Dan lijk ik wel op een worstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Njah al zou je wel 158 wegen zou 't me echt een worst zijn
Daggerenquote:
Hoe kom ik anders te weten hoe je eruit ziet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
en lul van een wahrheit vorige keer moest je nog fotos hebben van 158 kilo_
Hoe kom ik het van jou te weten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders te weten hoe je eruit ziet?
Is dat zo jaquote:
Tin Eye ken ik dan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
M'n youtube channel.
[..]zegt Tin Eye
Ben jij die psv homo HAhHAHAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar krijg ik die van terug zemmel?
Zal je MC server dadelijk eens slopen mafkees
Ik ben nog niet eens op je server geweest gek? PSV is wel de club jaquote:
excuses. Er kwam een of andere psv nog wat op mijn server. hij molde een farm, blijkbaar mag niemand hem op fok.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens op je server geweest gek? PSV is wel de club ja
Ik heb het gelezen iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
excuses. Er kwam een of andere psv nog wat op mijn server. hij molde een farm, blijkbaar mag niemand hem op fok.
Je mag btw best komen hoorals je wilt tenminste.
Oke dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen idd. Post ook af en toe daar mee
. Uhm misschien kom ik wel een keer langs
APK?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Mogguh... nou gaan we maar naar de garage
Succes, hoop dat er niks ergs is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Hij vertelde dat hij gisteren problemen met zijn auto heeft, een tikkend geluid met een toerental van boven de 3000, en hij weet niet precies wat het probleem is. Na een topic en hier vragen heeft hij besloten naar de garage te gaan.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij gisteren problemen met zijn auto heeft, een tikkend geluid met een toerental van boven de 3000, en hij weet niet precies wat het probleem is. Na een topic en hier vragen heeft hij besloten naar de garage te gaan.
Rustig maar, je hoeft zelf niet onder het mes hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Portemonnee wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft zelf niet onder het mes hè.
verworpen, heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, afgewezen enzo.
Yes, straks maatschappijleer en Duits en morgen aardrijkskunde en dan ben ik kulaaarrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
verworpen, heeft nooit bestaan.
Vandaag weer examen?
Vrouwen = veel meer gezeik, kosten meer, zuipen meer en rijden ook nog eens niet lekker.quote:
Laatste loodjes! Succes alvast!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yes, straks maatschappijleer en Duits en morgen aardrijkskunde en dan ben ik kulaaarrrr
Kijk dan naar jezelf in plaats van naar vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen = veel meer gezeik, kosten meer, zuipen meer en rijden ook nog eens niet lekker.
Doe ik ook, ik geef alleen maar aan dat Vas ongelijk heeft. Zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kijk dan naar jezelf in plaats van naar vrouwen.
Ja, dat doe je ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik geef alleen maar aan dat Vas ongelijk heeft. Zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |