Ik doe het ook ieder jaar, werkt als een tiet tegen onkruid en je tegels worden er haske schoon vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Cat22 het volgende:
Dat azijnding moet ik ook nog eens doen ja. Mijn mamma zei dat je het ook onverdund kunt doen, helpt heel goed tegen groene tegels. Alleen jammer dat het moet als de zon schijnt en de buren dan drie dagen hun tuin uitstinken.
Die hebben we daar heul niet voor nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Uitzuigen, grote beurt...
Waar de *piep* is Qwea?
Je wil die grote beurt IN de auto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat!
Maes![]()
Ik moet dit weekend ook mijn auto opruimen/schoonmaken voor de grote beurt
Nou, die was ook wel heel erg, daar mag je haast wel een hoveniersbedrijf op loslatenquote:
quote:
Nee daar huren we die containert toch voor, alles gaat er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die was ook wel heel erg, daar mag je haast wel een hoveniersbedrijf op loslaten
Ah bah, hoe kan dat zo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef indaha het volgende:
Update van de DA, Ollie moet op de foto want het kan zijn dat zijn dat zijn middenvoetsbeentje toch gebroken is
Gaat dat wel door?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daar huren we die containert toch voor, alles gaat er uit
Arme Ollie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef indaha het volgende:
Update van de DA, Ollie moet op de foto want het kan zijn dat zijn dat zijn middenvoetsbeentje toch gebroken is
Greys kan dat, die heeft niet alleen groene vingersquote:
Nee gewoon verkeerd gesprongen waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Dit was eerst een grote open tuin![]()
![]()
![]()
Nu ligt de tunnel van Biet vastgegroeid.
[ afbeelding ]
Als jij het zegt, ik zie het niet zo goed.quote:
Tijger en wilde hond aanwezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
We hoeven de 15e niet eens naar Blijdorp om into the wild te gaan.
Ja maar het groen uit de borders is dus nu gewoon 2 meter naar binnen toe gegroeid en tussen de tegels staan, zonder overdrijven, onkruiden van meer dan een meter hoogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich vind ik hem niet lelijk hoor, ik hou wel van een beetje wild. Bij de Floriade zat ik ook verheerlijkt naar die gooi-er-een-ton-zaden-in-en-laat-maar-groeien tuinen te kijken.
Wat zegt je buurman (die ene die dat vogelpoepje van de voordeur stond te poetsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het groen uit de borders is dus nu gewoon 2 meter naar binnen toe gegroeid en tussen de tegels staan, zonder overdrijven, onkruiden van meer dan een meter hoog
En dan komt de containerT?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Greys het volgende:
Ohhhh maar wacht, dat had ik nog niet gemeld hier... dat project waardoor S in de vakantieweken om de dag naar de zaak moest gaat niet door, dus hij heeft alsnog gewoon vrij die 2 weken.
Tenminste, daar kan altijd wel weer iets tussenkomen, maar op DIT moment heeft ie dan vrij
Niets, want die had ik al gerust gesteld dat we er binnenkort iets aan gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zegt je buurman (die ene die dat vogelpoepje van de voordeur stond te poetsen) daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Zulks enen goeden idee!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Maes het volgende:
Dat is fijn kan hij lekker de tuin doen terwijl wij naar de sauna gaan
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets, want die had ik al gerust gesteld dat we er binnenkort iets aan gaan doen![]()
Nou zou hij nooit iets zeggen hoor van zoiets. Daar is ie te aardig voor.
Denk dat ie liever buren heeft die af en toe een iets te groene achtertuin hebben dan buren met geluidsoverlast ofzoDus die is al lang blij. Hij nodigde ons ook uit op zijn bruiloft.
De Frans Bauer TomaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God, ik lach al weer
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Kijk! Dat soort ideetjes houden we vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef Maes het volgende:
Dat is fijn kan hij lekker de tuin doen terwijl wij naar de sauna gaan
Ze lijken op die van mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef Oognip het volgende:
Mooi groen is niet lelijk, Greys
Ik ben ruim 230 euro lichter en een sportbeha, sportbroek, sportshirt en (lelijke) hardloopschoenen rijker![]()
[ afbeelding ]
Zo meteen maar eens proberenMoet wel eerst week 6 proberen van de meneer om te kijken of ik last krijg van mijn been, zo ja dan rustig opbouwen, zo nee gewoon weer naar week 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |