Ben benieuwd... wij kennen ze ook..quote:
Dat doet ie vaak genoeg, maar in dit geval is dat helemaal niet nodigquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:01 schreef r8v2 het volgende:
@ Inu, jij hebt gewoon iemand nodig die je af en toe tegen je hoofd petst als je weer een belachelijke eis/wens verzint. Dat doet J. schijnbaar te weinig.
*pets*quote:
waarom zou ik?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
rij je een keer langs om te zwaaien?
ok, dan rij (fiets) ik zomaar niet langs.quote:
oke!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, dan rij (fiets) ik zomaar niet langs.
of het vreten zo goed is dat het de vaak met vet verstopte riolering goed lult.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
of het vreten zo goed is dat het de vaak met vet verstopte riolering goed lult.Het is gewoon een standaard eetcafeetje, niks bijzonders... Mn ouders zijn helemaal fan van Mojo tegenwoordig, maar ik vond de sushi daar nou niet dusdanig geweldig eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dit zeker:quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:11 schreef FUFR het volgende:
Mij lijkt vooral de doorregen kattehaas in rode wijnsaus wel lekker
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is dit zeker:
Pan op tafel ¤ 16,50
Dagelijks wisselend gerecht (lapjespoes/zwarte kater/rooie/witte)
fuck.de.shut.up. heb ik in geen weken meer gehad en nu wil ik er tweequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef ArTiC het volgende:
ik ga ook uit eten denk ik..heb zin in een frikandel speciaal
zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
fuck.de.shut.up. heb ik in geen weken meer gehad en nu wil ik er twee
kijk, een vrouw die haar werk gewoon doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:36 schreef Inu het volgende:
Zo, ik ben wel klaar voor de verkansie... Net mn kopje afgewassen en eigenlijk alles gedaan van mn lijstje, behalve een paar mega-klussen die vrij weinig haast hebben
Ja, goed hequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk, een vrouw die haar werk gewoon doet
inderdaad. let it gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef r8v2 het volgende:
En toch braaf bezorgd sms-en he, als ze ineens ziek naar huis gaat. I'm a wuss/sucker.
je moet maar zo denken, ze gaat naar huis om zich door die Aussie vol te laten brullen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef r8v2 het volgende:
En toch braaf bezorgd sms-en he, als ze ineens ziek naar huis gaat. I'm a wuss/sucker.
ik moest laatst hoesten.. ik heb je niet gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef r8v2 het volgende:
Ohnee, daar hoef je echt geen seconde druk om te maken. It giet oan
.
Ik heb iets met bezorgd zijn/zorgen voor mensen ofzo.
ik heb wat rooie vlekken op mijn piemel, kan je ff kijken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef r8v2 het volgende:
Ohnee, daar hoef je echt geen seconde druk om te maken. It giet oan
.
Ik heb iets met bezorgd zijn/zorgen voor mensen ofzo.
HOAX!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef bleiblei het volgende:
Gaaf huis Inu! Veel potentie!
Maar gaat niets worden door die monumentendinges? Dat is wel jammer.
Enne R8al, ik vrees dat we niet kunnen komen. Er is een Rock&Roll gedoetje in Eindhoven waar we afgesproken hebben met een aantal vrienden...
oh wacht ff...daar kwam je nick me bekend van voor..dit topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
Avond allenvia bleiblei dit topic weer gevonden.
Datzelfde had ik met jouw Nick..... Ik ken hem ergens van maar waarvan....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht ff...daar kwam je nick me bekend van voor..dit topic
was dat vroeger de kwieb of de maxx? veeeeel in de kwieb geweest vroegerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:21 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-half-jaar-dicht.ece
Arme Juup©
zal een prettig cafe geweest zijn..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:21 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-half-jaar-dicht.ece
Arme Juup©
Een kroeg met weinig prikkels..vandaar ook de snuiverij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |