Ik leg ze jou niet zozeer in de mond, dat is het beeld dat de betreffende VVD'er schetst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga de netbeheerder geen politie laten spelen natuurlijk. Die woorden leg je me even mooi in de mond
De netbeheerder doet nu al steekproefgewijs inspecties van de meterkast en meterstanden, dat is wat anders dan binnenvallen en arrestaties verrichten.
Verder heb ik de woorden 'harder moet worden aangepakt' en 'op kosten van de burger op z'n luie reet zit' niet in mijn mond genomen, dan wel schreeuwend geuit. Wederom probeer je me hier woorden in de mond te leggen. Op zo'n manier wens ik niet verder met je in discussie te gaan, zonde van mijn tijd.
Wat is er mis met ballenbakken?quote:
Die zijn berucht om slechte hygiëne.quote:
DAARVOOR HEB JE WEER ALLERLEI BEDRIJVEN DIE BALLENBAKSCHOONMAAKBEDRIJVEN KUNNEN BEGINNEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef waht het volgende:
Kinderen zien het als zwembad en laten alles lopen.
En zo is het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
DAARVOOR HEB JE WEER ALLERLEI BEDRIJVEN DIE BALLENBAKSCHOONMAAKBEDRIJVEN KUNNEN BEGINNEN.
BALLENBAKKEN ZORGEN VOOR WERKGELEGENHEID.
GOED VOOR DE WEERSTAND!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:51 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn berucht om slechte hygiëne.
Kinderen zien het als zwembad en laten alles lopen.
Ik bouw meer weerstand op door met het OV te gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GOED VOOR DE WEERSTAND!
JE LICHAAM KAN WEL WAT SLECHTE HYGIENE GEBRUIKEN!
Links Fok!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindelijk een plek waar ik met mijn VVD gedachte kan zijnLinks FOK! op de FP komt me de neusgaten uit.
Ja, neem maar eens een kijkje op de FP. Elke rechts commentaar wordt vol met minnetjes beoordeeld. Stakkersquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links Fok!.
Werkloze droeftoeterbende. Tijd voor succes. Tijd voor winnaars. Tijd voor kanjers. Tijd voor de VVD.
Ik kijk wel uit. De FP, brrr.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, neem maar eens een kijkje op de FP. Elke rechts commentaar wordt vol met minnetjes beoordeeld. Stakkers
Kijk maar uit, er zitten hier ook veel linksen. Je herkent ze aan de hamer en sikkel naast hun username (alleen rechtse users kunnen dit zien).quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, neem maar eens een kijkje op de FP. Elke rechts commentaar wordt vol met minnetjes beoordeeld. Stakkers
Ach het is vergelijkbaar met nuSP euh nujij.nlquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het feit dat jij (dat heb jij zelf gezegd dus ik neem aan dat ik dat hier wel mag herhalen) driemaal modaal aan inkomen hebt is een goede reden voor jou om voor de VVD te stemmen. Het feit dat je werkt op zichzelf niet.quote:Links Fok!.
Werkloze droeftoeterbende. Tijd voor succes. Tijd voor winnaars. Tijd voor kanjers. Tijd voor de VVD.
WAAROM JIJ ELKE KEER INGAAT OP EVIDENT GRAPPIG BEDOELDE POSTS IS MIJ EEN RAADSEL. IK WEET DAT JE AAN DE TU STUDEERT MAAR DAAR HEBBEN ZE TOCH WEL EEN BEETJE GEVOEL VOOR HUMOR?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het feit dat jij (dat heb jij zelf gezegd dus ik neem aan dat ik dat hier wel mag herhalen) driemaal modaal aan inkomen hebt is een goede reden voor jou om voor de VVD te stemmen. Het feit dat je werkt op zichzelf niet.
Of werkt de natuurkundige onderzoeker die bruto zo'n 1700 Euro per maand krijgt minder hard dan de financiële of juridische jongen die per maand netto 2000 Euro krijgt?
De modaal'verdienende' Nederlander kan beter niet op de VVD stemmen. Dat bleek ook uit allerlei recente berekeningen (Catshuisakkoord, Kunduzakkoord).
Wat heb ik gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het feit dat jij (dat heb jij zelf gezegd dus ik neem aan dat ik dat hier wel mag herhalen) driemaal modaal aan inkomen hebt is een goede reden voor jou om voor de VVD te stemmen. Het feit dat je werkt op zichzelf niet.
Of werkt de natuurkundige onderzoeker die bruto zo'n 1700 Euro per maand krijgt minder hard dan de financiële of juridische jongen die per maand netto 2000 Euro krijgt?
De modaal'verdienende' Nederlander kan beter niet op de VVD stemmen. Dat bleek ook uit allerlei recente berekeningen (Catshuisakkoord, Kunduzakkoord).
Fixedquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Blijkbaar hebbne VVD-sympathisanten een ander wel gevoel voor humor dan sociaaldemocraten.
Ik vond het wel een leuk grapje hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Blijkbaar hebbne VVD-sympathisanten een ander gevoel voor humor dan sociaaldemocraten.
Ik herinner me dat ik het Dijkstal en/of Zalm eens heb horen zeggen dat het bij de VVD gezellinger zou zijn dan bij de PvdA. Het kan best zo zijn maar ik vind het gewoon niet grappig dat in VVD-kringen zoveel hardwerkende Nederlanders worden weggezet als nietsnutten.quote:Fixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |