http://www.brandevoort.nl/quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:41 schreef Inu het volgende:
Neh, zoveel haast hebben we niet. We hebben nu een prima huis met genoeg ruimte, dus we kunnen gewoon blijven zitten tot er iets langs komt of tot we genoeg hebben kunnen sparen om het budget omhoog te stellen
waar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:49 schreef -moppie- het volgende:
Artic, pas op.. ik ga vanavond in Helmond (uit) eten!!!!!
is goed te doen, have funquote:
Ben benieuwd... wij kennen ze ook..quote:
Dat doet ie vaak genoeg, maar in dit geval is dat helemaal niet nodigquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef r8v2 het volgende:
@ Inu, jij hebt gewoon iemand nodig die je af en toe tegen je hoofd petst als je weer een belachelijke eis/wens verzint. Dat doet J. schijnbaar te weinig.
*pets*quote:
waarom zou ik?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
rij je een keer langs om te zwaaien?
ok, dan rij (fiets) ik zomaar niet langs.quote:
oke!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, dan rij (fiets) ik zomaar niet langs.
of het vreten zo goed is dat het de vaak met vet verstopte riolering goed lult.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
of het vreten zo goed is dat het de vaak met vet verstopte riolering goed lult.Het is gewoon een standaard eetcafeetje, niks bijzonders... Mn ouders zijn helemaal fan van Mojo tegenwoordig, maar ik vond de sushi daar nou niet dusdanig geweldig eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dit zeker:quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:11 schreef FUFR het volgende:
Mij lijkt vooral de doorregen kattehaas in rode wijnsaus wel lekker
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is dit zeker:
Pan op tafel ¤ 16,50
Dagelijks wisselend gerecht (lapjespoes/zwarte kater/rooie/witte)
fuck.de.shut.up. heb ik in geen weken meer gehad en nu wil ik er tweequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef ArTiC het volgende:
ik ga ook uit eten denk ik..heb zin in een frikandel speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |