SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ah! Ok..quote:
Daar heb ik wat anders voor nodig iddquote:
Pizza :$quote:
quote:
quote:
Donequote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag die kat weg uit de OP, alstublieft?
Dank u waarde doddie.quote:
Mooi zelfportretquote:
Haha, had je m nog niet gezien nee?quote:
Het is een gerbil :$quote:
T-Rexquote:
Volgens mij is dat een gerecht bij de Chinees hier.. Verder ken ik het niet neequote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ado, weet jij niet alles van de Gerbil King? :$
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een gerecht bij de Chinees hier.. Verder ken ik het niet nee
Ik zal jou eens :$quote:
Dat was dus ook een lemming, geen gerbilquote:
Even lekker t-rexen ja?quote:
/carequote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was dus ook een lemming, geen gerbil![]()
![]()
Kom maar even hier jaquote:
Kom je tof doen WH EH?? NOU??? VERDOMMEquote:
Beetje ver wegquote:
Appelflapquote:
Ff soppen, hitsig als je zo doet :$quote:Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]emoticons winden me alleen maar ops. En caps ook
quote:
Perfecte reactiequote:
Ja, tochquote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef WAHRHEIT het volgende:
5 uur treinen om te T-rexen tot de morgenstond. Worth it.
Dat is wel zeer erotiserend idd :$quote:
Uhm, dat was niet de bedoelingquote:
Owned.quote:
Zoooo en hoe was het?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef PretKroket het volgende:
BENNIK WEER [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zijn daar niet meerdere manieren voor?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik ben ooit van Friesland naar Den Haag getreind om een brief te posten, zodat het meisje waar ik verliefd op was niet wist dat 't kaartje van mij was. True sad story
Wel verdommequote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, dat was niet de bedoeling
Ben jij :$quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef PretKroket het volgende:
BENNIK WEER [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar niet meerdere manieren voor?
En als ze het nou had gezien? Wat danquote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik ben ooit van Friesland naar Den Haag getreind om een brief te posten, zodat het meisje waar ik verliefd op was niet wist dat 't kaartje van mij was. True sad story
Dan had ik misschien de ballen gehad om wat te zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ze het nou had gezien? Wat dan
Gewoon naar het volgende dorp rijden?quote:
Waarom stuurde je het kaartje danquote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Karim ligt lekker in bedquote:
Hoe weet jij dat? VIESquote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Karim ligt lekker in bed
Hij wel![]()
Mysterieuze Man.. Net zoals in mijn prachtige verhaal die ik nog eens moet uitgevenquote:
Rollade op z'n hoofd :$quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Karim ligt lekker in bed
Hij wel![]()
Ik ben alwetend, hoezo?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mysterieuze Man.. Net zoals in mijn prachtige verhaal die ik nog eens moet uitgeven
Noir op z'n hoofd.quote:
Ik ben misselijkquote:
Niks ervan, minstens 3 x zo knap :$quote:
wtfquote:
Nee.quote:
Ik ook niet, maar dat maakt niet uit toch :$quote:
Poetische waardequote:
Op een tegeltje AAN de wand van jouw wcquote:
spacen over het waterquote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Stille wateren, heel hard spacen.
Dat kan ook nog natuurlijk!
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een tegeltje AAN de wand van jouw wc
Daar issie weerquote:
Wie hier als vriend naar binnen gaat, komt steeds te vroeg maar nooit te laat.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een tegeltje AAN de wand van jouw wc
En zo is datquote:
Sowieso mensenquote:
katerigquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
Echt he, als ik de "rode knop" zou kunnen bedienen zou ik 'm keihard inrammen.
Je moet groen pakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
Die bedien ik elke maand en elke maand ram ik hem er keihard in, maar blijft terug komenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ja vastquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een kwartiertje verlaat ik deze sc.
Eindelijk op tijd naar bed.
Ja, moet wel.. pistool tegen mn hoofd dit datquote:
Blijft geniaalquote:
Idd.. Het is: gefrituurde aardappelreepjes :$quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Klopt iets niet aan de grammatica :$
Vleermuizengehoorquote:
:E!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een kwartiertje verlaat ik deze sc.
Eindelijk op tijd naar bed.
minstensquote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet wel.. pistool tegen mn hoofd dit dat
Damnit nu wil ik hamburgersquote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Dqod het volgende:
Idd.. Het is: gefrituurde aardappelreepjes :$
Door wiequote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
:E!!!
Het ging ff te snel voor me hier.. Afgeleid :$
tien paarden etc..quote:
ouwe sopkutpertquote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
:E!!!
Het ging ff te snel voor me hier.. Afgeleid :$
quote:
ik wil ook wel eens watquote:
Wil je niet weten.quote:
SDquote:
Ik ook welquote:
Dat volgt daarna wellicht, dat weet ik niet.quote:
Ik heb sowieso ontzettend honger atmquote:
sowieso die muziekquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Adolecens het volgende:
Damn, hebben Jantje Smit en Gerard Joling elkaar geslikt ofzo?
Klinkt nergens naar
Waarom luister jij naar Jantje en Geer?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Adolecens het volgende:
Damn, hebben Jantje Smit en Gerard Joling elkaar geslikt ofzo?
Klinkt nergens naar
Welke muziek?quote:
VI Oranjequote:
eensquote:
Banaanquote:
Die heb ik van nature, true story.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het is zomer, denk aan de sixpack jonguh
Dan slinger ik mijn Harley Trapson aanquote:
Beetje misselijkquote:
wat doe jij?quote:
Ja maar :$quote:
Framboosquote:
Op dit tijdstip?quote:
VI Oranje, de afstandsbediening ligt op tafel en ik kan er niet bijquote:
Mohhhquote:
toen zag ik jouquote:
Voor frituur fiets ik als een malle :$quote:
Rol erheenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
VI Oranje, de afstandsbediening ligt op tafel en ik kan er niet bij
Jammer dat die uit het assorti isquote:
lolquote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef BobbyB het volgende:
ik was 16 en jij was 28
en van de liefd... w8 wat
Ja dat dusquote:
Rob de Nijs!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef BobbyB het volgende:
ik was 16 en jij was 28
en van de liefd... w8 wat
klinkt als herriequote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
toen zag ik jou
je riep me met je ogen
ik keek je aan
en kreeg een vreemd gevoel
want begreep wat jij me wilde vragen
komdichter bij me
Vertel.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
ik krijg echt een kkzieke dm, waar kan ik intimidatie melden?
Ja,maar ik heb wel genoegquote:
Ik PM Yvonne altijd met ongewenste PMs.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Maak hem openbaar, hier! yayquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
quote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag m hier laatst nog, bij een plaatselijke snackbarquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer dat die uit het assorti is
Hooo shi- :$ Sorry verkeerde persoon :$quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Je mag niet met kk spotten, mijn opa is van de trap gekankerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is dit geen verrassing?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik PM Yvonne altijd met ongewenste PMs.
Geen dankquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar ik heb wel genoeg
dank je wel
Yvonne en ik liggen elkaar niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik PM Yvonne altijd met ongewenste PMs.
Nee, meid.quote:
www.dm-meldpunt.nlquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Je mag niet met kk spotten, mijn opa is van de trap gekankerd.
This webpage is not availablequote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yvonne en ik liggen elkaar niet zo.
[..]
Nee, meid.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Je mag niet met kk spotten, mijn opa is van de trap gekankerd.
Jij gebruikt zeker eigen DNS serversquote:
Nee Google DNS jwtquote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker eigen DNS servers
Was het Kingtoppie trouwens?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof ze 234983849 users onthoud. Of je negert het.
Oh geloof me, Ally onthoud ze welquote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ban.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zonderquote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zal ik morgen in mn trainingsbroek naar buiten gaan?
OMGquote:
Ja, waarom niet? Lekker casual.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zal ik morgen in mn trainingsbroek naar buiten gaan?
Bedankt voor de gouden tipquote:
quote:
Wil je het eens voordoen bij mequote:
of in zo'n fusionfreak outfit.quote:
droogneuken zonder klerenquote:
inb4 laat me met rust ouwe zuignapquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
of in zo'n fusionfreak outfit.
Ik denk dat we een winnaar hebben.
Niet intrappen ado. Voor je het weet hang je aan het plafond en dan bedoel ik niet zoals je misschien zou willen, maar aan vleeshaken.quote:
Ok, spreken we wel verder af in de DM danquote:
*kotstquote:
Jezus, wat is dit voor een hout?quote:
*Haalt Bonnie ver uit de buurt* :Equote:
wat?quote:
What the hell of GD outfit is this?quote:
Woltroestenquote:
Jesus Christ op een stokje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus, wat is dit voor een hout?
- Ik denk eiken, maar pin me er niet op vast
moet ditquote:
Ik zal jou eens op mijn stokje.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet intrappen ado. Voor je het weet hang je aan het plafond en dan bedoel ik niet zoals je misschien zou willen, maar aan vleeshaken.
Daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt teveel energie dus kom maar op ado
Krijg dat nu echt niet meer weg hoorquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op mijn stokje.
Welterusten, allemaal.
Fattyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg dat nu echt niet meer weg hoor
Binnen 2 minuten gok ik. Net uit de frituurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijg dat nu echt niet meer weg hoor
Heb je liefdesverdriet, Allure?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Allure_ het volgende:
These foolish gaaaaames are tearing me apart
quote:
6 hamburgers NU?quote:
Wat voor spelletjes speel jij dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Allure_ het volgende:
These foolish gaaaaames are tearing me apart
Aren't we all.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ben gewoon weer idioot bezig as usual.
Heb je uberhaupt wel avond eten opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nog niet, ze waren nog niet gaar. Maar over 1 minuut.
Goed moment voor een nadere kennismakingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ben gewoon weer idioot bezig as usual.
Da's bij mij nooit zo relevant. Ik kan altijd eten & kom nooit aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel avond eten op?
Wel handig toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Da's bij mij nooit zo relevant. Ik kan altijd eten & kom nooit aan.
158 kilo hier, dus gaat een beetje lastigquote:
Ohhh dacht dat dat een grap wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
158 kilo hier, dus gaat een beetje lastig
Hoi Nick-Gizmo, of moet ik zeggen Dik-gizmoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
158 kilo hier, dus gaat een beetje lastig
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zou veel meer moeten wegen, underweight is ook niet echt gezond
Is het ookquote:
Waar krijg ik die van terug zemmel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoi Nick-Gizmo, of moet ik zeggen Dik-gizmo![]()
die krijg je terug
Dan lijk ik wel op een worstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Njah al zou je wel 158 wegen zou 't me echt een worst zijn
Daggerenquote:
Hoe kom ik anders te weten hoe je eruit ziet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
en lul van een wahrheit vorige keer moest je nog fotos hebben van 158 kilo_
Hoe kom ik het van jou te weten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders te weten hoe je eruit ziet?
Is dat zo jaquote:
Tin Eye ken ik dan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
M'n youtube channel.
[..]zegt Tin Eye
Ben jij die psv homo HAhHAHAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar krijg ik die van terug zemmel?
Zal je MC server dadelijk eens slopen mafkees
Ik ben nog niet eens op je server geweest gek? PSV is wel de club jaquote:
excuses. Er kwam een of andere psv nog wat op mijn server. hij molde een farm, blijkbaar mag niemand hem op fok.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens op je server geweest gek? PSV is wel de club ja
Ik heb het gelezen iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
excuses. Er kwam een of andere psv nog wat op mijn server. hij molde een farm, blijkbaar mag niemand hem op fok.
Je mag btw best komen hoorals je wilt tenminste.
Oke dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen idd. Post ook af en toe daar mee
. Uhm misschien kom ik wel een keer langs
APK?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Mogguh... nou gaan we maar naar de garage
Succes, hoop dat er niks ergs is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Hij vertelde dat hij gisteren problemen met zijn auto heeft, een tikkend geluid met een toerental van boven de 3000, en hij weet niet precies wat het probleem is. Na een topic en hier vragen heeft hij besloten naar de garage te gaan.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij gisteren problemen met zijn auto heeft, een tikkend geluid met een toerental van boven de 3000, en hij weet niet precies wat het probleem is. Na een topic en hier vragen heeft hij besloten naar de garage te gaan.
Rustig maar, je hoeft zelf niet onder het mes hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:31 schreef remi1986 het volgende:
Portemonnee wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft zelf niet onder het mes hè.
verworpen, heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, afgewezen enzo.
Yes, straks maatschappijleer en Duits en morgen aardrijkskunde en dan ben ik kulaaarrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
verworpen, heeft nooit bestaan.
Vandaag weer examen?
Vrouwen = veel meer gezeik, kosten meer, zuipen meer en rijden ook nog eens niet lekker.quote:
Laatste loodjes! Succes alvast!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yes, straks maatschappijleer en Duits en morgen aardrijkskunde en dan ben ik kulaaarrrr
Kijk dan naar jezelf in plaats van naar vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen = veel meer gezeik, kosten meer, zuipen meer en rijden ook nog eens niet lekker.
Doe ik ook, ik geef alleen maar aan dat Vas ongelijk heeft. Zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kijk dan naar jezelf in plaats van naar vrouwen.
Ja, dat doe je ook inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik geef alleen maar aan dat Vas ongelijk heeft. Zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |