Ik doe het ook ieder jaar, werkt als een tiet tegen onkruid en je tegels worden er haske schoon vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Dat azijnding moet ik ook nog eens doen ja. Mijn mamma zei dat je het ook onverdund kunt doen, helpt heel goed tegen groene tegels. Alleen jammer dat het moet als de zon schijnt en de buren dan drie dagen hun tuin uitstinken.
Die hebben we daar heul niet voor nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Uitzuigen, grote beurt...
Waar de *piep* is Qwea?
Je wil die grote beurt IN de auto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat!
Maes![]()
Ik moet dit weekend ook mijn auto opruimen/schoonmaken voor de grote beurt
Nou, die was ook wel heel erg, daar mag je haast wel een hoveniersbedrijf op loslatenquote:
quote:
Nee daar huren we die containert toch voor, alles gaat er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die was ook wel heel erg, daar mag je haast wel een hoveniersbedrijf op loslaten
Ah bah, hoe kan dat zo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef indaha het volgende:
Update van de DA, Ollie moet op de foto want het kan zijn dat zijn dat zijn middenvoetsbeentje toch gebroken is
Gaat dat wel door?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daar huren we die containert toch voor, alles gaat er uit
Arme Ollie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef indaha het volgende:
Update van de DA, Ollie moet op de foto want het kan zijn dat zijn dat zijn middenvoetsbeentje toch gebroken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |