nog wel, straks zit de buurvrouw erinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Heb in elk geval iets nuttigs gedaan. De kelder uitgemest en tig zakken met troep naar zolder gebracht.
Nu is de kelder vrij.
Buurvrouw? Welke buurvrouw?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Ik hoop voor je dat het bij jou op het werk anders werkt dan in de voetballerij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Kan me voorstellen dat je niet rustig zit tot je meer weet.... maar wel fijn dat je leidinggevende zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zit vast waarheid inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Wat heeft ze gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.quote:
Oh, wat sneuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
Damn ik ben zo'n sukkelvandaag met de trein naar Culemborg gegaan in de veronderstelling dat ik vanavond met mijn moeder mee kon rijden naar wijk waar ik een afspraak heb. Alleen even helemaal vergeten dat zij vanmiddag naar Amsterdam moet en dat dus niet kan
nu moet ik met de trein naar Utrecht en de bus naar wijk. Een reis van 1,5 uur terwijl het met de auto een kwartier kost
Hmmm dat zou ook nog best kunnen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |