Oh de gewone versie vind ik dan wel best te doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind down and dirty geloof ik echt dr fijnste nummer, lekker funkyyyy
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenquote:
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het begin had ik zoiets van 'heh?' maar ineens had ik het te pakkenIk vind ook best wat nummers aardig, op een paar na uit een tijd waar ik niet meer aan terug wil denken.
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Sure, ben benieuwd wanneer jij zoveel cd's gaat verkopen![]()
![]()
Ik weet niet van welke nummers die liedjes zijn, van Anouk, maar cd 2 of 3 denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste cd was echt echt echt heel slechtEn die eerste van Ilse is nog steeds dr beste.
Daar ging het dus mis
Eenkennig typequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Joa en wat elektronisch spul.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vaduschk gewoon niet van die gitaren is en meer van de zwoele muziekjes
Anders gewoon een vaginale douche nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Komt deze TT door de ballotagecommissie? I hope so
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eenkennig type![]()
Hier was ik bij toen, ik heb me rotgelachen om die eieren maar moest wel toegeven dat ze ballen had hoor
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet alle filmpjes helemaal gaan kieken, op welk moment komen die eieren, aan het eind?
Ja dat snap ik dat dat hem is, maar ik zag het niet zo snel, maar nu in het begin ja. Ik denk dat ze toen veel meer ballen had, trouwensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is gewoon het eierfilmpje hoor, komt meteen aan het begin ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |