Ja... Ik moet eens lijstje maken en dan gaan afvinken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Keshet het volgende:
Tico, kun je het overzicht een beetje krijgen van wat je moet regelen als je lijstjes maakt?
Oh zwangerschapsverklaring, moet k ook nog even vragen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik hoef gelukkig bijna niks te regelen, heb straks geen baby. Kraamzorg is geregeld, verzekeringen zijn geregeld moet alleen nog een zwangerschapsverklaring voor de baas en dat was het dan wel geloof ik.
Klossen e.d. hoef ik niet te halen, want die staan er nog van de vorige keer. Ontdekten laatst dat we die nooit ingeleverd hadden.
Ik krijg iets minder dan normaal. Ben even vergeten hoeveel (ik vergeet echt álles momenteel). K. krijgt ook kraamzorg. Wel minder dan ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Krijg jij kraamzorg en K. ook?
Hoe gaat dat? Krijg jij volle uren? Want je bent wel gewoon bevallen enzo.. Maar kraamzorg houdt normaal ook kindje in de gaten...
Ik ben ook een zeef... Gister was ik mn laptop vergeten naar mn werk.. Systeembeheerder...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik krijg iets minder dan normaal. Ben even vergeten hoeveel (ik vergeet echt álles momenteel). K. krijgt ook kraamzorg. Wel minder dan ik.
Binnenkort hebben we gezamenlijk de intake.
je bent standaard een zeefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeef... Gister was ik mn laptop vergeten naar mn werk.. Systeembeheerder...
Maar daar heeft ze jou voorquote:
Ik moest het aan de verloskundige vragen steedsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet steeds aan K. vragen hoe lang ik ook alweer zwanger ben.
Je komt wel erg dichtbijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar ik doel dus meer op kraamzorg, gastouder of niet... puzzelen met de 2 oudsten die in den haag op de opvang zitten en ik in sweetlake woon. Een huis, voordat ik ga bevallen? huren of kopen? De mega restschuld...
Kop in zand stopt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeef... Gister was ik mn laptop vergeten naar mn werk.. Systeembeheerder...
Jij woont bij de plas toch? Ik woon in 26.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je komt wel erg dichtbijstraks woon je nog naast me
Maar het komt vast goed
welke app is datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb zo'n app op mijn mobiel. Met mooie foto's erbij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |