Wie heeft het over laten lopen? Je kan er wel een gesprekje mee aanknopen en gegevens uitwisselen zodat je elkaar beter kan leren kennen, alleen betekent dat niet per definitie dat ik gelijk m'n pik in haar wil stoppen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof je ineens geen zin meer hebt in een lekkere meid ontmoetenJe ziet vanzelf wel of ze inhoud heeft, maar als je haar laat lopen weet je het nooit.
Ik heb al met wat mensen afsproken hier op het forum, mensen die relaxt zijn en open staan voor nieuwe dingen proberen
Zelfs op straat aanspreken gebeurd al haast nooit. Hoe vaak zie je het gebeuren? Hoeveel mensen kijken wel niet en durven niet aan te spreken. Laat staan openlijk flirten terwijl andere mensen mee kunnen luisteren. Maar op de webcam gaan ze er flink op losquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nu moet je mij goed begrijpen: Niet elke man wil op elk moment van de dag , en/of met elk lekker wijf naar bed.
Natuurlijk is die primaire behoefte er wel, maar je hebt veel meer behoeftes en waardes. Ik zelf bijvoorbeeld bedank er voor om met elke vrouw maar het bed in te duiken, omdat ik het niet tot plat vermaak wil maken zonder verdere inhoud.
En zo zijn er veel meer mannen (veel meer dan die 1%) die niet op elk moment van de dag met elke dame die er maar ietwat appetijtelijk eruit ziet het bed in wil duiken.
Ik zeg dus helemaal niet dat je als man daar niet sterk door aangetrokken kan worden, maar dat er meer dan genoeg legitieme redenen zijn om daar niet ongefilterd mee om te gaan.
alsof je als man in alles wat je doet alleen maar met sex bezig zou zijn...
Beetje simpel vind je niet? Neem ik even een groot liefhebber van wijn. Die persoon koopt een fles van een paar honderd euro. Deze fles drinkt hij met een zeer selectief groepje vrienden. Hier geniet hij een jaar van. Gho weet je nog die fles zegt hij over een paar maanden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wil je in deze leven toeschouwer zijn, of daadwerkelijk alles beleven? Dat is het in principe. Leef tot het uiterste.
Klopt, dat is een fase in het leven. Beter bekend onder de pubertijd. Daar groeit men overheen. Als je de meeste reacties leest is het net als of je een groot aantal jaren in leeftijd achterloopt bij je huidige leeftijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
99% misschien wel, 1% niet. Elke man wilt seks met een lekker wijf
Ik krijg ook een beetje het idee dat TS in z'n pubertijd een zolderkamer autist was die droomde over alle mooie meisjes van de middelbare school en nu de "heilige graal" naar vrouwen versieren heeft gevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef ook_gek het volgende:
Klopt, dat is een fase in het leven. Beter bekend onder de pubertijd. Daar groeit men overheen. Als je de meeste reacties leest is het net als of je een groot aantal jaren in leeftijd achterloopt bij je huidige leeftijd.
Nou ik zie dat wel meerdere keren per week gebeuren. Spontaan aanspreken op straat bijna niet. Normaal ook, want niet veel mensen zitten te wachten op een vreemde die haar aan spreekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Laat staan openlijk flirten terwijl andere mensen mee kunnen luisteren.
Dat mensen dat niet doen betekent niet dat ze dat wel zouden moeten doen. Mensen hebben helemaal niet de behoefte om continue in te gaan op potentiele sex of relatie kandidaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfs op straat aanspreken gebeurd al haast nooit. Hoe vaak zie je het gebeuren? Hoeveel mensen kijken wel niet en durven niet aan te spreken. Laat staan openlijk flirten terwijl andere mensen mee kunnen luisteren. Maar op de webcam gaan ze er flink op los
Dat moet, denkt zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat TS in z'n pubertijd een zolderkamer autist was die droomde over alle mooie meisjes van de middelbare school en nu de "heilige graal" naar vrouwen versieren heeft gevonden
Begin je nou weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Dat "geen behoefte hebben" is alleen maar een excuusje voor jezelf om er niet op af te hoeven stappen als je een super leuke meid ziet in een sociaal awkward situatie zoals een drukke winkelstraat. Zoals ik al lees: Bang om afgewezen te worden, en bang dat ze slecht reageert omdat de situatie niet zo perfect is zoals je wilt.
Vrouw in een kroeg easy target? Sure.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Of hebben jullie stiekem toch alcohol en een kroeg nodig om een vrouw aan te spreken omdat het een easy target is omdat het dan minder uitmaakt dat je dan afgewezen wordt?![]()
En wat als het niet in je aard ligt om melig en gek te doen? Er zijn zat superleuke mensen die niet melig en gek zijn.quote:Als je echt je eigen gevoel volgt, maakt het geen reet uit of je op straat zit of in de kroeg. En durf je op straat ook melig en gek te doen als je er zin in hebt en zelfs nummers te vragen.
Zoals ik al eerder aan heb gegeven. Op het moment dat een man aangeeft dat hij niet altijd behoefte heeft om een vrouw te versieren kokt daar de wuif van, excuus durft niet, afwijzing.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Dat "geen behoefte hebben" is alleen maar een excuusje voor jezelf om er niet op af te hoeven stappen als je een super leuke meid ziet in een sociaal awkward situatie zoals een drukke winkelstraat. Zoals ik al lees: Bang om afgewezen te worden, en bang dat ze slecht reageert omdat de situatie niet zo perfect is zoals je wilt.
Yeah right een excuus, ik heb absoluut geen moeite om vreemde mensen aan te spreken en gesprekken te voeren met mensen in een winkelstraat. Dat jij bepaalt dat dit awkward situaties voor mensen zijn zegt genoeg over je mensenkennis en over hoe je zelf eerder in het leven stondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Sinds wanneer is een vrouw opeens een easy target als ze in de kroeg zit? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Of hebben jullie stiekem toch alcohol en een kroeg nodig om een vrouw aan te spreken omdat het een easy target is omdat het dan minder uitmaakt dat je dan afgewezen wordt?![]()
ik ben in de kroeg niet anders dan in het dagelijks leven.quote:Als je echt je eigen gevoel volgt, maakt het geen reet uit of je op straat zit of in de kroeg. En durf je op straat ook melig en gek te doen als je er zin in hebt en zelfs nummers te vragen.
Jezelf zijn is voor iedere man: op vrouwen afstappen, in het moment leven zonder bezig te zijn met het resultaat, en de vrouw in kwestie in bed krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vrouw in een kroeg easy target? Sure.
[..]
En wat als het niet in je aard ligt om melig en gek te doen? Er zijn zat superleuke mensen die niet melig en gek zijn.
Nee. Nee. Gewoon nee. Dat kán het zijn ja, maar niet per definitie. Maar goed, je hebt nog een dikkere plaat voor je kop dan menig christen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Het inderdaad niet per sé de angst die regeert. Ook de meest zelfverzekerde mensen op dit gebied zie ik niet de hele dag als een fondsenwerver op alle vrouwen afstappen. Soms kan je ook gewoon genieten van de aanblik van een mooie vrouw, maar heb je domweg geen zin of even niet de puf om er een praatje mee te maken, gewoon omdat je hoofd er even niet naar staat. Zo nu en dan sta ik er wel voor open en dan, als ik zin heb, benader ik wel een mooie vrouw. Maar dit is zeker geen dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Nee. Gewoon nee. Dat kán het zijn ja, maar niet per definitie. Maar goed, je hebt nog een dikkere plaat voor je kop dan menig christen.
Dan zit je helemaal in je moment. Prima toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het inderdaad niet per sé de angst die regeert. Ook de meest zelfverzekerde mensen op dit gebied zie ik niet de hele dag als een fondsenwerver op alle vrouwen afstappen. Soms kan je ook gewoon genieten van de aanblik van een mooie vrouw, maar heb je domweg geen zin of even niet de puf om er een praatje mee te maken, gewoon omdat je hoofd er even niet naar staat. Zo nu en dan sta ik er wel voor open en dan, als ik zin heb, benader ik wel een mooie vrouw. Maar dit is zeker geen dagelijkse kost.
Ah, sarcasme: voor wanneer je denkt te slim te zijn om je te verlagen tot een lager niveau, maar je in werkelijkheid tekort komt om de eenvoud van je standpunt over te brengen op een zogenaamd mindere.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jezelf zijn is voor iedere man: op vrouwen afstappen, in het moment leven zonder bezig te zijn met het resultaat, en de vrouw in kwestie in bed krijgen.
Een andere 'jezelf' bestaat niet!
Het is letterlijk wat Firefly uitdraagt, lees zijn posts er maar op na.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, sarcasme: voor wanneer je denkt te slim te zijn om je te verlagen tot een lager niveau, maar je in werkelijkheid tekort komt om de eenvoud van je standpunt over te brengen op een zogenaamd mindere.
Idd, en dat stuit me aardig tegen de borst. Maar ik ben dan ook niet van de losse neukertjes...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is letterlijk wat Firefly uitdraagt, lees zijn posts er maar op na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |