dan 24 uur laten trekken, dan in de oven of op de grill
Yummy!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yoghurt met veel knoflook, chili, foelie, peper, koriander, komijn en daar de kip in stukken gehakt in leggen, en die dan 24 uur laten trekken, dan in de oven of op de grill
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:31 schreef Terrex het volgende:
ik neem het liefst vroeg in de morgen een energyblikje
Brrrr doet me denken aan die keer dat we bij familie in Texas aten, er was een Footlong Sandwich besteld bij de Subway met dikke lagen kaas en vieze worst. Ik lust nog wel een broodje met beleg maar mijn eega eet sowieso geen hartig beleg op zijn brood. Uit fatsoen heb ik toch maar iets opgegeten maar lekker was anders.quote:
Pffff, digibeet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dankje, heb het even opgeschreven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |