Niceeequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
De opluchting als je er achterkomt dat die ene Corona die in de koelkast lag weg is, zodat je aan de Murphy's Red of Palm kunt beginnen.
Ik moet nog steeds beginnen met lord of the rings ondanks dat ik de films nu al een keer of 50 gezien hebquote:
Ik vond de hobbit beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen met lord of the rings ondanks dat ik de films nu al een keer of 50 gezien heb
Dat en ook met A song of Ice and Fire (game of thrones)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen met lord of the rings ondanks dat ik de films nu al een keer of 50 gezien heb
Dus ik kan beter eerst met die beginnen?quote:
Is sowieso een prequel dus qua tijdslijn wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik kan beter eerst met die beginnen?
Het is wel lastig zonder plaatjes he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 25 pagina's van The Hobbit nog lezen
Ik zou hem lezen voor de film uitkomtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik kan beter eerst met die beginnen?
Je vond de boeken niet goed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:56 schreef dawg het volgende:
lotr. tja, je moet er van houden zal ik maar zeggen.
heb hem in het engels gelezen, lang geleden, en ook gezien. maar ik ben niet zo van de fantasie en middeleeuwse toestanden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je vond de boeken niet goed?
Slecht geschreven lijkt me sterk, niet jouw onderwerp?
Ben je jarig in juli?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een birthday blowjob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |