de darkroom van club x?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik weet wel waarover het gaat & geheim... Het is geheim in die zin dat het ivm met plaats / kaartjes niet handig is om met 30man te zijn haha.
Dat moet inderdaad geheimquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is het een date?wanten daten mag niet
Nee, zo vat ik het niet opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, het is het probleem dat er geen voorstel wordt gedaan aan de rest wie daar interesse in heeft en dan doordat er een beperkt aantal kaarten is wordt geloot of wie het eerst komt wie het eerst maalt.
mijn opmerking over het trouwcadeau aan de ouders van HJquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wanneer?What did I do?
*gaat in hoekje zitten huilen
quote:
Soms moet je mysterieus blijven hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Net zoals ik JK niet geloof, geloof ik jou ook niet
Dat is omdat het in dit geval ook meer om een vriendenclub gaat en niet over Fok meetsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, het is het probleem dat er geen voorstel wordt gedaan aan de rest wie daar interesse in heeft en dan doordat er een beperkt aantal kaarten is wordt geloot of wie het eerst komt wie het eerst maalt.
hap dan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik word er alleen een beetje simpel van om eerlijk te zijn....
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[..]
Soms moet je mysterieus blijven he
Maar i dont know... ik weet niet of ik er zin in hebt
Oh datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn opmerking over het trouwcadeau aan de ouders van HJ
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is omdat het in dit geval ook meer om een vriendenclub gaat en niet over Fok meets
Kliekjesvorming binnen een kliekje dus. Het lijkt het Nederlands Elftal wel zo, ben ik van Bommel nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, zo vat ik het niet op
Ik denk dat je het meer moet zien als een aantal mensen die afspreken buiten het topic om
ik vroeg niks?quote:
Daarbij als de jongens zich nu al als wijven gedragen en huilie doen over achter het ruggetje praten etcquote:
Eerder Van der Vaartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming binnen een kliekje dus. Het lijkt het Nederlands Elftal wel zo, ben ik van Bommel nu?
Nee Kper, je ziet dat imo echt verkeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Kper_Norci het volgende: binnen een kliekje dus. Het lijkt het Nederlands Elftal wel zo, ben ik van Bommel nu?
kijk ik volg het allemaal niet hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming binnen een kliekje dus. Het lijkt het Nederlands Elftal wel zo, ben ik van Bommel nu?
Wie ben jij nou weer ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk ik volg het allemaal niet he
maar dit is toch gewoon het goed recht van mensen? als ze gewoon vrienden zijn en iets gaan doen en het is nooit via fok geregeld of aangekondigd dan is het toch niet vereist dat iedereen mee gevraagd word?
die dingen gebeuren en dat is toch ook niet erg?
Dit dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee Kper, je ziet dat imo echt verkeerd.
Dat wist ik niet... njah.... de opmerking was wel op het randje hoor (en geen smileys) dus ja...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh datNah, zou ik normaal ook niet op in gaan, 't moment was gewoon kut
was net op de dag dat 1 van mijn klanten na 3 dagen in de gang te hebben gelegen werd gevonden
Slechte timing, meer niet
*komt weer uit hoekje
Nee, dat kon jij ook niet wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat wist ik niet... njah.... de opmerking was wel op het randje hoor (en geen smileys) dus ja...
Ja, maar zoals het op de manier gaat zoals het nu gaat is het van ssssst, niet tegen anderen zeggen want anders zijn ze kwaad dat ze niet mee mogen. Wees dan gewoon eerlijk, zeg dat je maar 8 kaarten hebt en dat er of maar 8 man mee kunnen, of dat er als "vrienden onder elkaar" is besloten om met dat groepje te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk ik volg het allemaal niet he
maar dit is toch gewoon het goed recht van mensen? als ze gewoon vrienden zijn en iets gaan doen en het is nooit via fok geregeld of aangekondigd dan is het toch niet vereist dat iedereen mee gevraagd word?
die dingen gebeuren en dat is toch ook niet erg?
Ik denk dat je het ook moet zien zoals ke het op het einde zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, maar zoals het op de manier gaat zoals het nu gaat is het van ssssst, niet tegen anderen zeggen want anders zijn ze kwaad dat ze niet mee mogen. Wees dan gewoon eerlijk, zeg dat je maar 8 kaarten hebt en dat er of maar 8 man mee kunnen, of dat er als "vrienden onder elkaar" is besloten om met dat groepje te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |