Ik denk dat hij net als anderen gewoon zegt dat het door de puberteit komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef summer2bird het volgende:
Dokter gaat je echt wel serieus nemen.
Anders doet hij zijn werk niet goed.
Heb je het hem al gevraagd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
Ik denk dat hij net als anderen gewoon zegt dat het door de puberteit komt.
In je arm krassen is geen standaard gedrag van een puber.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
[..]
het zal vast versterkt worden door je puberteit inderdaad en de helft van wat je beschrijft is ook niet zo vreemd voor een puber maar het krassen zeker wel en daar moet je vanafquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef sexhair het volgende:
[..]
Dat lijkt het tegenwoordig anders welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In je arm krassen is geen standaard gedrag van een puber.
Opzich heeft het krassen niet veel met de rest te maken, ik doe het uit woede omdat ik niet boos kan worden op anderen.quote:
Ja zoiets ja, bijna het tegenovergestelde van mijn "down" momenten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Riddler86 het volgende:
Hoe zou je jezelf omschrijven op de momenten dat je je goed voelt. Ervaar je dit normaal of heb je bijvoorbeeld het idee dat je de hele wereld aankan en voel je je een soort van euforisch?
laten we vooral niet de amateur psycholoog uit hangen en TS hier gaan diagnosticerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Riddler86 het volgende:
Hoe zou je jezelf omschrijven op de momenten dat je je goed voelt. Ervaar je dit normaal of heb je bijvoorbeeld het idee dat je de hele wereld aankan en voel je je een soort van euforisch?
Dat vind ik een goed advies.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
laten we vooral niet de amateur psycholoog uit hangen en TS hier gaan diagnosticeren
dat kan degene waar haar huisarts haar naar toe verwijst prima alleen af
Ja ik zal naar de huisarts gaan. Mijn ouders zien de littekens, maar ze negeren het of ze denken dat het door de kat komt of iets. Ze zeggen er iig niks van. Van het huilen ook niet dus ze hebben weten eigenlijk niet wat er speelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed advies.
Ga naar de huisarts, TS. Die neemt je wel serieus.
Hoe reageren je ouders op het krassen trouwens? Die zien dat toch?
Nou, plak ze op je arm en krassen maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef sexhair het volgende:
[..]
Hahaha ik heb toevallig gister 2 krasloten gekocht en ik heb nog een kraslot gewonnen
super! veel succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef sexhair het volgende:
[..]
Ja ik zal naar de huisarts gaan. Mijn ouders zien de littekens, maar ze negeren het of ze denken dat het door de kat komt of iets. Ze zeggen er iig niks van. Van het huilen ook niet dus ze hebben weten eigenlijk niet wat er speelt.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we vooral niet de amateur psycholoog uit hangen en TS hier gaan diagnosticeren
dat kan degene waar haar huisarts haar naar toe verwijst prima alleen af
hmm okeequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef sexhair het volgende:
Ja ik zal naar de huisarts gaan. Mijn ouders zien de littekens, maar ze negeren het of ze denken dat het door de kat komt of iets. Ze zeggen er iig niks van. Van het huilen ook niet dus ze hebben weten eigenlijk niet wat er speelt.
De negativiteit over jezelf is de kern van je probleem, je kan er veel aan hebben van jezelf te gaan leren houden, jezelf te accepteren en te waarderen, daar krijgt je leven ook meer kleur. Hoe je leven eruit ziet is een afspiegeling van hoe je in het leven staat, dus ik zou daar wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:18 schreef sexhair het volgende:
Ik irriteer mezelf de laatste tijd heel erg. Het ene moment wil ik graag met vrienden ofzo iets doen, en gewoon lol hebben, en op een ander moment voel ik me gewoon verschrikkelijk en wil ik mijn bed niet uit. De momenten waarop ik niks wil doen worden steeds erger. Ik begin heel vaak ineens met huilen omdat ik mezelf zo haat en mijn leven niks waard vind. Ik kan niks goed doen. Ik krijg ook steeds vaker woede-aanvallen. Ik reageer de woede op mezelf af, ik "kras" in mijn arm en dan gaat de woede langzaam weg. Ik voel me zo slecht en eenzaam.. Ik weet niet wat ik met al deze gevoelens moet. Ik ben pas 17 dus de dokter zal me niet serieus nemen. Ik heb dit nog nooit tegen iemand verteld want ik weet wel zeker dat iedereen me een aansteller vind.
Okee wordt wel moeilijk, ik schaam me er wel voor namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hmm okee
Trouwens: wees eerlijk tegen de huisarts. Alleen dan kan je goede hulp krijgen. Als je dingen weglaat, omdat die te moeilijk of te pijnlijk zijn om te bespreken, dan kan hij je niet goed helpen. En daar heb je hem niet mee, maar alleen jezelf.
Je vertelt hem niks dat hij niet al 100 keer eerder heeft gehoord, en erger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef sexhair het volgende:
Okee wordt wel moeilijk, ik schaam me er wel voor namelijk.
nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef sexhair het volgende:
[..]
Je kan ook opschrijven en het je huisarts laten lezen als je langs gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef sexhair het volgende:
[..]
Probeer je niet gewoon aandacht van je ouders te krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef sexhair het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk in een mindere fase in je leven. Heb ik ook wel eens gehad, het beste is om positief te denken en er in te geloven dat het niet altijd zo slecht kan gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:18 schreef sexhair het volgende:
Ik irriteer mezelf de laatste tijd heel erg. Het ene moment wil ik graag met vrienden ofzo iets doen, en gewoon lol hebben, en op een ander moment voel ik me gewoon verschrikkelijk en wil ik mijn bed niet uit. De momenten waarop ik niks wil doen worden steeds erger. Ik begin heel vaak ineens met huilen omdat ik mezelf zo haat en mijn leven niks waard vind. Ik kan niks goed doen. Ik krijg ook steeds vaker woede-aanvallen. Ik reageer de woede op mezelf af, ik "kras" in mijn arm en dan gaat de woede langzaam weg. Ik voel me zo slecht en eenzaam.. Ik weet niet wat ik met al deze gevoelens moet. Ik ben pas 17 dus de dokter zal me niet serieus nemen. Ik heb dit nog nooit tegen iemand verteld want ik weet wel zeker dat iedereen me een aansteller vind.
Ze (of hij) is pas 17 he? Misschien nog helemaal geen seks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef Ffleamig het volgende:
TS, heb je wel genoeg seks?
Dat kan wel eens helpen namelijk.
In deze tijd? 17 is dan zelfs een beetje aan de beschamende late kant, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze (of hij) is pas 17 he? Misschien nog helemaal geen seks.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
In deze tijd? 17 is dan zelfs een beetje aan de beschamende late kant, toch?
Ja. Sad reality is still reality, maar het woord beschamend hoeft er niet bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En dat, zeker doen. Voordat het erger wordt, sterktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef okiokinl het volgende:
ga naar je huisarts. zelfverminking om van een kutgevoel af te komen is iets wat zeker vaker voorkomt bij meisjes, dus je arts zal je niet raar behandelen, hij zal je helpen.
Waarom zou iemand die in een moeilijke fase zit moeten wachten tot het over gaat? Is dat ooit een goed advies? Is het niet het meest domme 'advies' wat er is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef craftyvirus het volgende:
leer er mee leven, het gaat vanzelf over!
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waren jullie allemaal veel later dan? Voor een puber is seks het belangrijkste dat er is, dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waren jullie allemaal veel later dan? Voor een puber is seks het belangrijkste dat er is, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Moest jij ook huillachen om de duidelijke achterliggende boodschap van deze door seks geobsedeerde puber-user?quote:
Je zou me maar wat al te graag temmen, Copycatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest jij ook huillachen om de duidelijke achterliggende boodschap van deze door seks geobsedeerde puber-user?
Open er een topic over, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:27 schreef Ffleamig het volgende:
Je zou me maar wat al te graag temmen, Copycat
Immer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moest jij ook huillachen om de duidelijke achterliggende boodschap van deze door seks geobsedeerde puber-user?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je vertelt hem niks dat hij niet al 100 keer eerder heeft gehoord, en erger.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nergens voor nodig hoor
je zult niet de eerste zijn die voor zoiets komt
en niet het vreemdste dat ie ooit gezien heeft
Bedankt voor de reacties best fijn om te horen eigenlijk, ik vind het nu al wat minder raar om naar de dokter te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan ook opschrijven en het je huisarts laten lezen als je langs gaat.
Nou ik ben nog maagd en heb er niet echt problemen mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waren jullie allemaal veel later dan? Voor een puber is seks het belangrijkste dat er is, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef sexhair het volgende:
[..]
Nou ik ben nog maagd en heb er niet echt problemen mee.
Het is algemeen bekend dat trolls nauwelijks (kunnen) lezen. Dus ga je tekenfilmseries maar weer kijkenquote:
Ik heb een hekel aan tekenfilms, het is toch een normale vraag? Reageer dan ook een beetje normaal en beschaafd aub.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat trolls nauwelijks (kunnen) lezen. Dus ga je tekenfilmseries maar weer kijken
Lees gewoon de OP dan, hoef je geen domme vragen te stellen en kan je je beperken tot nutteloze reacties.quote:
quote:Ik ben pas 17
Dat is al best lang mijn manier om mijn woede te uiten, vroeger kropte ik altijd alles op maar nu heb ik steeds vaker dat gevoel dat je gewoon je haar uit je hoofd wil trekken als je me snapt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat je wel gelijk met kappen met dat zelfverminken... Dmv krassen.
Heb je al een afspraak gemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef sexhair het volgende:
Dat is al best lang mijn manier om mijn woede te uiten, vroeger kropte ik altijd alles op maar nu heb ik steeds vaker dat gevoel dat je gewoon je haar uit je hoofd wil trekken als je me snapt.
Als het nu ineens opzet, dan lijkt het mij toch niets iets van de puberteit. Met 17 zijn meisjes vaak alweer een beetje uitgepuberd, toch?quote:
Nee inderdaad. Als we serieus moeten reageren in R&P (wat ik op zich begrijp) dan kan dat soort nonsens ook wel achterwege blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In je arm krassen is geen standaard gedrag van een puber.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |