Kerel, bel de krant gooi een persbericht eruit en pleur daar je huilie huilie in...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, was vorige week een keer ofzo. Mij gaat het gewoon over die geheimzinnigheid, IHA wilde mij ook meehebben naar die meet (nu vast niet meer, maar /care), maar ik mocht er niks over zeggen. Tja, als het zo moet is het niet gek dat wanneer het uitkomt, doordat iemand zijn mond niet houdt, mensen zich buitengesloten voelen.
Ik begrijp best dat er hier mensen zitten die elkaar irl kennen, of zelfs bevriend zijn, maar als jullie dan wat samen gaan doen, doe er dan niet zo geheimzinnig over. Vertel het of niet, of als er gevraagd wordt wat je gaat doen, wees dan gewoon eerlijk.
Overigens zeg ik dit niet voor mezelf, aangezien ik van die meet afwist, maar wel voor de rest in het topic die er niet van af weet. Ik voel me eerder buitengesloten vanwege het feit dat er door waarschijnlijk 1 iemand achter mijn rug om geluld wordt, dan vanwege een vriendenmeet.
maar zo ver ik kan opmaken hier, voelt niemand zich buiten gesloten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, was vorige week een keer ofzo. Mij gaat het gewoon over die geheimzinnigheid, IHA wilde mij ook meehebben naar die meet (nu vast niet meer, maar /care), maar ik mocht er niks over zeggen. Tja, als het zo moet is het niet gek dat wanneer het uitkomt, doordat iemand zijn mond niet houdt, mensen zich buitengesloten voelen.
Ik begrijp best dat er hier mensen zitten die elkaar irl kennen, of zelfs bevriend zijn, maar als jullie dan wat samen gaan doen, doe er dan niet zo geheimzinnig over. Vertel het of niet, of als er gevraagd wordt wat je gaat doen, wees dan gewoon eerlijk.
Overigens zeg ik dit niet voor mezelf, aangezien ik van die meet afwist, maar wel voor de rest in het topic die er niet van af weet. Ik voel me eerder buitengesloten vanwege het feit dat er door waarschijnlijk 1 iemand achter mijn rug om geluld wordt, dan vanwege een vriendenmeet.
Ik weet verder niet wat je probleem is hoor, maar leg het anders eens uit met een argument i.p.v. een dom plaatje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Kerel, bel de krant gooi een persbericht eruit en pleur daar je huilie huilie in...
Hier een chinchilla met een hoedje
[ afbeelding ]
Anders ga je zelf even ergens anders lopen jankenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Kerel, bel de krant gooi een persbericht eruit en pleur daar je huilie huilie in...
Hier een chinchilla met een hoedje
[ afbeelding ]
Hij vint dat je te lang doorgaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat je probleem is hoor, maar leg het anders eens uit met een argument i.p.v. een dom plaatje.
Het gezanik dat is het probleem... de huilies van je!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat je probleem is hoor, maar leg het anders eens uit met een argument i.p.v. een dom plaatje.
Kan jij niet even ergens in een hoekje met duplo gaan spelen ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Het gezanik dat is het probleem... de huilies van je!
Ga lekker vrolijk en happy doen ofzo
Nee Pien! Ik ben de ordehandhaver dat iedereen moet blijven huppelen en lachen! Daarom ben ik hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan jij niet even ergens in een hoekje met duplo gaan spelen ofzo?
quote:
In een slowchat afgekapt worden omdat je schijnbaar te lang doorgaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Het gezanik dat is het probleem... de huilies van je!
Ga lekker vrolijk en happy doen ofzo
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw ooit die taak heb gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Nee Pien! Ik ben de ordehandhaver dat iedereen moet blijven huppelen en lachen! Daarom ben ik hier.
En anders wil ik wel even twister met jouw spelen?
[ afbeelding ]
grappig dan dat alle niet happy posts nu aan jou gericht zijn en door jou post komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Nee Pien! Ik ben de ordehandhaver dat iedereen moet blijven huppelen en lachen! Daarom ben ik hier.
[ afbeelding ]
Ik zou naaldhakken aantrekken in dit gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan dat!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
In een slowchat afgekapt worden omdat je schijnbaar te lang doorgaat
Wel tactisch van mij om het andere probleem weg te moffelen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
grappig dan dat alle niet happy posts nu aan jou gericht zijn en door jou post komen![]()
de ironie
Dat hoeft ook niet want ik ben die taak!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jouw ooit die taak heb gegeven.
Dat inderdaad, en dan 14x rechter voet op roodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou naaldhakken aantrekken in dit geval
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en dan 14x rechter voet op rood
Dat mag dus niet want dan maak jij het speelveld kapot!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou naaldhakken aantrekken in dit geval
Met waar genoegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en dan 14x rechter voet op rood
Weet je wel tegen wie je het hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want ik ben die taak!
Zo tegen weissman pratenquote:
Ik weet opeens waar die brandende poppenwagen uit de OP heen moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |