Zal ik dan m'n handboeien meenemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef MsMessy het volgende:
Oké en nu ophouden! iedereen komt gewoon en wie zich niet met een heel gegronde reden afmeld kom ik halen met een rol ducttape in de aanslag
waarom? dat is toch niet verplicht?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar zoals het op de manier gaat zoals het nu gaat is het van ssssst, niet tegen anderen zeggen want anders zijn ze kwaad dat ze niet mee mogen. Wees dan gewoon eerlijk, zeg dat je maar 8 kaarten hebt en dat er of maar 8 man mee kunnen, of dat er als "vrienden onder elkaar" is besloten om met dat groepje te gaan.
Dat begrijp ik nu ook, maar speel daar dan ook gewoon open kaart mee. Laatst kwam er in het ander topic ook zo'n meisje, toevallig vriendinnetje van IHA, die begon ook over die meet, het was gelijk ssssst, niets zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook moet zien zoals ke het op het einde zegt.
ik kom niet, gewoon nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef MsMessy het volgende:
Oké en nu ophouden! iedereen komt gewoon en wie zich niet met een heel gegronde reden afmeld kom ik halen met een rol ducttape in de aanslag
wie is ke?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook moet zien zoals ke het op het einde zegt.
Trio?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? dat is toch niet verplicht?
sorry maar ik vind dat nogal een aparte gedachtegang
als jij op voetbal zit en 4 mensen zijn daar bevriend en die gaan een hapje eten hoeven ze dat toch ook niet aan te kondigen?
als mensen van fok elkaar kennen en het klikt mogen ze doen wat ze willen en hoeven ze daar niemand toestemming voor te vragen
ik voel me toch ook niet buitengesloten als pien en HJ gaan daten?
Ik wel want ik wil Pien uit elkaar trekkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik voel me toch ook niet buitengesloten als pien en HJ gaan daten?
Dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nu ook, maar speel daar dan ook gewoon open kaart mee. Laatst kwam er in het ander topic ook zo'n meisje, toevallig vriendinnetje van IHA, die begon ook over die meet, het was gelijk ssssst, niets zeggen.
owjaquote:
Nu vind ik je eng, ik hou mezelf graag heelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wel want ik wil Pien uit elkaar trekken
Diep van binnen wil je dat niet!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu vind ik je eng, ik hou mezelf graag heel
nee jij wil bij haar diep binnenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu vind ik je eng, ik hou mezelf graag heel
Moet leuk blijven te diep dan krijgt ze auwie...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee jij wil bij haar diep binnen
dat is wat anders
kpdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Moet leuk blijven te diep dan krijgt ze auwie...
Ja, was vorige week een keer ofzo. Mij gaat het gewoon over die geheimzinnigheid, IHA wilde mij ook meehebben naar die meet (nu vast niet meer, maar /care), maar ik mocht er niks over zeggen. Tja, als het zo moet is het niet gek dat wanneer het uitkomt, doordat iemand zijn mond niet houdt, mensen zich buitengesloten voelen.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Geen toegang tot kpd hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Mensen die niet in KPD kunnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |